payamarketing payamarketing .

payamarketing

نكات طراحي كاتالوگ حرفه اي و جذاب

نكات مهم در طراحي كاتالوگ حرفه اي

 

امروزه يكي از ابزارهاي مهم تبليغاتي كه مي‌تواند ارتباطي مفيد با مخاطبان برقرار كرده و روند صعودي كار و تجارت را هموار كند بهره‌مندي از كاتالوگ‌هاي خلاقانه‌اي است كه كمك‌هاي بسياري به جذب مشتري و دستيابي به اهداف تجاري، معرفي توانمندي‌هاي سازمان در حوزه كسب‌ وكار و تجارت و معرفي سوابق و شيوه فعاليت‌هاي شركت انجام مي‌دهد.

كاتالوگ در تبليغات اهميت بسيار بالا و نقش موثري براي توسعه برند و افزايش فروش محصول دارد و صاحبان كسب وكار براي معرفي محصول و برند خود نياز دارند از آن دركنار ساير ابزارهاي بازاريابي و تبليغاتي استفاده كنند.

كاتالوگ شامل دفترچه‌اي از اطلاعات كامل، مشخصات، ويژگي ها، كاربرد كلي كالاها و برخي اطلاعات مفيد محصولات، خدمات و توليدات شركت ها و سازمان هاي مختلف است كه مخاطب مي‌تواند هنگام مطالعه آن با نحوه استفاده از محصولات يا خدمات آشنا شود.

طراحي خلاقانه كاتالوگ شكل انتقال اطلاعات را جذاب تر مي‌كند و اگر به صورت اصولي و هدفمند انجام گيرد در جذب مخاطب و ايجاد تمايل در او به سمت محصولات و خدمات بسيار تاثير گذار است.

كاتالوگ هاي چاپ شده در سمينارها، همايش‌ها و اتاق‌هاي انتظار توزيع مي‌شوند.

كسب‌ وكارها با توجه به هدف و نوع پيام انتقال دهنده به مخاطب، ابعاد كاتالوگ، جنس كاغذ كاتالوگ و نوع روكش را انتخاب مي‌كنند.

نكات اساسي در طراحي يك كاتالوگ تاثيرگذار

براي شروع طراحي كاتالوگ بايد بدانيد كه هدف از سفارش كاتالوگ صرفا داشتن يك كاتالوگ معمولي است يا هدفي قدرتمند مد نظر است. بهتر است سبك طراحي براساس نيازهاي مشتري انتخاب گردد.

قبل از طراحي كاتالوگ بهتر است از جامعه مخاطبان آگاهي داشته باشيد. بدانيد كه مخاطبان جوانان هستند يا مديران باسابقه

عوامل زير مي‌تواند در نحوه طراحي يك كاتالوگ فوق العاده حرفه اي موثر باشد:

1- انتخاب فونت با اندازه مناسب

فونت و سايز مطالب مي‌تواند در تاثيرگذاري بر مخاطب، موثر باشد. هنگام انتخاب فونت مناسب براي طراحي كاتالوگ، بهتر است كه در اندازه‌هاي آن دقت شود. استفاده از دو يا سه اندازه متفاوت فونت، فونت بزرگ براي عنوان هاي اصلي، فونت بعدي در عنوان هاي فرعي و فونت كوچكتر در نوشته هاي صفحات در كاتالوگ باعث ايجاد هماهنگي مناسب و افزايش ميزان تاثيرگذاري آن بر روي مخاطبان مي‌گردد. 

بهتر است از فونت هاي جديد و نا آشنا در طراحي كاتالوگ استفاده نشود.

2- رعايت اصول نگارشي

متون يك كاتالوگ مهم‌ترين بخش براي انتقال اطلاعات به خوانندگان يك كاتالوگ است و بنابراين بازبيني متن، انتخاب مناسب عنوان ها و رعايت اصول نگارشي در طراحي كاتالوگ بسيار مهم است.

متون كاتالوگ بهتر است علامت گذاري شده و موضوعات آن با نشانه‌ها و تيترهاي مناسب دسته بندي شود تا بدين وسيله پاراگراف ها و متون طولاني تر كوتاه تر به نظر برسند، ابتداي متن‌ها با نقطه گذاري مشخص شود و حتماٌ فاصله بين خطوط رعايت شود تا خوانا و زيباتر باشد و بيننده علاقه بيشتري به ديدن و خواندن پيدا كند.

3- تناسب طراحي كاتالوگ با زمينه كاري

در طراحي كاتالوگ بايد تناسب كافي ميان طرح، محصول ارائه شده، زمينه كاري شركت و مشتريان هدف شركت وجود داشته باشد تا حس خوبي به افراد منتقل كند. به طور مثال كاتالوگ طراحي شده براي معرفي محصول يك شركت بزرگ با كاتالوگ طراحي شده براي يك موسسه خيريه بسيار متفاوت است.

4- انتخاب رنگ مناسب

رنگ ها يكي از عناصر جذب كننده و مهم هر طرح هستند كه مي‌توانند يك پل ارتباطي بين مشتريان با محصول و برند ايجاد كنند. رنگ زيبا و جذاب، چشم بيننده را به خود جلب مي‌كند. با توجه به علم روانشناسي رنگ، رنگ ها مي توانند براي معرفي و انتقال پيام برند و محصولات به مشتريان استفاده شوند.

بهترين نوع طراحي كاتالوگ استفاده از چهار نوع رنگ است كه البته نحوه بكارگيري رنگ ها هم نياز به سليقه و خلاقيت و تخصص دارد. 

5- انتخاب عكس مناسب

انتخاب عكس كاتالوگ در انتقال پيام به مخاطب تاثيرگذار است. هنگام طراحي كاتالوگ بهتر است از عكس‌ها و تصاوير جذاب، خلاقانه، باكيفيت و حرفه‌اي استفاده شود تا بتواند پيام محصولات و خدمات را به صورت شفاف به مخاطبان انتقال دهد.

 تصاوير انتخاب شده براي طراحي كاتالوگ بايد با نوع محصول يا خدمات ارائه شده همخواني داشته باشد. 

6- درج لوگو در كاتالوگ

دقت كنيد در طراحي كاتالوگ حتما لوگوي سازمان درج شود زيرا لوگو يك آيتم اساسي و مهم براي سازمان است. لوگوي يك شركت نماد تجارت و كار و منعكس كننده نوع فعاليت آن است. لوگو در ابزارهاي ارتباطي مي‌تواند نقش يك ابزار تبليغاتي به يادماندني مهم را ايفا كند.

7- انتخاب كاغذ مناسب كاتالوگ

انتخاب جنس كاغذ كاتالوگ و ابعاد آن در طراحي كاتالوگ اهميت زيادي دارد زيرا طراحي حرفه اي براي يك كاتالوگ با سايز a4 ،a5، a3 و در سايز هاي مختلف متفاوت است و همچنين استفاده از رنگ ها براي كاغذهاي با جنس مختلف متفاوت است.

8- مختصر نويسي

يك طرح تبليغاتي بايد به گونه اي باشد كه مخاطب بتواند در كمترين زمان آن را مطالعه و مهم ترين اطلاعات را دريافت نمايد. در طراحي كاتالوگ از نوشتن اطلاعات اضافي و غيرسازنده پرهيز شود و مطالب اصلي و مهم نيز به صورت خلاصه نوشته شود. پر كردن كاتالوگ با متن‌ها و مطالب خسته كننده و طولاني، تصاوير تكراري و سرد جذابيتي براي مخاطب ندارد.

9- صداقت در نوشتن مطالب

هنگام نوشتن مطالب در محتواي كاتالوگ دقت كنيد كه اصل صداقت و درستي رعايت شود. اغراق زياد در معرفي و توصيف محصولات و خدمات باعث مي‌شود بعد از مواجه شدن با آن در مشتري حس فريب خوردگي ايجاد شده و ديگر به اين نوع طرح‌هاي تبليغاتي اعتماد نكرده و از خريد محصول مورد نظر هم صرف نظر كند.

شركت پارت انيميشن با دارا بودن نيروهاي متخصص و بهترين دستگاه هاي چاپ ديجيتال در كوتاه‌ترين زمان و با كيفيت بالا چاپ كاتالوگ مورد نظر شما را انجام مي‌دهد.

چاپ ديجيتال نه تنها در تيراژ پايين بوده بلكه باعث افزايش كيفيت و صرفه‌جوئي در هزينه‌هاي سازمان مي‌گردد.

در برخي كاتالوگ ها براي افزايش جلوه طرح تبليغاتي و موثرتر شدن آن از روكش‌هاي سلفوني يا لمينتي استفاده مي كنند.

براي ساخت و طراحي كاتالوگ حرفه اي چه نكاتي را بايد رعايت كنيد؟

  1. كاتالوگ‌ها ابزاري براي نمايش محصولات و خدمات‌تان هستند، پس به استفاده از استانداردها و اصول طراحي كاتالوگ دقت كنيد.

طراحي كاتالوگ محصولات ورزشي، بسيار متفاوت از طراحي كاتالوگ يك شركت سفارش ساعت است! صنعت‌هاي مختلف رويكردهاي متفاوتي در طراحي كاتالوگ دارند. پس حتما درباره صنعت خود و رويكرد رقبايتان تحقيق كنيد.

  1. هدف‌تان را قبل از شروع به ساخت و طراحي كاتالوگ، مشخص كنيد.

قبل از اينكه به طراحي كاتالوگ فكر كنيد، از مشتريان و مخاطبان‌تان سوال كنيد كه چرا به كاتالوگ نياز دارند و توقع‌شان از كاتالوگ شما چيست؟ سپس اهداف‌تان را مشخص كنيد. هدف شما از داشتن كاتالوگ چيست؟ مي‌خواهيد به چه چيزي برسيد؟ مخاطبان برندتان چه ويژگي‌هايي؛ مثل سن، جنسيت و... دارند؟

  1. فونت‌هاي مورد استفاده خود را محدود كنيد.

در طراحي كاتالوگ، نيازي به استفاده از فونت‌هاي متعدد يا پيچيده نيست. برخي از افراد فكر مي‌كنند بايد فونت‌هايي به كار ببرند كه هيچكس ديگري استفاده نكرده باشد. استفاده از حداكثر سه نوع فونت، در طراحي كاتالوگ تبليغاتي مناسب است؛ اولي براي عناوين، دومي براي عناوين فرعي و سومي در متن. استفاده از فونت‌هاي فراوان و ناهمخوان، باعث آشفته به نظررسيدن كاتالوگ مي‌شود.

سايز فونت‌ها بايد استاندارد باشد. براي بررسي سايز فونت، تعداد كلمه‌اي كه براي پركردن فضاي متن مورد نياز است را برآورد كنيد.

در نوشتار، براي استفاده از تاكيد، از حالت "Bold" يا "Italic" يا از فونت سايز بزرگ‌تر استفاده كنيد.

  1. ابعاد و اندازه‌ها

در طراحي كاتالوگ، به محصولات‌تان فضايي براي نفس‌كشيدن و خودنمايي بدهيد. به علاوه، چشمان بيننده نياز به استراحت دارد. مطمئن شويد در طراحي كاتالوگ، ابعاد كافي براي نشان‌دادن تمام محصولات و جلب‌توجه به مهم‌ترينِ آنها رعايت شده باشد.

تعداد صفحات، قالب صفحه و تاثير آن بر احساس مشتريان را در نظر بگيريد. شما در نيچ ماركت خود، مثلا براي صنعت سفارش ساعت يا عكاسي، احتمالا طرح سخت‌گيرانه‌تري براي نمايش جزئياتِ كمتر در هر صفحه و تاكيد بر نشان‌دادن كيفيت و خاص‌بودن كارتان بخواهيد.

به علاوه، در چنين نيچ ماركتي، احتمالا مشتريان به جنس و كيفيت كاغذ، كيفيت تصاوير و‌ هارموني رنگ‌ها اهميت بيشتري بدهند. شما مي‌خواهيد مشتريان بر صفحات كاتالوگ‌تان وقت بگذارند و به جزئيات و داستان كسب‌وكار شما پي ببرند.

بيشتر بدانيد :كاربرد انيميشن تبليغاتي سه بعدي

قبل از اقدام به طراحي كاتالوگ، به سايز كاغذ توجه كنيد. طراحي كاتالوگ سايز A4 با سايز A5 تفاوت زيادي دارد. سايزهاي استاندارد، A4 (21*29 سانتي‌متر)، A5 (21*14 سانتي‌متر)، سايز وزيري (21*17 سانتي‌متر) و سايز خشتي يا مربع شكل (19*19 يا 21*21 سانتي‌متر) هستند و تعداد صفحات كاتالوگ معمولا در مضرب 4 صورت مي‌گيرد.

بنابر محلي كه قصد استفاده از كاتالوگ خود را داريد؛ مثلا صندلي هواپيما يا يك استند در مطب پزشك، سايز مناسب را انتخاب كنيد. نگران نباشيد؛ براي مشاوره و دريافت راهنمايي، مي‌توانيد با شبكه چاپ تماس بگيريد.

 

  1. تناسب رنگ‌ها

رنگ‌ها جان و روح تازه‌اي به دنيا مي‌بخشند. از تاثير رنگ‌ها بر احساس مخاطبان، در طراحي كاتالوگ صنعتي يا طراحي بروشور مدرن غافل نشويد.

قبل از طراحي كاتالوگ، حتما روانشناسي رنگ‌ها را مطالعه كنيد. به طور مثال؛ از رنگ‌هاي قرمز و نارنجي بيشتر در رستوران‌ها استفاده مي‌شود، چراكه باعث تحريك اشتها مي‌شوند يا رنگ آبي براي نشان‌دادن آرامش استفاده مي‌شود. همچنين حتما در انتخاب رنگ‌ها به سن مخاطبان، جنسيت، روحيات، عادات رفتاري، فرهنگ و نمادهاي بومي منطقه‌اي كه مي‌خواهيد محصولات يا خدمات‌تان را معرفي كنيد، توجه كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۱۲:۴۶ توسط:paya موضوع:

بهترين توليد كننده لباس كار در تهران كيست ؟

لباس كار چيست و استفاده از آن چه اهميتي دارد؟ در ابتدا لازم است بدانيد كه لباس فرم، نام ديگر لباس كار است. همچنين اين وسيله يكي از انواع تجهيزات و ابزار ايمني به شمار مي آيد. لباس كار ايمني يكي از انواع وسايل حفاظتي است كه در محيط كار مورد استفاده قرار مي گيرد. استفاده از لباس كار موجب انجام پذيري آسان تر كارها و حفظ ايمني كاربران مي شود. لباس كار نيز باتوجه به شرايط كاري و كاربرد افراد، در انواع گوناگوني توليد و ارائه مي شود.

به طور كلي لباس كاري كه از آن استفاده مي كنيد، بايد با موقعيت حرفه اي شما تناسب داشته باشد. همچنين مي توان گفت كه لباس كار معرف جايگاه شغلي شما در محل كار است. از اين رو استفاده از لباس كار ايمني، موجب افزايش تأثيرگذاري شما در محيط شغلي مي شود. بهره گيري از لباس كار، باعث مي شود تا نيروهاي كار در مشاغل از يكديگر متمايز شوند. همچنين كاركنان و افراد متفرقه از يكديگر تفكيك مي شوند و نظم و آراستگي در محيط كار ايجاد مي شود.

ضرورت استفاده از لباس كار

همانطور كه در ابتدا به اين مطلب پرداخته شد، به منظور حفاظت از سلامت جسمي كاربران در محيط كار از لباس ايمني استفاده مي شود. معمولاً در محيط هاي شغلي متفاوت، از انواع لباس كار استفاده مي شود. مجموعه هاي شغلي مانند اداره ها، كارخانه ها، مجموعه هاي پزشكي و درماني، مدرسه ها، مراكز آتش نشاني و … از لباس كار استفاده مي كنند.

احتمالاً براي شما هم سوال پيش آمده است كه چرا بايد لباس كار بپوشيم؟ در ادامه مقاله لباس كار چيست به مزاياي استفاده از لباس كار ايمني در مشاغل مختلف، خواهيم پرداخت.

  • حفظ جان افراد و كاهش آسيب ديدگي آنها از حوادث احتمالي
  • متمايز شدن نيروي كاري يك مجموعه از يكديگر و افزايش راندمان كاري
  • واقف شدن بر موقعيت و جايگاه شغلي پرسنل در محيط كار

انواع لباس كار

همانطور كه گفته شد، لباس كار باتوجه به محيط شغلي در انواع گوناگوني توليد مي شود. در اين بخش از مقاله لباس كار چيست قصد داريم تا شما را با انواع رايج لباس ايمني كار نيز آشنا نماييم.

كاپشن  و شلوار

لباس كار كاپشن و شلوار همانطور كه از نامش مشخص است از دو تكه شلوار و كاپشن تشكيل شده است. لباس كار دو تكه جيب هاي زيادي دارد و استفاده از آن بسيار راحت است. همچنين مي توانيد زير اين لباس كار، لباس ديگري نيز بپوشيد. اين لباس كار از پارچه ها و متريال هاي گوناگوني ساخته مي شود. همچنين باتوجه به شغل مورد نظر مي توان بر روي اين لباس از نوارهاي شبرنگ استفاده نمود.

مي توان گفت كه لباس كار مهندسي نام ديگر لباس كار دوتكه است. در دوخت لباس كار دوتكه از پارچه هاي پلي استر، پنبه، فلامنت و موارد ديگر پارچه استفاده مي شود. لباس كارهايي كه از جنس پلي استر پنبه ساخته مي شوند، بسيار راحت و لطيف هستند. همچنين لازم به ذكر است كه مهندسين به دليل فعاليت بدني كمتر، از لباس هايي كه جنس پلي استر پنبه دارند، استفاده مي كنند.

لباس كار يكسره

انواع لباس كار يكسره جزو پركاربردترين انواع لباس هاي كار به شمار مي آيند. استفاده از لباس كار يكسره زماني كاربرد دارد كه كاربر تحرك بالايي در محيط كار دارد. لباس كارهاي يكسره علاوه بر كارايي بالا، از ظاهر زيبايي نيز برخوردار هستند. لباس كار خلباني، لباس كار جوشكاري و لباس كار دوبنده از انواع لباس كار يكسره هستند. لباس كار دو بنده بالا تنه آزادي دارد و قدرت عملكرد شما را محدود نمي كند.

همچنين اين لباس به عنوان لباس كار مكانيكي و استفاده در نجاري ها نيز كاربرد دارد. پارچه لباس كار يكسره مي تواند از جنس هاي كتان، پلي استر، فلامنت، پنبه و موارد ديگر باشد. انواع لباس كار يكسره با رنگ ها و پارچه هاي مختلفي توليد و عرضه مي شوند. لباس كار دوبنده نيز در قسمت بالا تنه از جيب هايي برخوردار است كه مي توانيد ابزارآلات مورد نياز خود را در آن قرار دهيد.

لباس كار آستين دار

لباس كار خلباني يا لباس فرم آستين دار كل بدن كاربران را تحت پوشش قرار مي دهد. استفاده از لباس كار خلباني از نفوذ هرگونه مواد مانند آب، روغن، اسيد، مواد شيميايي و ديگر ماده ها به پوست بدن جلوگيري مي كند. لازم به ذكر است كه اين نوع لباس كار از بالاترين سطح ايمني در مشاغل مختلف برخوردار است.

لباس كار جوشكاري

جوشكاري يكي از مشاغلي است كه مي تواند خطرات جبران ناپذيري را براي كاربران ايجاد كند. از اين رو نكات ايمني به صورت كامل بايد در اين حرفه رعايت شود. لباس ايمني جوشكاري يكي از انواع لباس كار يكسره است كه با نام لباس كار سرهمي جوشكاري شناخته شده است. جنس لباس كار جوشكاري معمولاً از متريال كتان است كه مقاومت بالايي در برابر جرقه هاي جوشكاري دارد.

انواع لباس كار جوشكاري جنس بسيار ضخيمي دارند و معمولاً در رنگ هاي قرمز توليد مي شوند. لازم به ذكر است كه لباس كار لي در دسته بندي لباس كار جوشكاري قرار مي گيرد.

روپوش و پيشبند كار

روپوش هاي كار يكي از پرمصرف ترين انواع لباس كارهاي ايمني هستند. در مجموعه هايي مانند بيمارستان ها، درمانگاه ها، هتل ها و … از انواع روپوش استفاده مي شود. استفاده از روپوش بر ايجاد نظم و يكدستي ميان پرسنل، كمك به سزايي مي كند. روپوش ها ظاهري شبيه به يكديگر دارند و از تفاوت هاي اصلي آنها مي توان به جاي قرار گيري جيب و دكمه ها، رنگ لباس و … اشاره نمود.

اين نوع از لباس فرم كار نيز باتوجه به محيط شغلي، در جنس هاي ترگال پنبه، تترون و ديگر متريال ها توليد مي شود. از مزاياي استفاده از روپوش مي توان از مقاومت زياد در برابر شست و شو نام برد.

پيش بند ها نيز معمولاً جهت استفاده در مصارف آشپزي مورد استفاده قرار مي گيرند. لازم به ذكر است كه اين نوع لباس كار به همراه كلاه آشپزي ارائه مي شود.

لباس كار مهندسي

در اين قسمت از مقاله لباس كار چيست به بررسي لباس مهندسي خواهيم پرداخت. احتمالاً براي شما هم سوال پيش آمده است كه لباس كار مهندسي چيست و چه ويژگي هايي دارد؟ همانطور كه در قسمت بررسي لباس كار دوتكه به اين موضوع پرداختيم، لباس كار مهندسي نيز شامل دوتكه كاپشن و شلوار است. اين لباس نيز با جنس پلي استر پنبه اي توليد مي شود.

لباس كار نقاشي

همانطور كه مي دانيد موادي مانند رنگ و چسب و موارد مشابه، مانند از بين رفتن شكل ظاهري لباس و پوسيدگي الياف آن مي شود. از اين رو لباس كار يكبار مصرف گزينه مناسبي براي استفاده براي نقاش ها محسوب مي شود. لباس كار يكسره ظاهري يكسره دارد و به طور كامل قسمت هاي سرو گردن تا كفش ها را پوشش مي دهد. لباس كارهاي نقاشي بافت ريزي دارند و رنگ آنها معمولاً سفيد است.لازم به ذكر است كه سايز لباس كار يكبار مصرف به صورت فري يا تك سايز است.

لباس كار خدماتي

لباس كار كارگري يا خدماتي از ديگر انواع پر مصرف لباس ايمني محسوب مي شود. در ابتدا لازم است بدانيد كه بلوز و شلوار دكمه دار و كاپشن و شلوار زيپي از انواع لباس كار خدماتي به شمار مي آيند. همچنين از لباس كار ارزان قيمت مي توان به لباس كار كارگري يا خدماتي اشاره نمود. اين نوع از لباس هاي كار به دليل تركيب رنگ كمتر نسبت به انواع لباس كار، از قيمت پاييني برخوردار هستند.

 

 

مشخصات لباس كار

توليدي لباس كار

در اين بخش از مطلب لباس كار چيست به ويژگي هاي لباس كار حرفه اي خواهيم پرداخت.

  • يك لباس كار مناسب اندازه و تناسب كاملي با سايز شما دارد.
  • اگر در شرايط شغلي قرار داريد كه آستين هاي شما نبايد درگير كار شود، لباس كار آستين كوتاه گزينه مناسبي است. همچنين لباسي را انتخاب نماييد تا مجبور نشويد آستين هاي آن را بالا بزنيد.
  • همچنين افرادي كه در محيط كاري خود با حرارت در ارتباط هستند، مانند آتش نشان ها بايد از لباس ضد حريق استفاده نمايند. لازم است بدانيد كه تجهيزات آتش نشاني مانند كلاه آتش نشاني، دستكش و كفش ايمني نيز شامل لباس كار آتش نشاني مي شوند.
  • همچنين لباس افرادي كه در محيط شغلي خود از ماشين آلات صنعتي استفاده مي كنند، بايد به صورت يكپارچه باشد و هيچگونه پارگي نداشته باشد.
  • افرادي كه در محل كار خود با مواد آتش زا و گرد و غبار نيز برخورد دارند، بايد از لباس كاري استفاده كنند كه فاقد جيب و چين و چروك باشد. همچنين ممكن است اين مواد مضر در جيب يا لبه چروك هاي لباس باقي بماند و موجب مسموميت افراد بشود.
  • در فصل هاي سرد بايد از لباس كاري استفاده شود كه آستر پشمي دارد. همچنين در محيط هاي باراني نيز بايد لباس كاري را استفاده نماييد كه كلاه داشته باشد.
  • از آخرين نكته و خصوصيات لباس كار مي توان به درج لگو بر روي آن اشاره نمود. كارفرمايان مي توانند آرم لگو يا شركت مربوطه را بر روي لباس كاركنان درج نمايند. لازم به ذكر است كه بهترين قسمت براي درج آرم شركت يا كارگاه مربوطه، در سمت راست و بالاي جيب است.

توليدي لباس كار در تهران

هرچقدر يك شهر بزرگ تر و صنعتي تر باشد ، نياز افراد به كار و توليد لباس كار در آن بيشتر است . با توجه به اين كه بزرگ ترين و مهم ترين كارخانه هاي صنعتي در تهران قرار دارد و افراد زيادي در آن مشغول به كارند ، نياز به توليد و خريد لباس كار بالاتر مي رود .

هر كارگاه يا كارخانه اي كه در تهران و شهر هاي اطراف  تاسيس و شروع به كار مي كند ، نيازمند توليدي لباس كار است تا براي حفظ ايمني كار ، نظم و انضياط كاري و پرستيژ و برند سازي ، بهترين لباس كار مناسب كسب و كار خود را تهيه كند .

به دليل وجود مهم ترين و بزرگ ترين كارگاه ها و كارخانجات در تهران ، كه يكي از مهم ترين قطب هاي اقتصادي كشور است ، بهترين توليدي لباس كار در تهران  و اطراف آن قرار دارد تا بتواد نياز پوشش كار و لباس كار صنعتي را تامين كند .

تعداد توليدي لباس كار در تهران بسيار است و انواع لباس كار مانند لباس كار صنعتي ، لباس پزشكي و پرستاري ، لباس كار رستوران و شلوار كار ، تيشرت كار و  انواع كاپشن هاي گرم كار در اين مراكز توليدي ، دوخته مي شود .

يكي از بهترين توليدي لباس كار در تهران ، توليدي دوخت يادگار نام دارد كه با بهره گرفتن از تجربه و پرسنل ماهر تلاش دارد تا لباس كار ارزان قيمت  را با بهترين كيفيت ، توليد و در بازار عرضه كند .

اگر به دنبال توليدي لباس كار ارزان در تهران هستيد ، دوخت يادگار مي تواند با طراحي ، توليد و دوخت انواع لباس كار ، سفارشي سازي و برندينگ آن در اين امر شما را ياري كند . ضمن اين كه توليد لباس كار ارزان و با كيفيت از نقاط قوت توليدي لباس كار صنعتي دوخت يادگار مي باشد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۵۴:۲۳ توسط:paya موضوع:

خريد روتختي نوزاد پسرانه شيك

تخت خواب نوزاد مانند تمام وسايل سيسموني كودك اهميت بسياري دارد و ست سرويس خواب آن بايد به درستي انتخاب شود. فرزند شما چه پسر باشد و چه دختر، بايد بهترين شرايط را براي خوابيدنش فراهم كنيد. زيرا كيفيت خواب بر رفتار او در طول روز تاثير مي گذارد و اگر خواب خوبي نرفته باشد ممكن است هم خود و هم اطرافيان را آزرده خاطر كند. به همين دليل روتختي نوزادي بايد با دقت انتخاب شود تا هم خودتان و هم فرزندان احساس آرامش بيشتري در طول روز داشته باشيد.

با انتخاب بهترين مدل روتختي نوزاد پسرانه، خوابي آرام براي پسرتان رقم بزنيد!

يك روتختي بايد از ويژگي هاي زيادي برخوردار باشد تا به انتخابي عالي، شيك و با كيفيت بعنوان سرويس خواب نوزاد تبديل شود. خصوصياتي همچون كيفيت بالا، مرغوبيت جنس پارچه، رنگ و طرح زيبا و سايز و اندازه روتختي كه در هنگام خريد به شما كمك مي كنند بهترين مدل روتختي نوزاد پسرانه را انتخاب كنيد. با بررسي دقيق اين جزئيات مي توانيد مطمعن شويد كه روتختي كه سفارش مي دهيد تا سال ها برايتان عمر مي كند:  

  • يكي از مهمترين عوامل تاثيرگذار بر كيفيت روتختي، جنس پارچه آن است. به دليل اينكه پوست كودك بسيار حساس و نازك است، بهتر است جنس آن از بهترين الياف براي روتختي باشد تا لطافت بالايي داشته باشد و هيچ زبري در آن احساس نشود. زيرا ممكن است باعث آسيب رساندن به پوست نوزاد و ايجاد آلرژي هاي پوستي شود.
  • رنگ و طرح روتختي هاي نوزاد پسرانه مورد مهم ديگري است كه در خريد سيسموني توجه زيادي به آن مي شود. بسياري از افراد روتختي هايي با رنگ هاي آبي، سبز، نارنجي و ... را براي اتاق خواب نوزاد پسر مناسب مي دانند. استفاده از اين رنگ ها براي روتختي كودك پسر مانند سرويس روتختي نوزاد پسر، هم مناسب روحيات كودك و هم دكوراسيون اتاق او مي باشد. طرح هاي چاپ شده بر روي روتختي پسر مي تواند تصاوير بامزه اي از حيوانات، وسايل نقليه و ... باشد.

روتختي نوزاد پسرانه

  • اگر روتختي كه انتخاب مي كنيد مناسب سايز تخت خواب فرزندتان نباشد طبيعتا از زيبايي ظاهر آن كم مي شود. پس بهتر است روتختي نوزادي را با در نظر گرفتن اندازه تخت خواب كودك بخريد.

چرا كارتزبيبي  بهترين فروشگاه براي خريد روتختي نوزاد پسرانه است؟

فروشگاه آنلاين كارتزبيبي  در هر زمينه اي در مورد كالاي خواب و منسوجات خانه بهترين ها را به شما معرفي مي كند. در صورت تمايل مي توانيد از طريق پشتيباني واتساپ با كارشناسان حرفه اي كارتز ارتباط برقرار كرده و مشاوره رايگان درباره نحوه چيدمان منزل و اتاق خواب دريافت كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۵۸:۱۷ توسط:paya موضوع:

خريد انلاين جديدترين سيسموني نوزاد

آماده شدن براي به دنيا آمدن يك نوزاد بسيار هيجان‌انگيز است و كمي دلهره‌آور! در گذشته حتي لازم نبود بدانيد كه سيسموني نوزاد شامل چيست زيرا زحمت خريد آنها معمولاً به عهده پدربزرگ مادربزرگ‌ها بود. امروزه اوضاع كمي فرق كرده، بسياري از والدين خودشان وسايل نوزاد پسر و دختر خود را تهيه مي‌كنند. به همين دليل بسياري از والدين مي‌خواهند بدانند كه بايدها و نبايدهاي خريد سيسموني چه چيزهايي هستند و اينكه سيسموني نوزاد دختر با پسر چه تفاوت‌هايي دارد و نكات مهم خريد سيسموني نوزاد چه مواردي هستند(سيسموني شامل چيا ميشه)

آماده شدن براي به دنيا آمدن يك نوزاد بسيار هيجان‌انگيز است و كمي دلهره‌آور! در گذشته حتي لازم نبود بدانيد كه سيسموني نوزاد شامل چيست زيرا زحمت خريد آنها معمولاً به عهده پدربزرگ مادربزرگ‌ها بود. امروزه اوضاع كمي فرق كرده، بسياري از والدين خودشان وسايل نوزاد پسر و دختر خود را تهيه مي‌كنند. به همين دليل بسياري از والدين مي‌خواهند بدانند كه بايدها و نبايدهاي خريد سيسموني چه چيزهايي هستند و اينكه سيسموني نوزاد دختر با پسر چه تفاوت‌هايي دارد و نكات مهم خريد سيسموني نوزاد چه مواردي هستند(سيسموني شامل چيا ميشه). پاسخ به همه اين سؤالات را در اين مقاله خواهيد يافت

سيسموني شامل چيست؟

مهم‌ترين نكته‌اي كه لازم است والدين بدانند اين است كه نبايد براي تهيه سيسموني نوزاد زياد سخت بگيرند و خودشان را به زحمت بيندازند. به نظر شما براي يك نوزاد تازه متولدشده بهترين سيسموني چيست؟ شايد بتوان گفت كه همه‌چيزي كه يك نوزاد تازه متولدشده در روزهاي اول به آن احتياج داريد پوشك، مكاني براي خوابيدن و يك پتو براي بستن اوست! بسياري از نيازهاي كودكتان را مي‌توانيد به‌تدريج و بعد از تولد او هم مهيا كنيد.

بنابراين بهتر است با توجه به شرايط اقتصادي، سعي كنيد به‌جاي اذيت كردن خودتان، از لحظاتتان در كنار همسر و كودك دلبندتان لذت ببريد. درنهايت هم بهتر است بدانيد كه وسايل مهم سيسموني مختصر و مفيد خيلي بهتر از يك سيسموني كامل است كه پرشده از لوازمي كه شايد حتي يك‌بار هم از آنها استفاده نكنيد!

در ادامه به شما خواهيم گفت كه براي سيسموني چي لازمه تا به‌عنوان راهنماي خريد سيسموني از آن استفاده كنيد.براي خريد جديدترين سيسموني نوزاد از برند كارتزبيبي همين حالا اقدام كنيد .

كيف پوشك نوزاد

شك نداريم كه مي‌پرسيد پوشك كردن نوزاد بهتر است يا كهنه كردن؟ سخت نگيريد، چراكه هيچ جوابي براي اين سؤال وجود ندارد! بر اساس نظر متخصصين، هر خانواده مي‌تواند خودش تصميم بگيرد كه كدام‌يك براي آنها بهتر است و همان را انتخاب كند و هيچ محدوديتي وجود ندارد.

هيچ فرقي نمي‌كند انتخاب شما پوشك باشد يا كهنه، مهم اين است كه بدانيد وقتي كودك شما يك هفته را پشت سر بگذارد، تقريباً به دنبال هر وعده غذايي پوشك يا كهنه خود را كثيف خواهد كرد. به‌طور ميانگين نوزادان روزانه حدود شش پوشك يا كهنه لازم دارند كه بايد از قبل براي اين لحظات آماده باشيد.

به‌طوركلي در كيف پوشك نوزاد به لوازم زير احتياج داريد:

  • پوشك يا كهنه
  • كرم سوختگي پاي نوزاد
  • پودر بچه
  • دستمال مرطوب نوزاد يا يك دستمال نخي لطيف
  • تشك تعويض پوشك
  • ميز تعويض پوشك
  • سطل يا ظرف دربسته براي قرار دادن پوشك يا كهنه‌هاي كثيف
  • يك دست لباس اضافي بعلاوه يك كلاه (چون شما نمي‌توانيد از ضد آفتاب براي نوزاد تازه متولدشده استفاده كنيد.)
  • كرم، وازلين و لوسيون بچه
  • گوش پاك‌كن
  • لوازم حمام نوزاد

يكي ديگر از لوازمي كه بايد در سيسموني كودك گنجانده شود، لوازم حمام و ليست وسايل بهداشتي نوزاد است. البته تا زماني كه بند ناف نوزاد بيفتد نبايد او را حمام كنيد، بنابراين نيازي به اين وسايل تا آن موقع نخواهيد داشت. به همين علت بود كه گفتيم براي خريدن برخي از وسايل نياز نيست عجله كنيد.

سيسموني

شما بايد صبر كنيد تا بند ناف بيفتد و منطقه بهبود يابد. اين مي‌تواند تا 2 هفته طول بكشد. تا آن زمان ناحيه پوشك او را به‌خوبي تميز كرده و اصول مراقبت از بند ناف نوزاد را رعايت كنيد. در اين مدت مي‌توانيد با كمك اسفنج‌هاي مخصوص، بدن نوزاد را تميز كنيد.

براي حمام نوزاد به وسايل زير نياز داريد:

  • وان يا لگن مخصوص حمام كودك
  • حوله
  • شامپو بچه
  • صابون ملايم كودك
  • يك فنجان پلاستيكي براي ريختن آب روي بدن نوزاد
  • دماسنج براي بررسي دماي آب
  • اسفنج و ليف براي شستشوي كودك
  • كلاه حمام
  • شانه و برس كودك
  • عروسك‌هاي بازي وان حمام

پوشاك نوزاد

مهم‌ترين تفاوت سيسموني نوزاد دختر با پسر در هنگام خريد پوشاك نوزاد نمود پيدا مي‌كند، چراكه شما مي‌توانيد پوشاك متفاوتي را براي نوزاد دختر و پسر خود خريداري كنيد. نيازي به خريد لباس‌هاي زيادي براي نوزادان نيست. وزن نوزاد شما سريع‌تر ازآنچه فكر مي‌كنيد رشد مي‌كند و ساير لباس‌هاي آنها تغيير مي‌كند. شما براي چند ماه اول تنها به چند دست لباس براي نوزادتان نياز خواهيد داشت كه شامل موارد زير است:

  • زيرپوش دكمه‌دار نخي سايز 0 تا 3
  • سرهمي نخي سايز 0 تا 3
  • شلوار نخي
  • كلاه نرم
  • پيش‌بند نرم
  • دستكش نخي
  • جوراب
  • زانوبند
  • پاپوش، دستكش، سرهمي ضخيم آستين‌بلند و ژاكت براي فصل سرما
  • ناف بند
  • سرويس لباس نوزاد 5، 10، 12 و 19 تيكه

 

آماده شدن براي به دنيا آمدن يك نوزاد بسيار هيجان‌انگيز است و كمي دلهره‌آور! در گذشته حتي لازم نبود بدانيد كه سيسموني نوزاد شامل چيست زيرا زحمت خريد آنها معمولاً به عهده پدربزرگ مادربزرگ‌ها بود. امروزه اوضاع كمي فرق كرده، بسياري از والدين خودشان وسايل نوزاد پسر و دختر خود را تهيه مي‌كنند. به همين دليل بسياري از والدين مي‌خواهند بدانند كه بايدها و نبايدهاي خريد سيسموني چه چيزهايي هستند و اينكه سيسموني نوزاد دختر با پسر چه تفاوت‌هايي دارد و نكات مهم خريد سيسموني نوزاد چه مواردي هستند(سيسموني شامل چيا ميشه). پاسخ به همه اين سؤالات را در اين مقاله خواهيد يافت.

در اين مقاله مي‌خوانيد:

سيسموني شامل چيست؟

مهم‌ترين نكته‌اي كه لازم است والدين بدانند اين است كه نبايد براي تهيه سيسموني نوزاد زياد سخت بگيرند و خودشان را به زحمت بيندازند. به نظر شما براي يك نوزاد تازه متولدشده بهترين سيسموني چيست؟ شايد بتوان گفت كه همه‌چيزي كه يك نوزاد تازه متولدشده در روزهاي اول به آن احتياج داريد پوشك، مكاني براي خوابيدن و يك پتو براي بستن اوست! بسياري از نيازهاي كودكتان را مي‌توانيد به‌تدريج و بعد از تولد او هم مهيا كنيد.

بنابراين بهتر است با توجه به شرايط اقتصادي، سعي كنيد به‌جاي اذيت كردن خودتان، از لحظاتتان در كنار همسر و كودك دلبندتان لذت ببريد. درنهايت هم بهتر است بدانيد كه وسايل مهم سيسموني مختصر و مفيد خيلي بهتر از يك سيسموني كامل است كه پرشده از لوازمي كه شايد حتي يك‌بار هم از آنها استفاده نكنيد!

در ادامه به شما خواهيم گفت كه براي سيسموني چي لازمه تا به‌عنوان راهنماي خريد سيسموني از آن استفاده كنيد.

كيف پوشك نوزاد

شك نداريم كه مي‌پرسيد پوشك كردن نوزاد بهتر است يا كهنه كردن؟ سخت نگيريد، چراكه هيچ جوابي براي اين سؤال وجود ندارد! بر اساس نظر متخصصين، هر خانواده مي‌تواند خودش تصميم بگيرد كه كدام‌يك براي آنها بهتر است و همان را انتخاب كند و هيچ محدوديتي وجود ندارد.

هيچ فرقي نمي‌كند انتخاب شما پوشك باشد يا كهنه، مهم اين است كه بدانيد وقتي كودك شما يك هفته را پشت سر بگذارد، تقريباً به دنبال هر وعده غذايي پوشك يا كهنه خود را كثيف خواهد كرد. به‌طور ميانگين نوزادان روزانه حدود شش پوشك يا كهنه لازم دارند كه بايد از قبل براي اين لحظات آماده باشيد.

به‌طوركلي در كيف پوشك نوزاد به لوازم زير احتياج داريد:

  • پوشك يا كهنه
  • كرم سوختگي پاي نوزاد
  • پودر بچه
  • دستمال مرطوب نوزاد يا يك دستمال نخي لطيف
  • تشك تعويض پوشك
  • ميز تعويض پوشك
  • سطل يا ظرف دربسته براي قرار دادن پوشك يا كهنه‌هاي كثيف
  • يك دست لباس اضافي بعلاوه يك كلاه (چون شما نمي‌توانيد از ضد آفتاب براي نوزاد تازه متولدشده استفاده كنيد.)
  • كرم، وازلين و لوسيون بچه
  • گوش پاك‌كن
  • لوازم حمام نوزاد

يكي ديگر از لوازمي كه بايد در سيسموني كودك گنجانده شود، لوازم حمام و ليست وسايل بهداشتي نوزاد است. البته تا زماني كه بند ناف نوزاد بيفتد نبايد او را حمام كنيد، بنابراين نيازي به اين وسايل تا آن موقع نخواهيد داشت. به همين علت بود كه گفتيم براي خريدن برخي از وسايل نياز نيست عجله كنيد.

شما بايد صبر كنيد تا بند ناف بيفتد و منطقه بهبود يابد. اين مي‌تواند تا 2 هفته طول بكشد. تا آن زمان ناحيه پوشك او را به‌خوبي تميز كرده و اصول مراقبت از بند ناف نوزاد را رعايت كنيد. در اين مدت مي‌توانيد با كمك اسفنج‌هاي مخصوص، بدن نوزاد را تميز كنيد.

 

براي حمام نوزاد به وسايل زير نياز داريد:

  • وان يا لگن مخصوص حمام كودك
  • حوله
  • شامپو بچه
  • صابون ملايم كودك
  • يك فنجان پلاستيكي براي ريختن آب روي بدن نوزاد
  • دماسنج براي بررسي دماي آب
  • اسفنج و ليف براي شستشوي كودك
  • كلاه حمام
  • شانه و برس كودك
  • عروسك‌هاي بازي وان حمام

پوشاك نوزاد

مهم‌ترين تفاوت سيسموني نوزاد دختر با پسر در هنگام خريد پوشاك نوزاد نمود پيدا مي‌كند، چراكه شما مي‌توانيد پوشاك متفاوتي را براي نوزاد دختر و پسر خود خريداري كنيد. نيازي به خريد لباس‌هاي زيادي براي نوزادان نيست. وزن نوزاد شما سريع‌تر ازآنچه فكر مي‌كنيد رشد مي‌كند و ساير لباس‌هاي آنها تغيير مي‌كند. شما براي چند ماه اول تنها به چند دست لباس براي نوزادتان نياز خواهيد داشت كه شامل موارد زير است:

  • زيرپوش دكمه‌دار نخي سايز 0 تا 3
  • سرهمي نخي سايز 0 تا 3
  • شلوار نخي
  • كلاه نرم
  • پيش‌بند نرم
  • دستكش نخي
  • جوراب
  • زانوبند
  • پاپوش، دستكش، سرهمي ضخيم آستين‌بلند و ژاكت براي فصل سرما
  • ناف بند
  • سرويس لباس نوزاد 5، 10، 12 و 19 تيكه

 

 

قفسه دارو نوزاد

نمي‌توان گفت كه داشتن قفسه دارو يكي از ملزومات سيسموني نوزاد است، اما هنگامي‌كه كودك دلبندتان دچار كسالت شود بسيار به كارتان مي‌آيد. مهم‌ترين چيزهايي كه بايد در قفسه داروي نوزاد داشته باشيد شامل موارد زير است:

  • دماسنج ديجيتال كه مي‌بايست از نوع ركتال يا زير بازو باشد. دماسنج گوش يا پيشاني در مورد نوزادان زير 12 ماه دقيق نيست.
  • دستگاه بخور سرد، اين دستگاه رطوبت را به هوا مي‌افزايد و به پاك‌سازي بيني كوچك كودك شما كمك مي‌كند. همچنين مانع از گرفتگي بيني او مي‌شود.
  • قطره سديم كلرايد براي شستشوي بيني نوزاد
  • پوار بيني براي تخليه موكوس از بيني نوزاد
  • پماد براي سوختگي پاي نوزاد
  • پماد آنتي باكتريال براي زخم‌ها و سوختگي‌هاي نوزاد
  • بانداژهاي كوچك
  • قيچي ناخن مخصوص كودكان
  • قطره‌چكان يا سرنگ دارو
  • ناف بند طبي

نوزادان زير 6 ماه نمي‌توانند حتي از داروهاي بدون نسخه بدون مجوز پزشك استفاده كنند؛ ازجمله ايبوپروفن و داروهاي سرماخوردگي و سرفه كه بزرگسالان بدون نسخه مي‌توانند از آنها استفاده كنند؛ اما معمولاً استفاده از دوز معقول استامينوفن شيرخواران در موارد ضروري، مجاز است اگر نوزاد تازه متولدشده شما براي مدتي تب داشت يا علائم بيماري را نشان داد حتماً با پزشك تماس بگيريد و خوددرماني انجام ندهيد.

وسايل موردنياز براي تغذيه نوزاد

يكي ديگر از لوازمي كه حضور آن در سيسموني نوزاد لازم است، وسايل مربوط به تغذيه نوزاد هستند. قبل از به دنيا آمدن كودك، تصميم بگيريد كه آيا مي‌خواهيد به او شير خودتان را بدهيد يا از شير خشك استفاده مي‌كنيد. شما برحسب نوع تغذيه نوزاد خود به لوازم زير نياز داريد:

درصورتي‌كه به نوزادتان شير خشك مي‌دهيد:

  • شيشه شيرهاي پلاستيكي يا شيشه‌اي بدون ماده مضر BPA كه بايد دردار باشند.
  • ضدعفوني‌كننده بطري
  • سر شيشه
  • شيشه‌شور مكانيكي يا برقي
  • پارچه براي اروغ زدن

اگر شيردهي مي‌كنيد، به اين موارد نياز داريد:

  • پمپ پستان يا شيردوش
  • كيسه‌هاي نگهداري شير يا ظرف ذخيره شير مادر

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۱۵:۵۱ توسط:paya موضوع:

طراحي منو كافه و كافي شاپ خلاقانه

طراحي منو كافه و كافي شاپ خلاقانه

شايد در ابتدا به نظر برسد كه فرايند طراحي منو كافه با قراردادن چند نوع قهوه به پايان مي‌رسد؛ اما واقعيت اين است كه صاحب يك كافي شاپ خوب براي اينكه مشتريان خود را به بيشتر ماندن و از همه مهم‌تر بازگشت به كافه تشويق كند؛ بايد زمان زيادي صرف طراحي منو كافي شاپ، چه از نظر محتوا و چه بصري، صرف كند.

پس از انتخاب و تعيين آيتم‌هاي خوراكي منو؛ مهم‌ترين قدم طراحي بصري و انتخاب يكي از انواع منوي كافي شاپ است. فراموش نكنيد يك منوي مناسب معرف شخصيت برند شما بوده و به شهرت كافه و جذب مشتري كمك مي‌كند. رعايت كردن نكات زير به شما در انتخاب منوي مناسب كمك خواهد كرد. همراه ما باشيد.

نكات مهمي كه هنگام انتخاب آيتم‌ها و طراحي منو كافه بايد به آنها توجه كنيم

شايد در ابتدا به نظر برسد كه فرايند طراحي منو كافه با قراردادن چند نوع قهوه به پايان مي‌رسد؛ اما واقعيت اين است كه صاحب يك كافي شاپ خوب براي اينكه مشتريان خود را به بيشتر ماندن و از همه مهم‌تر بازگشت به كافه تشويق كند؛ بايد زمان زيادي صرف طراحي منو كافي شاپ، چه از نظر محتوا و چه بصري، صرف كند.

پس از انتخاب و تعيين آيتم‌هاي خوراكي منو؛ مهم‌ترين قدم طراحي بصري و انتخاب يكي از انواع منوي كافي شاپ است. فراموش نكنيد يك منوي مناسب معرف شخصيت برند شما بوده و به شهرت كافه و جذب مشتري كمك مي‌كند. رعايت كردن نكات زير به شما در انتخاب منوي مناسب كمك خواهد كرد. همراه ما باشيد.

نكات مهمي كه هنگام انتخاب آيتم‌ها و طراحي منو كافه بايد به آنها توجه كنيم

اگر براي اولين‌بار است كه منوي كافي شاپ خود را معرفي مي‌كنيد يا اينكه آيتم جديدي را به آن اضافه كرده‌ايد، براي جلوگيري از هدررفت مواد تنها مقدار اندكي از مواد اوليه مربوط به تهيه آيتم‌ها را آماده كنيد.

به‌خاطر داشته باشيد كه ارائه غذاي تازه به مشتري بهتر از ذخيره حجم بالاي مواد اوليه است. چراكه ارائه غذاي بي‌كيفيت به‌مرورزمان منجر به كاهش فروش شده و به شهرت شما آسيب مي‌زند.

با نظارت دقيق بر فروش مي‌توانيد منوي خود را به‌روزرساني كنيد. براي اين كار تنها كافي است به روند فروش و ميزان محبوبيت هر يك از آيتم‌ها توجه كنيد؛ اگر در يك بازه زماني فروش آيتم مدنظر تغييري نكرد، حتماً غذاي ديگري را جايگزين آن كنيد.

نوشيدني‌هاي اصلي در طراحي منو كافه

بخش اصلي منوي يك كافي شاپ را نوشيدني‌ها در برمي‌گيرند؛ چيزي كه اغلب مشتريان براي سفارش دادن آنها به كافي شاپ مراجعه مي‌كنند؛ بنابراين اصلي‌ترين عامل جلب رضايت مشتري‌هاي كافي شاپ، قراردادن محبوب‌ترين نوشيدني‌ها در منو است. پيشنهاد مي‌كنيم در كنار نوشيدني‌ها از دونات، كروسان، پاي سيب و ساير ميان وعده‌هاي شيرين استفاده كنيد.

براي طراحي يك منوي بي‌نقص، از كافي شاپ‌هاي مختلف ديدن كنيد و منوهاي مختلف را بررسي كنيد. علاوه بر بررسي منوي منطقه و شهر خود، براي رسيدن به ايده تازه و منحصربه‌فرد؛ حتي شايد بد نباشد تا؛ از منو كافي شاپ‌هاي ساير كشورها نيز ديدن كنيد. مهم‌ترين نوشيدني‌هايي كه تقريباً در تمام كافي شاپ‌ها پيدا مي‌شوند، عبارت هستند از:

  • Coffee: قهوه و روش دم كردن آن
  • Espresso: با آب (Americano / Tonic) يا با شير (Macchiato / Cortado / Cappuccino /latte / Mocha)
  • غير قهوه: Hot Chocolate، چاي، انواع نوشابه، آب‌ميوه، Cascara، Matcha، انواع شيك‌ها و انواع دمنوش

نكات مهم هنگام طراحي بصري منو كافه

ايده‌هاي متعددي براي طراحي منو كافه وجود دارد كه مي‌توان از آنها براي بازاريابي كافي شاپ استفاده كرد. بهتر است طراحي منو را باتوجه‌به شخصيت برند و محيط كافي شاپ انجام دهيد. اما به‌طوركلي نكات و اصول اوليه طراحي در هر يك از انواع منوها يكسان بوده و رعايت كردن آنها ضروري است. در ادامه به بررسي اين نكات مي‌پردازيم:

نحوه انتخاب اندازه فونت در طراحي منو كافه

اندازه فونت و درشتي كلمات منو بايد طوري باشد كه تمامي افراد، حتي كساني كه ديد ضعيفي دارند بتوانند به‌راحتي آن را بخوانند. از طرف ديگر، استفاده از اندازه فونت بسيار بزرگ باعث شلوغي صفحه منو شده و امكان قراردادن تمامي آيتم‌ها وجود نخواهد داشت؛ بنابراين انتخاب سايزي كه هر دو نكته را پوشش دهد اهميت بسياري دارد.

نحوه انتخاب نوع فونت در طراحي منو كافه

بهتر است از يك فونت ساده و كاملاً خوانا استفاده كنيد. معمولاً فونت‌هايي كه چشم افراد به آنها عادت دارد گزينه‌هاي مناسب‌تري هستند. استفاده از فونت‌هاي پيچيده، انتخاب را براي افراد مشكل‌تر مي‌كند. براي انتخاب فونت منوي كافه، بهتر است به طراحي ظاهر كافه توجه داشته باشيد؛ طراحي كلاسيك يا مدرن سرنخ خوبي براي انتخاب فونت مناسب است.

نحوه انتخاب پالت رنگ در طراحي منو كافه

پالت رنگي كه در هنگام طراحي منو كافه انتخاب مي‌كنيد به اندازه دو مورد ابتدايي اهميت دارد. پالت رنگ انتخاب شده بايد با استايل (سبك)، برند، مفهوم و محيط كافي شاپ كاملاً هماهنگ باشد. به تضاد و هماهنگي رنگ‌ها باهم توجه كنيد تا منوي شما از نظر بصري چشم‌نواز و جذاب به نظر برسد.

 

نحوه استفاده از عكس در طراحي منو كافه

براي افزايش پويايي و جذابيت منو بهتر است از عكس استفاده كنيد. معمولاً يك يا نهايتاً دو عكس حرفه‌اي و واقعي از آيتم‌ها كافي است. به‌طوركلي تصميم در اضافه‌كردن عكس؛ به سبك كلي برند شما بستگي دارد.

روشنايي و وضوح منو كافي شاپ

در طراحي منو كافه بايد وضوح و روشنايي صفحه منو را در نظر بگيريد. به‌طوركلي يك منو مناسب به‌اندازه‌اي روشن و واضح است كه خوانايي كلمات تحت تأثير قرار نگرفته و مشتري به‌راحتي مي‌تواند آيتم‌ها را بخواند.

اگر تصميم داريد در طراحي منو خود از سبك تاريك استفاده كرده و نورپردازي داخلي كافي شاپ نيز به سبك دارك طراحي شده است؛ لازم است براي روشنايي منو (به‌ويژه منو برد) از يك نور اختصاصي استفاده كنيد. به‌گونه‌اي كه صفحه منو به‌خوبي روشن شده و قابل خواندن باشد.

دسته‌بندي بخش‌هاي مختلف منو كافي شاپ

دسته‌بندي آيتم‌ها سبب مي‌شود تا مشتري انتخاب راحت‌تري داشته باشد. براي اين كار مي‌توانيد از منوهاي متعدد استفاده كرده و يا اينكه يك منو را بخش‌بندي كنيد. براي مثال يك منو مي‌تواند شامل بخش‌هاي زير باشد:

  • نوشيدني‌هاي سرد
  • نوشيدني‌هاي گرم
  • نوشيدني‌هاي ويژه
  • ساير نوشيدني‌ها
  • ميان وعده‌هاي گرم
  • ميان وعده‌هاي سرد

محبوب‌ترين قالب‌هاي منو كافي شاپ

نكات ذكر شده در بالا براي تمامي قالب‌ها و سبك‌هاي طراحي منو كافي شاپ كاربردي هستند؛ بنابراين يك طراحي مناسب منو تنها به انتخاب قالب و سبك محدود نشده و بايد تمام نكات در آن اجرايي شوند.

استفاده از برد (تخته) به جاي كاغذي در طراحي منو كافه

شايد با شنيدن كلمه “منو / Menu” اولين تصويري كه به ذهن مي‌رسد، منوهاي كاغذي هستند. اما به جز منوهاي رايج، مي‌توانيد براي كاهش هزينه‌هاي چاپ در ابتداي مسير افتتاح كافي شاپ، از برد منو استفاده كنيد. اين بردها در استايل، سايز و رنگ‌هاي بسيار متنوعي وجود دارند كه مي‌توانيد باتوجه‌به محيط كافي شاپ مناسب‌ترين سبك را انتخاب كنيد.

در حالت كلي، بسياري از كافي شاپ‌ها برد منوي خود را در قسمت بالاي پيشخوان قرار مي‌دهند. با اين كار توجه مشتريان به پيشخوان و آيتم‌هايي مانند كلوچه، كوكي، بيسكويت، شيريني‌هاي خشك و دسرهاي اين‌چنيني كه بر روي آن قرار داده‌ايد، جلب خواهد شد.

با اينكه قراردادن برد منو در بالاي پيشخوان بسيار رايج است، اما انتخاب‌‌هاي بسيار متنوع ديگري نيز وجود دارد. بسياري از كافي شاپ‌ها براي جذب مشتري يك برد منو را جلوي درب ورودي قرار داده و تعدادي از محبوب‌ترين آيتم‌هاي منو را بر روي آن مي‌نويسند.

ساده‌ترين ايده براي انتخاب يك برد منو، استفاده از تخته سياه و گچ‌هاي رنگي براي نوشتن آيتم‌ها است. با استفاده از يك برد تخته سياه مي‌توانيد به‌راحتي منو را پاك‌كرده و آيتم‌هاي جديدي را به آن اضافه كنيد. همچنين مي‌توانيد از قاب‌هاي چوبي، فلزي و پلاستيكي جذاب به‌عنوان قاب دور يك منو چاپ شده بزرگ (به سبك پوستر) استفاده كنيد.براي طراحي منو كافه و كافي شاپ خلاقانه با پارت انيميشن در ارتباط باشد 

https://partanimation.com/menu-design/

طراحي منو كافه به سبك كلاژ عكس

به‌طوركلي سبك كلاژ؛ تصاوير مختلف را كنار هم قرار داده و يك داستان مشخصي را تعريف مي‌كند. مي‌توانيد از اين تكنيك در منوي خود استفاده كرده و در كنار نام هر آيتم، تصوير باكيفيتي از نمونه آماده شده در كافي شاپ، استفاده كنيد. اين نوع طراحي منو كافه به مشتري كمك مي‌كند تا با مشاهده تصوير واقعي انتخاب راحت‌تري را انجام دهد

براي تهيه عكس‌ها، حتماً يك عكاس حرفه‌اي استخدام كنيد تا تصاوير واقعي هر يك از آيتم‌ها را باكيفيت و وضوح بالا ثبت كند. در نهايت پس از آماده‌شدن عكس‌ها يك طراح گرافيك حرفه‌اي، با درنظرگرفتن قالب، فونت و رنگ مناسب؛ عكس‌ها را در كنار ساير عناصر منو قرار داده و طراحي را تكميل مي‌كند.

طراحي منو كافه به سبك مجله

در اين سبك نيز لازم است از عكس‌هاي باكيفيت و با وضوح بالا استفاده شود. در اين سبك علاوه بر نام و عكس هر يك از آيتم‌ها به معرفي ويژگي‌هاي خاص آن نيز پرداخته مي‌شود. اين امر سبب مي‌شود تا شما شروع‌كننده مكالمه با مشتريان خود باشيد، نظر مشتريان را جلب كرده و اشتياق آنها را براي امتحان كردن آيتم‌ها افزايش دهيد.

در اين سبك عكس هر يك از آيتم‌ها به‌صورت بزرگ و برجسته درج شده و سپس اطلاعاتي مانند مواد اوليه و قيمت به‌عنوان زيرنويس به آن اضافه مي‌شوند.

طراحي منو كافه به سبك تبليغاتي

ممكن است به طور مداوم رويدادهايي را در كافي شاپ خود برگزار كرده و پوسترهاي تبليغاتي آن را در ديوار نصب كنيد. اما جالب است بدانيد اضافه‌كردن پوسترهاي تبليغاتي به منو يك راه مؤثرتر است. چراكه تمام مشتري‌ها مجبور هستند قبل از ثبت سفارش منو را با دقت نگاه كرده و سؤالات احتمالي را از كاركنان كافه بپرسند.

در طراحي منو كافه به سبك تبليغات، از عكس آيتم‌ها استفاده نمي‌شود، بنابراين جلب نظر مشتريان با استفاده از تضادهاي رنگي انجام شده و جايگاه اعلان رويداد مدنظر در انتهاي منو است.

طراحي منو كافه به سبك محتواي تعاملي

اين سبك براي افرادي كه به طراحي مينيماليستي علاقه دارند جذاب‌تر خواهد بود. طراحي منو به سبك محتواي تعاملي سبب مي‌شود تا از بي‌نظمي اجتناب كرده و يك منوي شسته‌ورفته و منظم داشته باشيد. مي‌توانيد از فضاي پشت منو براي اشتراك‌گذاري اطلاعات جالب و شروع تعامل با مشتري استفاده كنيد. همچنين اضافه‌كردن آدرس وب‌سايت و صفحات سوشال‌مديا به قسمت پشتي منو، ايده بسيار خوبي است.

چيدمان اين‌چنيني منو كافه؛ يك اينفوگرافيك جالب براي دوستداران قهوه خواهد بود. به‌اين‌ترتيب علاوه بر تصاوير زيبا و واقعي هر يك از آيتم‌ها؛ اطلاعات گسترده‌اي در پايين هر تصوير وجود دارد كه مي‌تواند مشتريان منتظر را به خود مشغول كند.

طراحي منو كافه به سبك تخته سياه

شايد خواندن يك منو با تعداد زياد نوشيدني و ميان وعده كار طاقت‌فرسايي باشد؛ بنابراين بهتر است براي افزايش خوانايي منو انواع آيتم‌ها را بر اساس نوشيدني‌هاي سرد، گرم، غذاها و ميان وعده‌ها از يكديگر جدا كنيد. به‌اين‌ترتيب مشتري از گزينه‌هاي مختلف ارائه شده توسط شما آگاه شده و انتخاب راحت و سريع‌تري خواهد داشت.

همچنين طراحي و اضافه‌كردن CTA (يا فراخوان به عمل)، نه‌تنها مشتري را به انتخاب سريع بلكه به خريد سريع‌تر تشويق مي‌كند. سعي كنيد از CTA كوتاه، خلاقانه و صميمي استفاده كنيد.

طراحي منو كافه به سبك رسمي

در طراحي منو كافه به سبك رسمي از رنگ و فونت‌هاي خاصي استفاده شده و طراح گرافيك از قالب‌هاي مشخصي استفاده مي‌كند. در اين نوع طراحي نيز براي جلب مشتري از عكس‌هاي باكيفيت و جذاب استفاده مي‌شود.

شايد يك عكس به‌تنهايي براي تشويق مشتري به سفارش آيتم‌هاي جديد منو؛ كافي نباشد. به همين دليل لازم است يك توضيح كوتاه را به هر آيتم اضافه كنيد تا مشتري بداند چه چيزي را سفارش مي‌دهد. براي نوشتن اين توضيحات خلاقيت اهميت بسيار زيادي دارد. پس بهتر است از كلماتي استفاده كنيد كه بر حس بويايي و چشايي مشتري اثر مثبت بگذارد. براي مثال، مي‌توانيد در توضيحات به مواد اوليه اشاره كرده و سپس مزه آن را توصيف كنيد.

 

نكات تكميلي كه در هنگام انتخاب منوي كافي شاپ بايد در نظر داشته باشيد

ر نهايت پس از آنكه منو كافي شاپ را طراحي و آماده كرديد؛ براي افزايش بازده و فروش لازم است همواره بر وضعيت منو نظارت داشته و نكاتي را كه در ادامه به آنها اشاره مي‌كنيم، در نظر بگيريد.

آزمون و خطاي منو

به‌روزرساني، افزودن موارد جديد و حذف آيتم‌هاي موجود از منو؛ يك روند طبيعي در شناسايي بهترين منو است. براي اين كار لازم است جامعه هدف خود را مشخص كرده و متناسب با آن بهترين آيتم‌ها را در منو قرار دهيد.

به‌روزرساني به‌موقع منوي

باتوجه‌به ترند روز، طراحي‎هاي اخير يا تغييرات به وجود آمده در برند؛ لازم است منوي طراحي شده را آپديت كنيد. از طرفي به‌روزرساني در بازه‌هاي زماني كوتاه مي‌تواند به اعتماد مشتري و ميزان تعامل آن با برند تأثير منفي بگذارد؛ بنابراين در به‌روزرساني منو زياده‌روي نكنيد. اين روزها بيشتر افراد به سمت استفاده از منوي ديجيتال رفته‌اند.

تبليغ آيتم‌هاي موجود در منو كافي شاپ

پس از آنكه تصميم به‌روزرساني گرفتيد، در قدم بعدي بايد آيتم اضافه شده را تبليغ كنيد. در غير اين صورت مشتريان از تغيير ايجاد شده باخبر نخواهند شد. براي تبليغ علاوه بر فضاي آفلاين بايد از فضاي آنلاين نيز استفاده كنيد. صفحات سوشال‌مديا بهترين و مؤثرترين روش تبليغ آيتم جديد هستند. براي تبليغ در اين فضا از قابليت‌هايي مانند استوري و ويدئوهاي كوتاه خلاقانه استفاده كنيد.

قراردادن يك برد منو در خارج از فضاي كافي شاپ يك راه تبليغ آفلاين است. مي‌توانيد نام آيتم جديد منو را بر روي آن نوشته و توجه مشتريان را به‌محض ورود به آيتم جديد جلب كنيد.

 

 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۴۱:۴۲ توسط:paya موضوع:

تشك آنتي رفلاكس نوزاد چيست ؟

رفلاكس موجب كاهش وزن و اختلال خواب كودك مي‌شود. نوزادان تا سه ماهگي سيستم گوارش كاملي ندارند و اختلالات گوارشي در آنها شايع است.

اين تشك داراي شيب ملايم و استانداردي است كه سر و گردن و بالا تنه نوزاد را بالا تر از قسمت پايين تنه قرار مي دهد و همين امر در كاهش ريفلاكس نوزاد و خواب راحت تر بسيار موثر است.

در صورتي كه نوزاد دچار سرما خوردگي و گرفتگي بيني شود، راه تنفس بسته مي شود و نوزاد به سختي تنفس مي كند. خواباندن نوزاد بر روي تشكي كه شيب دار است و سر نوزاد كاملا بالاتر از بدن قرار دارد به اين مشكل كمك مي كند.

در زماني كه مي خواهيد نوزاد را به پهلو بخوابانيد، بالشتك هاي محافظ ميتوانند نوزاد را به همان حالت ثابت نگه دارند و كمر نوزاد را به بالشتك تكيه دهيد تا ساپورتي براي آن باشد.

اين تشك براي چند ماه اول نوزاد مي تواند به عنوان يك بالش شير دهي عمل كند. مادر آن را روي پاي خود گذاشته و به راحتي و با حالت ارگونوميك به نوزاد شير دهد. از آنجايي كه استفاده كنندگان اين محصول رضايت كامل خود را ابراز نموده و آن را جزء يكي از كارآمد ترين محصولات سيسموني مي دانند.

 كنترل ريفلاكس معده در شيرخوار بدون استفاده از دارو به سادگي امكان پذير ميباشد و تنها درصد كمي از شيرخواران نيازمند كنترل دارويي هستند . شيرخواران ريفلاكسي كه تحت تغذيه با شير مادر يا شير خشك هستند درصورت رعايت شرايط انتي ريفلاكس و استفاده از شيرهاي مناسب و تشك هاي انتي ريفلاكس نيازي به مصرف دارو براي كنترل ريفلاكس معده ندارند.

استفاده از تشك هاي سفت و شيب دار ، لباس و وسايل خواب ابي يا سبز رنگ ، موسيقي ملايم يا صداي اب و فن ضبط شده و رعايت دماي ۲۳ تا ۲۴ درجه محيط خواب به بهبود وضعيت خواب شيرخواران و كودكان ريفلاكسي كمك زيادي خواهد نمود .

توجه داشته باشيد تكان دادن اين نوزادان و شيرخواران در جهت عمودي هرچند زمان كوتاهي ان ها آرام خواهد نمود ولي به علت تشديد ريفلاكس خود منجر به بي قراري بيشتر در ميان مدت خواهد شد تشك داراي دو بالشتك محافظ مي باشد كه در دوطرف تشك با چسب پارچه اي نصب مي گردد و از غلت خوردن نوزاد به بيرون از تشك جلوگيري مي كند.

همچنين با دارا بودن محفظه هاي ريز روي خود باعث تهويه هوا در درون بالشت مي شود و اگر نوزاد به گونه اي خوابيد كه دهان و بيني روي اين تشك قرار بگيرد، باعث ايجاد تنفس مي شود و از خفگي و مشكلات خواب نوزاد جلوگيري مي كند.

تشك رفلكس نوزاد

شيب ملايم تشك، سر و گردن نوزاد را بالاتر از نيم تنه پاييني قرار مي دهد و همين مسئله در كاهش رفلاكس نوزاد بسيار موثر است. جابجا كردن نوزاد و همچنين دادن نوزاد به دست ديگران (اقوام و مهمانان) با اين تشك بسيار راحت و مطمئن است. زيرا اين تشك نرم و قابل انعطاف است و به راحتي در دست (آغوش) بزرگسالان جاي مي گيرد.

همچنين بالشتك هاي محافظ آن باعث مي شود نوزاد روي تشك ثابت بماند و به اطراف نچرخد. پارچه رويه تشك ضد خفگي محافظ دار ، از بهترين پارچه بدون پرز و صد در صد پنبه نخي توليد شده و ابر داخلي آن ضد حساسيت مي باشد.

همچنين اين تشك در كاور ناييلوني محكم و زيپ دار قرار دارد كه جابجايي بهداشتي تشك را در مهماني ها و مسافرت آسان كرده نوزاد تازه متولد شده بسيار آسيب پذير است.مخصوصا در ناحيه سر و گردن. لذا جابجايي نوزاد بايد با نهايت احتياط و كمترين تغيير حالت انجام گردد.

رفلاكس موجب كاهش وزن و اختلال خواب كودك مي‌شود. نوزادان تا سه ماهگي سيستم گوارش كاملي ندارند و اختلالات گوارشي در آنها شايع است. اين تشك داراي شيب ملايم و استانداردي است كه سر و گردن و بالا تنه نوزاد را بالا تر از قسمت پايين تنه قرار مي دهد و همين امر در كاهش ريفلاكس نوزاد و خواب راحت تر بسيار موثر است.

در صورتي كه نوزاد دچار سرما خوردگي و گرفتگي بيني شود، راه تنفس بسته مي شود و نوزاد به سختي تنفس مي كند. خواباندن نوزاد بر روي تشكي كه شيب دار است و سر نوزاد كاملا بالاتر از بدن قرار دارد به اين مشكل كمك مي كند

تشك طبي انتي ريفلاكس نوزادان

مناسب براي جلوگيري و درمان ريفلاكس و دردهاي كوليكي شيرخواران

مورد تاييد و توصيه پزشكان

طراحي شيب دار مناسب جهت جلوگيري از آسيب به ستون مهره ها

داراي حفره هاي ايجاد گردش هوا ضد خفگي در قسمت سر

داراي بالشتك هاي محافظ جهت تثبيت وضعيت خوابيدن نوزاد و ضد غلت خوردن

قرارگيري بالاتر سر نوزاد نسبت به بـدن

قابليت خوابيدن نوزاد به پهلو

داراي شيب حدود پانزده درجه مناسب با ارگونومي بدن نوزاد

مناسب استفاده از بدو تولد تا ۸ ماهگي

 

تشك آنتي رفلاكس نوزاد (به انگليسي baby anti reflux pillow) (كه به تشك ضد خفگي هم مشهور است)، تشكي است كه كمي شيب دارد (معمولا در مدلهاي 12 درجه، 20 و 30 درجه توليد مي شود) تا از عمل رفلاكس كودك حين خواب جلوگيري كند و در دو طرف آن بالشتك هايي قرار گرفته تا حركت نوزاد را هنگام خواب محدود كند.

استفاده از يك تشك ضد خفگي براي كودك، علاوه بر اينكه باعث مي ­ شود كودك تان خواب راحتي داشته باشد در حفظ سلامتي ستون فقرات او نيز تأثير زيادي خواهد داشت و همچنين مي تواند با تخليه مجاري بيني، به تنفس بهتر كودك كمك كند.

اگر هنگام شيردهي احساس لرزش در پشت قفسه سينه نوزاد شديد، كه اغلب با برونشيت يا آسم اشتباه گرفته مي شود (اگرچه به درستي درمان نمي شود، مي تواند به عنوان آسم مزمن باقي بماند). كودك شما به بيماري ريفلاكس معده و مري مبتلا است.

اگر اين بيماري را دير متوجه شويد، و عدم توانايي در كنترل اين بيماري منجر به آسيب به حنجره و ناي توسط اسيد برگشتي از معده خواهد شد. در اين كودكان گلو درد دائمي مي شود و اين بيماري نيز يكي از دلايل عفونت هاي ريوي و ذات الريه در كودكان است. در برخي موارد، ريفلاكس ناشي از آلرژي و عدم تحمل مواد غذايي است.

در صورت بروز اين علائم، بهتر است رژيم غذايي كودك خود را كمتر تغيير دهيد. اگر بلافاصله پس از تغذيه استفراغ كرد، ديگر از شير دادن خودداري كنيد و منتظر بمانيد تا دفعه بعد دوباره به او شير دهيد. توصيه مي شود كودك را 30 دقيقه پس از تغذيه به حالت ايستاده نگه داريد، سعي كنيد كودك را كمتر از قبل روي شكم خود نگه داريد.

براي جلوگيري از بازگشت غذا به ريه هاي كودك مي توانيد از تشك نوزادي آنتي رفلاكس استفاده كنيد كه از عوارض جبران ناپذيري به فرزند دلبنده شما جلوگيري ميكند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۱۳:۱۷ توسط:paya موضوع:

سفارش پوشاك صنعتي حرفه اي

لباس كار صنعتي و ويژگي هاي آن

از لباسكار براي ايمني و حفاظت از اشخاص استفاده ميشود، به همين جهت كاركنان بايد براي حفاظت از خود از آنها استفاده كنند، اين لباس ها بايد با يك پوشش سراسر تمام نقاط آسيب پذير بدن از جمله: دست ها، پا، بدن و سر اشخاص را پوشش دهد. يكي از انواع اين پوشش ها لباس هاي صنعتي هستند، در ادامه اين نوشته ويژگي ها و خصوصيت هاي آنها را بررسي ميكنيم، در ادامه اين نوشته با ما همراه باشيد.

 

خصوصيات و استانداردهاي پوشاك صنعتي

لباسي كه در حين كار استفاده ميشود بايد حتما كاملا اندازه و با ساير خود فرد مطابقت داشته باشد، و براي برخي از مشاغلي كه با ماشين آلات خطرناك سر و كار دارند، نبايد از لباس هايي كه برخي از بخش هاي آنها فاقد پوشش است استفاده شود.

 

يا به عنوان مثال كاركناني كه در محيط هايي كه احتمال آتش سوزي در آنها زياد است كار ميكنند، نبايد از لباس هايي كه احتمال اشتعال بالايي دارند، يا لباس هاي دست و پاگير مانند: لباسهاي پلاستيكي، عينك هاي ب دسته سلونوئيد استفاده كنند.

 

كاركناني كه در محيط هايي كه با مواد شيمايي سر و كار دارند كار ميكنند بايد از لباس هايي استفاده كنند كه احتمال عبور آب يا گاز در آنها وجود نداشته باشد، تا اين مواد از لباس عبور نكنند.

در محيط هاي صنعتي كه گرد وغبار زيادي وجود دارد، بايد از پوشش هايي كه يقه و چين و چروك هاي كمتري دارد استفاده شود.

 

نكاتي براي استفاده از لباسكار در محيط هاي صنعتي

افرادي كه در محيط هاي پرخطر كه با مواد نفتي يا راديو اكتيو سر و كار دارند، حتما بايد پس از هرباز استفاده از لباس ها آنها را تعويض يا بشويند. زيرا در صورت نزديك سدن به مواد حرارتي پس از استفاده از اين لباس ها، امكان آتش سوزي را افرايش ميدهد.

 

همچنين در صورتي كه لباس هاي شما با مواد شيمايي يا حساسيت زا تماس پيدا كرده است حتما آنها را پس از استفاده بشويد زيرا باعث بروز حساسيت پوستي خواهد شد.

در صورت پارگي يا آلودگي لباس ها حتما بايد اقدام به تعويض به موقع آنها كنيد.

 

جنس پوشاك صنعتي بايد چگونه باشد؟

همانطور كه گفتيم در محيط هاي صنعتي افراد با مواد شيمايي، الكتريسيته و … در ازتباط هستند، به همين دليل جنس پوشش هايي كه به تن ميكنند بايد به نخوي باشد كه در برابر اين شرايط مقاومت مناسبي داشته باشد، اين جنس ها شامل: پنبه، و پلي استر با وزن پايين هستند. درصد استفاده از مواد و پنبه در لباس ها بايد در محيط هاي مختلف متفاوت باشد. مثلا در محيط هايي كه حرارت بالا باشد و… بايد از لباسهايي با درصد پنبه كمتري استفاده شود.

ويژگي هاي پوشاك صنعتي خوب چيست؟

لباس كار دو تكه داراي ويژگي هايي مي باشد كه در ادامه به مهم ترين آنها اشاره مي كنيم اين ويژگي و نكات نه تنها براي لباس هاي كار دو تيكه بلكه براي دوبعدي و سرهمي نيز برقرار مي باشد ، در حالت كلي يك لباس خوب داراي اين ويژگي ها مي باشد :

 

۱ ) اول از همه لباس كار بايد اندازه فرد باشد و يا به اصطلاح فيت تن او باشد .

۲ ) حتما تدابير كامل با توجه به نوع كار فرد روي لباس او بايد صورت بگيرد به عنوان مثال كارگراني كه در مجاورت دستگاه هاي صنعتي و ماشين آلات در حال كار كردن مي باشند بايد لباسي داشته باشند كه هيچ گونه لوازم جانبي و اضافه مثل كليد و ساعت و … روي آن قرار نگيرد و همچنين بايد از لباسي استفاده كنند كه هيچ درز روي آنها وجود نداشته باشد يعني تمام بدن آنها را بپوشاند .

۳ ) حتما در محل كار هايي كه در معرض خطرات احتمالي مثل انفجار ، حريق ، و … باشند هستيد حتما بايد لباس هاي شما از جنسي باشد كه بتواند به خوبي از بدن شما تا حد زيادي در براي اين حوادث مراقبت كند .

۴ ) اگر قرار است در حين كار استين خود را بالا بزنيد بايد از همان اكل از لباس هاي كار آستين كوتاه استفاده كنيد .

۵ ) جنس پارچه لباس كار حتما بايد با توجه به محيط استفاده شود و مقاومت كافي در برابر احتمالات را داشته باشد .

لباس كار صنعتي و خدماتي

لباس كار صنعتي با لباس كار خدماتي بسيار متفاوت است و اصلا نمي توان از نظر ويژگي هاي ظاهري و باطني آن ها را با هم مقايسه كرد. چرا كه هر كدام از آنها داراي ويژگي هاي متمايزي هستند .

 

در واقع در هر كدام ار اين لباس كار ها هدف قرار دارد مثلا لباس هاي كار صنعتي براي حفاظت از فرد در مقابله با خطرات احتمالي طراحي و استفاده مي شوند .

 

در اين لباس ها به حد پاييني به زيبايي ظاهري اهميت داده مي شود ، و بيشتر اين لباس ها نيز از مواد خاص شيميايي و راديو اكتيويي توليد مي شوند ، اما در مقابل لباس هاي كار خدماتي لباس هايي هستند كه منظور هماهنگي بيشتر بين كاركنان و زيبا تر ساختن محيط از آنها استفاده مي شوند . اين لباس ها بيشتر نقش يك روپوش هماهنگ را دارد . همانند روپوش مدرسه و … در اين گونه لباس كار ها بيشتر به ظاهر و راحتي و هماهنگي افراد اهميت داده مي شود .

 

اما با اين حال مي توان به برخي از ويژگي هاي مشترك كه در هر دو بايد رعايت شود اشاره كينم مثلا چه در لباس هاي صنعتي و چه لباس هاي خدماتي باشد بايد اندازه و فيت تن افراد باشد تا فرد داخل آن بتواند به راحتي وظايف خود را انجام دهد .

ويژگي پوشاك صنعتي حرفه اي و با كيفيت :

 

1. لباس كار بايد اندازه و متناسب با بدن استفاده كننده باشد.

2. كاركناني كه با ماشين كار مي­كنند و يا در جوار ماشين­آلات مشغول كار هستند بايد از لباس كاري استفاده كنند كه هيچ قسمت آن باز يا پاره نباشد. آويزان نمودن زنجير ساعت، كليد و نظاير آنها روي لباس كار اكيداً‌ ممنوع است.

3. در محل كار كه احتمال خطر انفجار و يا حريق باشد استفاده از يقه نورگيري (آفتاب گردان) و زه و دسته عينك كه از انواع سلونوئيد ساخته شده­اند و همچنين همراه داشتن ساير مواد قابل اشتعال براي كاركنان مربوطه اكيداً ممنوع است.

4. در صورتيكه انجام كاري ايجاب نمايد كه كاركنان آستين لباس كار خود را مستمراً بالا بزنند بايستي از لباس كار آستين كوتاه استفاده نمايند.

5. كاركناني كه در محيطهاي آلوده به گرد و غبار، مواد قابل اشتعال و انفجار و يا مسموم كننده بكار اشتغال دارند، نبايد لباسهاي جيب­دار و يا لبه­دار (دوبل شلوار) را در بر داشته باشند، چون ممكن است گرد و غبار و مواد مزبور در چين و لبه لباس باقي بمانند.

6. لباس ايمني مخصوص كاركناني كه با مواد خورنده و يا مضر كار مي­كنند بايد آب و گاز در آن نفوذ ننموده و جنس آن مناسب با نوع ماده و يا موادي كه با آنها كار مي­كنند باشد.

7. لباس نسوز مخصوص حفاظت در مقابل حريق بايستي شامل كلاه، دستكش و كفش بصورت يك تكه و سر هم باشد.

8. لباس كاركناني كه با مواد اسيدي و راديواكتيو كار مي­كنند بايد بصورت يكپارچه و بدون منفذ همراه با كلاه مخصوص، كفش ايمني و دستكش از جنس خاص و غير قابل نفوذ باشد.

9. لباس باراني به صورت پالتويي كلاه سر خود را از جنس پارچه ضد آب با آستري نخي (جهت مناطق معتدل) و يا آستري پشمي (جهت مناطق سرد سير) با رنگ مصوب تهيه شود.

 براي سفارش پوشاك صنعتي به توليدي دوخت يادگار مراجعه كنيد 

لباسهاي با قابليت ديد بالا (High Visibility Clothing):‌

 

اين گونه لباسها به منظور پيشگيري از حوادث ناشي از ضربه و برخورد و به صورت ژاكت، بلوز شلوار با توجه به نوع محل كاربرد، به رنگهاي براق و از جنس­هاي مختلف ساخته شده و امكان رويت فرد را در شرايط مختلف آب و هوايي و ساعات مختلف شبانه روز فراهم مي­كنند.

در انتخاب اين لباسها علاوه بر ارزيابي ريسكهاي ضربه و برخورد، لازم است مواردي نظير شرايط كاري گرم يا سرد، وضعيت هوا (آفتاب، مه، باران، برف و ... ) و روشنايي نيز مورد توجه قرار گيرد.

رانندگان ليفتراك و جرثقيل، كارگران حاشيه جاده و خطوط لوله و نيز كاركناني كه مسئول واكنش

در شرايط اضطراري هستند، از جمله كساني هستند كه به اين لباسها نياز دارند.

جنس پوشاك صنعتي:

1. جنس پارچه با توجه به شرايط كار و لزوم ظاهر لباس از نظر مقاومت در مقابل چروكيدگي و نيز عدم توليد الكتريسيته ساكن از مخلوط حدود 70% پنبه و 30% پلي استر و با وزن gr/m2 320 تا gr/m2 420 و با توجه به شرايط اقليمي و فصول مختلف در نظر گرفته شود. در شرايطي كه احتمال سوختن لباس كار در اثر ريختن پليسه و يا تحت تأثير حرارت زياد وجود دارد (مانند لباس كار جوشكاري)، جنس لباس كار بايستي 90% پنبه باشد.

2. به منظور استحكام بيشتر از پارچه با بافت كج راه با تراكم بالا (2 تار و يك پود) و نخ چهل دولا از نوع رينگ (Ring) استفاده گردد.

3. به منظور دوام بيشتر رنگ و پيشگيري از رنگ دادن پارچه پس از شستشو و همچنين جلوگيري از آب رفتن پارچه از رنگهاي راكتيو (Reactive) در رنگرزي پارچه استفاده شود.

4. با انتخاب پارچه مرغوب و اعلاء، بكار بردن دوخت محكم و نيز چرخكاري دوبله درزها، لباس كار بادوام توليد گردد.

5. با استفاده از الگوي مناسب، بايد لباس كار شكيل و خوش دوخت بوده و در اندازه­هاي استاندارد تهيه شود

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۲۶:۴۵ توسط:paya موضوع:

قيمت لباس كار زنانه به چه عواملي بستگي دارد ؟

 

قيمت لباس كار زنانه

قيمت لباس هاي كار نيز به عواملي مختلفي بستگي دارد به همين دليل نمي توان براي آنها قيمت دقيقي را تعيين كرد. مهم ترين عواملي كه بر روي قيمت لباس هاي كار تاثيرگذار است عبارت است از : نوع لباس كار ، طرح لباس كار شما ، پارچه لباس كار ، كيفيت دوخت و برند توليدي لباس كار ، ويژگي هاي خاص مثلا ضد حريق بودن و … همه از عواملي هستند كه بر روي قيمت تاثيرگذار هستند.

قيمت لباس كار زنانه به چه عواملي بستگي دارد ؟ لباس كار چيست ؟ لباس هاي كار براي كدام دسته از مشاغل ضروري مي باشد ؟ چند نوع لباس كار وجود دارد ؟ و … سوالاتي مي باشد كه در اين مقاله به بررسي آنها مي پردازيم .

لباس هاي كار به لباس هايي گفته مي شود كه برخي از افراد در هنگام انجام كارهاي خود بايد آنها را بپوشند. اين لباس ها به منظور يك دستي و يا راحت شدن شناسايي افراد از ديگران و يا براي حفظ سلامتي در مقابل خطرات احتمالي استفاده مي شود ، براي مثال گروه هاي شغلي همانند پرسنل هواپيما و فرودگاه ، پرسنل قطار ، پزشك و پرسنل درماني و بيمارستان ها ، كارمندان بانك ، كارمندان شركت ها و اداره هاي مختلف ، رانندگان ، كاركنان در نيروي انتظامي و … دسته اي از مشاغل هستند كه به منظور شناسايي و همچنين يك دست و مرتب بودن كاركنان در هنگام كار از لباس كار مخصوص استفاده مي كنند.

اما افراد مشغول در آتش نشاني ها و ديگر افراد در معرض حريق ، جوشكاري ها ، كارگران كارخانه هاي صنعتي ، كاركنان ساختمان هاي عمراني و … به دليل اينكه در محيط كاري خود در معرض خطرات مختلف مانند حريق ، مصالح ساختماني ، دستگاه هاي صنعتي و … قرار دارند بايد از لباس و تجهيزات خاص محافظتي استفاده كنند تا بدن و جسم آنها در حين انجام كار اسيب نبيند .

لباس هاي كار معمولا براي هر گروه از مشاغل به طور خاص طراحي و به توليد مي رسد ، شما اين لباس ها را هم مي توانيد از مراكز فروش و پخش به صورت حاضري و يا با سفارش مدل و طرح مورد نياز خود به توليدي ها لباس هاي كار كاركنان خود را به صورت عمده به توليد برسانيد .

اما در حين خريد لباس هاي كار علاوه بر قيمت بايد به برخي ديگر از نكات نيز توجه داشته باشيد. مهم ترين اين نكات عبارت است از :

۱ ) حتما لباس كار بايد كيفيت و معيار هاي مورد نياز براي حفظ سلامتي افراد به خصوص براي مشاغلي كه در معرض خطرات هستند را دارا باشد .

۲ ) لباس كار بايد حتما درست به اندازه سايز افراد باشد ، يعني نه گشاد باشد و نه تنگ بلكه درست سايز افراد باشد ، زيرا كه بزرگ و يا كوچك بودن مي تواند مشكلاتي را در پي داشته باشد .

۳ ) لباس هاي كار بايد به گونه اي طراحي شوند كه فرد در ان احساس راحتي كند و بتواند مدت زمان طولاني از لباس در حين كار استفاده كند به عنوان مثال بايد وزن لباس مناسب باشد .

۴ ) كيفيت دوخت و پارچه نيز از ديگر عواملي است كه حتما بايد به ان توجه شود .

۵ ) لباس هاي كار داراي انواع مختلفي هستند ، شما بايد با توجه به شرايط كاري خود مناسب ترين نوع از لباس كار را انتخاب كنيد .

اينها از مهم ترين نكاتي بود كه بايد به آنها توجه داشته باشيد .

لباس كار زنانه مناسب چيست؟

هنگام شروع يك كار جديد، اين جمله مي تواند شما را پر از استرس كند كه لباس كار زنانه و شيك دقيقا چه مي باشد؟ در هنگام خريد لباس كار شما بايد دقت زيادي را به خرج دهيد، چون اگر نامناسب باشد باعث نااميدي، سردرگمي و نگراني شما خواهد شد. در بعضي از محيط هاي كاري مثل بيمارستان لباس مشخصي دارند كه تنوع خاصي در شكل و ظاهر آن ها وجود ندارد، فقش ممكن است كمي در جنس متفاوت باشند.

خريد آنلاين لباس كار زنانه به قيمت توليدي

 

انواع لباس كار زنانه

امروزه خانم هاي زيادي در قشرهاي مختلف حضور دارند و توانستند جيگاه مناسبي را در كسب و كار پيدا كنند.

 

براي داشتن ظاهري مناسب، لباس كار زنانه و شيك كه راحتي، ايمني و تناسب با محيط كاري داشته باشد بسيار مهم است. اگر بخواهيم از يك ديدگاه متفاوتي نگاه كنيم اين مي باشد كه لباس كار زنانه نشان دهنده تمايز براي حرفه كار و تخصص مي باشد. اين مهم است كه شما چه نوع لباس كاري را مي پوشيد، همچنين براي خريد لباس كار زنانه بايد بدانيد كه انواع اين لباس هاي كار چه مي باشند.

لباس كار زنانه

قيمت لباس كار زنانه به چه عواملي بستگي دارد؟

هنگام خريد لباس كار بايد به اين توجه داشته باشيم كه لباس كاري كه انتخاب مي كنيم چه جنسي، چه مدلي و به چه تعدادي قصد خريد آن را داريم. چون همه اين موارد مي تواند روي قيمت آن تاثير داشته باشد. براي خريد لباس كار ارزان قيمت پيشنهاد مي شود كه از توليدي لباس را تهيه كنيد چون در كاهش بودجه نقش مهمي دارد. خريد از توليدي ها اين امكان را براي شما فراهم مي سازد كه تعداد بيشتر در رنگ و ساز مختلف با قيمت پايين تر و كيفيت مناسب داشته باشيد.

انواع لباس كار

كاربرد زيادي در بيمارستان ها، درمانگاه، هتل ها و… دارد. براي نظم و يكدستي بين پرسنل ها كمك زيادي       مي كند. با توجه به موقعيت شغلي در جنس هاي ترگال پنبه، تترون و انواع متريال ها توليد مي شود. يكي از مزاياي اين لباس هاي كاري اين است كه در مقابل شست  و شو مقاومت زيادي دارند.

  • لباس مهندسي

لباس مهندسي شامل دو تيكه كاپشن و شلوار مي باشد كه جنس آن از پلي استر است.

  • لباس نقاشي

نقاش ها از لباس  يكبار مصرف استفاده مي كنند، به اين دليل كه چسب، رنگ و موارد ديگر باعث پوسيدگي الياف لباس مي شود براي همين اين گزينه از لباس فرم براي آن ها خيلي كاربردي مي باشد.

  • لباس خدماتي

بلوز و شلوار دكمه اي، شلوار زيپ دار از اين نوع لباس فرم مي باشد، چون تركيب رنگ كمتري دارند از قيمت پايين تري برخوردار مي باشد. شما مي توانيد براي خريد لباس كار به سايت پاكان صنعت مراجعه كنيد.

خريد لباس كار زنانه

https://dookhteyadegar.com/%d9%84%d8%a8%d8%a7%d8%b3-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%b2%d9%86%d8%a7%d9%86%d9%87/

در دنياي امروز، هر شغلي در هر محيط كاري نياز به يك پوششي خاص هستند. بعضي از اين لباس كار عمومي و بعضي تخصصي تر مي باشند. اگر شما در يك دفتر كار كرده باشيد يا در يك جلسه شركت كرده باشيد، حتما با اين چالش بزرگ لباس پوشيدن مواجه شده ايد.

 

امروزه، لباس هاي تجاري بيشتر از هر زمان ديگري گيج كننده تر مي باشند و ايجاد يك تعادل كامل بين حرفه اي بودن و راحت بودن مي تواند مشكل باشد. در اين مقاله ما شما را براي خريد لباس كار شيك و زنانه راهنمايي خواهيم كرد.

 از كت و شلوارهاي رسمي گرفته تا طرح دار، تنوع هاي زيادي دارند. در اين بين لباس كار زنانه اهميت بالايي دارد. در كشور ما بيشتر زنان در بخش هاي اداري مشغول به كار مي باشند. تعدادي از آنان جز كادر پزشكي مي باشند كه لباس هاي مخصوص خود را دارند.

نكات خريد لباس كار زنانه 

  • اولين نكته اين است كه بايد به جنس لباسكار توجه داشته باشيم. جنس پارچه با توجه به شرايط كار و شرايط آب و هواي و در ضمن از نظر عدم توليد الكتريسيته ساكن بايد مخلوطي از پنبه و پلي استر داشته باشد .
  • معمولا براي خريد لباس كار بايد پارچه آن با بافت كج راه با تراكم بالا ( 2 تار و يك پود) و نخ چهل دولا از نوع رينگ داشته باشيد.
  • اگر ميخواهيم لباسكار بادوامي داشته باشيم بعد از انتخاب پارچه ي با كيفيت خوب نكته قابل توجه ديگردوخت محكم و چرخكاري دوبله درزها است.
  • در هنگام خريد لباس كار بايد توجه داشته باشيم كه كدام نوع از لباسكارها براي محل كار ما مناسب است و كاركنان در چه نوع لباسكاري احساس راحتي دارند و مي توانند با خاطري آسوده  و همچنين حفظ امنيت كامل به كار خود ادامه دهند.
  • از نمونه هاي لباس كار ميتوان به كاپشن شلوار، كاپشن كار تك، تيشرت و شلوار دوبنده، لباسكار سرهمي ( بيلرسوت)، پيراهن و شلوار و … اشاره داشت.
  • گاهي در بعضي از مشاغل ما از لباس كارهاي يكبار مصرف استفاده ميكنيم و بايد در هنگام خريد لباس كار به اين نكته توجه داشته باشيم . لباس كار يكبار مصرف لباسي است كه يك پوشش يكسره دارد و كل سر و گردن و پاين تنه را مي پوشاند و پارچه آن به صورتي است كه هچ گونه رنگ و گردي در آن نفوذ نميكند.
  • براي خريد لباس كارهاي قسمت خدماتي نيز بايد توجه داشته باشيم كه پارچه ايي كه در اين لباسكارها استفاده ميشود بايد در برابر مواد شيميايي مقاوم باشند و به خاطر همين ويژگي اين پارچه ها به پارچه هاي آب ژاولي معروف هستند.
  • براي خريد لباسكارهاي كه در صنعت هايي مانند پتروشيمي و نفت و گاز مورد استفاده است بايد توجه داشته باشيم كه پنبه آن بالا باشد و در مقابل آتش و مواد شيميايي مقاومت خوبي داشته باشد و در مقابل اين لباسكارها مشاغلي هم هستند كه اگر در صد پنبه ايي كه در بافت پارچه بكار فته كم باشد يا گرماژ آن پايين تر باشد مشكلي براي كاركنان ايجاد نمي كند.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۱۲:۰۰ توسط:paya موضوع:

قيمت طراحي كارت ويزيت به چه عواملي بستگي دارد ؟

قيمت طراحي كارت ويزيت (Business Card Design Price) ثابت نيست و پارامترهاي مختلفي در اين امر دخيل هستند. از جمله مهم‌ترين عوامل تاثيرگذار بر تعرفه طراحي كارت ويزيت مي‌توان به تعداد دفعات اديت و وقت صرف شده براي طراحي كارت ويزيت با فتوشاپ اشاره كرد. لازم به ذكر است كه نرخ چاپ كارت ويزيت با مبلغ طراحي بيزينس ويزيت دو مبحث جدا از هم هستند و بايد براي هر كدام هزينه‌هاي جداگانه بپردازيد. براي مثال هزينه چاپ تحت تاثير فاكتورهايي همچون جنس كارت ويزيت و سايز كارت ويزيت قرار مي‌گيرد.

طراحي كارت ويزيت و محاسبه قيمت آن به عوامل مختلفي بستگي دارد. قيمت طراحي كارت ويزيت براي كسب وكارهاي مختلف، متفاوت است. تعرفه طراحي بيزينس كارت توسط شركت طراحي‌كننده و طراح محاسبه شده و به كارفرما گفته مي‌شود. از آنجايي‌كه هزينه طراحي براي تمام كارفرمايان مهم است، انتخاب بهترين تيم و طراح براي ديزاين يك كارت ويزيت بسيار اهميت دارد و روي ميزان قيمت تاثير مي‌گذارد. سلام گرافيك با داشتن طراحان ماهر، كارت ويزيت‌هايي با مناسب‌ترين هزينه و كيفيت بالا طراحي مي‌كند.

آژانس تبليغاتي سلام گرافيك به منظور جلب رضايت كارفرمايان محترم كم‌ترين تعرفه طراحي بيزينس ويزيت را درنظر گرفته است. از آنجا كه اصول طراحي كارت ويزيت از سوي گرافيست‌هاي سلام گرافيك رعايت مي‌شود، اين ابزار حكم يك بيلبورد تبليغاتي كوچك را پيدا مي‌كند و كسب و كار شما را رونق مي‌بخشد.

فاكتورهاي تاثيرگذار در قيمت طراحي كارت ويزيت

هزينه كارت‌ ويزيت به عوامل مختلفي مانند جنس كارت ويزيت، اندازه، طرح و… بستگي دارد. مثلا چنانچه در كنار طراحي كارت ويزيت تصميم بگيريد، طراحي آرم تجاري را نيز به همان طراح بسپاريد، بايد هزينه بيشتري را پرداخت كنيد.

ممكن است از جمله پرسش‌هاي شما اين باشد كه كارت ويزيت چيست و نكات مهم جهت طراحي كارت ويزيت كدام است؟

اگر بيزينس كارتي شكيل داشته باشيد، اعتبار برندتان افزايش مي‌يابد و مردم تمايل پيدا مي‌كنند كه محصولات يا خدمات شما را خريداري نمايند. از اين‌رو بايد طراحي كارت ويزيت را به يك مجموعه كاربلد و حرفه‌اي بسپاريد. پارت انيميشن اين حق را براي كارفرما قائل شده است كه بتواند به ديزاين مورد نظر خود برسد.

اما چنانچه چه تعداد دفعات درخواستي براي تغيير نمونه كارت ويزيت از حد مجاز بيشتر گردد؛ مسلما در نرخ طراحي كارت ويزيت اثرگذار خواهد بود. البته براي اين‌كه از مشكلات آتي پيشگيري شود، تعداد دفعات ويرايش در قرارداد طراحي كارت ويزيت پارت انيميشن  ذكر مي‌شود.

سايز كارت ويزيت

كارت ويزيت سايز‌هاي مختلفي دارد و لازم است كارفرما ابعاد مورد نظر براي كارت ويزيت را به طراح اطلاع دهد. كارت ويزيت‌ها معمولا در اندازه استاندارد طراحي مي‌شوند؛ اگر مشتري بخواهد يك كارت ويزيت با ابعاد خاص داشته باشد، هزينه آن بيشتر خواهد بود.

شكل ظاهري كارت ويزيت

شكل ظاهري كارت ويزيت‌ها معمولا مستطيلي است؛ اما اشكال ديگر مانند مربع، دايره، دورگرد، پروانه‌اي و… وجود دارند كه در قيمت طراحي موثر خواهد بود.

جنس كارت ويزيت

با توجه به اينكه طراحي قرار است روي چه جنسي چاپ شود، هزينه متفاوتي در بر خواهد داشت. كارت ويزيت‌ها هميشه بر روي كاغذ چاپ نمي‌شود و ممكن است بر روي فلز، چوب، چرم، مواد خوراكي و… به چاپ برسند.

زمان گرفته شده از طراح

با توجه به اهميت نقش كارت ويزيت‌ها در تبيلغات، طراح كارت ويزيت بايد زمان و دقت بيشتري به طراحي آن اختصاص دهد. هرچه زمان صرف شده بيشتر باشد، هزينه آن نيز بيشتر خواهد بود.

 دفعات ويرايش

هر طراحي تا زماني كه طرح نهايي آن آماده شود، نياز به چند بار ويرايش خواهد داشت. اين تعداد معمولا بين ۴ تا ۶ بار است كه با توجه به طرح متفاوت خواهد بود. تعداد دفعات ويرايش بيشتر باعث هزينه بيشتر مي‌شود.

تجربه طراح

تجربه طراح در طراحي كارت ويزيت نقش مهمي دارد و طراح بايد كارت ويزيت را با توجه به نوع كسب و كار مشتري آماده سازد. طراحان با تجربه‌تر ممكن است هزينه بالاتري نسبت به افراد آماتور دريافت نمايند.

به طور كلي مهمترين فاكتورهاي تاثيرگذار در هزينه طراحي كارت ويزيت عبارتند از:

  • تعداد اتودهاي اوليه: يكي از مهم‌ترين پارامترها در تعيين قيمت طراحي كارت ويزيت تعداد ديزاين‌هاي پيشنهادي اوليه است. طراح مربوطه تعدادي اتود اوليه و نمونه كارت ويزيت را به شما نشان مي‌دهد و پس از برگزيدن يكي از آن‌ها، كار ديزاين آغاز مي‌شود. 
  • تجربه و مهارت طراح: هرچه‌قدر گرافيست سابقه كاري و تسلط بيشتري در امور گرافيكي داشته باشد، به همان نسبت قيمت طراحي كارت ويزيت افزايش خواهد يافت.
  • زمان تحويل طراحي: اگر محدوديت زماني داشته باشيد و بخواهيد كه پروژه را زودتر از موعد مقرر تحويل بگيريد؛ اين مسئله مبلغ طراحي كارت ويزيت را افزايش مي‌دهد.
  • تعداد دفعات ويرايش: پس از مشخص شدن طرح اوليه، كارشناسانپارت انيميشن با استفاده از نرم افزارهاي طراحي كارت ويزيت ديزاين را تكميل مي‌كنند. حال هرچه تعداد درخواست شما براي اديت فايل بيشتر شود، نرخ طراحي بيزينس ويزيت نيز به همان نسبت افزايش پيدا مي‌كند.

طراحي كارت ويزيت

قيمت طراحي كارت ويزيت كاغذي

قيمت طراحي و چاپ كارت ويزيت با توجه به جنس كاغذ به كار رفته در اين ابزار تبليغاتي متفاوت است. امروزه كارت ويزيت‌ در جنس‌هايي مانند كارت ويزيت گلاسه، سلفون براق و مات، كتان، طلا كوب و مخملي، پي وي سي و مواردي از اين دست در بازار وجود دارد. البته همانطور كه در بالا به آن اشاره كرديم تعرفه خدمات طراحي كارت ويزيت‌ها علاوه‌بر جنس كارت ويزيت رابطه تنگاتنگي با ميزان شهرت گرافيست و سابقه كاري او و همچنين ميزان پيچيدگي ديزاين دارد.

حال شايد كنجكاو شده باشيد كه بدانيد طراح كارت ويزيت كيست؟ با توجه به اين‌كه هدف از ديزاين اين ابزار تبليغاتي جلب توجه مشتري است، گرافيست نوع بيزينس و حس و حال آن را در قالب كارت ويزيت به تصوير مي‌كشد. طراحان برجسته سلام گرافيك كلاس‌هاي آموزشي در زمينه طراحي بيلبورد، طراحي سررسيد، طراحي رزومه و طراحي بسته بندي برگزار مي‌كنند. در صورت تمايل به شركت در اين دوره‌ها از طريق سايت اقدام نماييد.

قيمت طراحي كارت ويزيت ديجيتال

با توجه به گسترش كسب و كارهاي اينترنتي امروزه كارت ويزيت الكترونيكي يا همان ديجيتال با استقبال فراواني از سوي صاحبان مشاغل روبرو شده است. شركت سلام گرافيك پس از آزمون و خطاهاي بسيار، موفق شده كه قيمت طراحي كارت ويزيت ديجيتال را تا حد زيادي كاهش دهد. اما به طور كلي مولفه‌هايي نظير تعداد ويرايش اوليه و مهارت طراح نيز مانند كارت ويزيت‌ كاغذي در قيمت طراحي كارت ويزيت هوشمند تاثير دارند.

البته توجه داشته باشيد كه استفاده از طرح‌هاي از قبل آماده شده مي‌تواند هزينه طراحي بيزينس ويزيت شما را تا حد زيادي كاهش دهد. اما اگر بخواهيد كه يك ديزاين منحصر به فرد و مخصوص خود داشته باشيد، در اين حالت هزينه طراحي كارت ويزيت شخصي سازي شده افزايش خواهد يافت.

سفارش مقرون به صرفه طراحي كارت ويزيت در سلام گرافيك

با استفاده از بيزينس كارتي كه به طور حرفه‌اي ديزاين شده باشد، مي‌توانيد برند خود را در ذهن مشتريان پررنگ كنيد و به فرآيند اعتماد سازي سرعت ببخشيد. به ويژه اگر كارت ويزيت به طور اختصاصي براي تجارت شما طراحي شده باشد، تاثير دو چنداني بر روي جامعه هدف خواهد داشت. شركت طراحي گرافيك سلام گرافيك ديزايني فراتر از متن و تصوير ارائه مي دهند تا  مشتريان را نسبت به محصولات و خدمات برند شما مشتاق كنند.

در شركت سلام گرافيك اين امكان براي‌تان فراهم شده است كه بتوانيد از مقرون‌به‌صرفه‌ترين قيمت طراحي انواع كارت ويزيت بهره‌مند شويد. البته قيمت ارزان به معناي كيفيت پايين طراحي انواع كارت ويزيت نيست. بلكه اين مجموعه ضمن ارائه باكيفيت‌ترين خدمات، تعرفه هاي طراحي بيزينس كارت حرفه اي را در پايين‌ترين ميزان در نظر گرفته تا بتواند به رشد و توسعه كسب و كارهاي نوپا كمك كند.

چطور مي‌توانيم هزينه طراحي كارت ويزيت در مجموعه سلام گرافيك را پرداخت كنيم؟

شما مشتريان محترم مي‌توانيد از طريق كارت به كارت يا مراجعه حضوري به شركت هزينه طراحي كارت ويزيت را پرداخت نماييد.

قيمت طراحي 1000 عدد كارت ويزيت چقدر است؟

فرقي نمي‌كند 1000 عدد كارت ويزيت بخواهيد يا يك عدد، هزينه طراحي شامل همان يك نسخه اصلي مي‌شود. آنچه باعث تفاوت قيمت در تعداد مختلف مي‌شود هزينه‌هاي مرتبط با چاپ كارت ويزيت است.

تعرفه طراحي كارت ويزيت در شركت هاي مختلف كمي متفاوت است. عوامل مختلفي بر هزينه هاي طراحي كارت ويزيت تأثير دارند. خدمات طراحي كارت ويزيت امروزه در بسياري از شركت هاي بازاريابي اينترنتي و حوزه ديجيتال ماركتينگ

 

 به صورت آنلاين يا غير حضوري ارائه مي شود. در نتيجه ديگر نياز به مراجعه حضوري و صرف زمان براي پيدا كردن طراحان حرفه اي نيست. كارفرمايان و صاحبان مشاغل مختلف مي توانند با مشاهده نمونه كارت ويزيت هاي طراحي شده توسط طراحان مختلف، درباره ثبت سفارش خود تصميم گيري كنند. 

 

 كسب و كارها بر كسي پوشيده نيست. در واقع تمامي مشاغل خرد و كلان به كارت ويزيت نياز دارند. كارت ويزيت براي معرفي مهارت و خدمات و حفظ ارتباط با مشتريان و شبكه سازي نياز است. هر چند تصور مي شود راه هاي تبليغاتي نوين همچون كارت ويزيت هاي هوشمند توانسته اند جاي كارت ويزيت هاي فيزيكي را بگيرند، اما اين ابزار تبليغاتي ساده و ارزان قيمت به اين زودي از رده خارج نخواهد شد.

 

 

عوامل تأثير گذار بر قيمت طراحي كارت ويزيت

تعرفه طراحي كارت ويزيت در شركت هاي حضوري و غير حضوري گوناگون، متفاوت بوده و به عوامل مختلفي بستگي دارد. از جمله مواردي كه بر قيمت نهايي طراحي كارت ويزيت تأثير مي گذارند مي توان به موارد زير اشاره نمود. 

  •  تجربه و شهرت و در نهايت دستمزد طراح، 

  •  طرح كارت ويزيت، 

  •  طراحي لوگو و افزودن آن به كارت ويزيت، 

  • موعد تحويل، 

  •  آماده يا سفارشي بودن طرح. 

در گذشته صاحبان كسب و كارها، براي طراحي كارت ويزيت مجبور به مراجعه حضوري به چاپخانه ها و صرف زمان براي يافتن بهترين طراحان بودند. اما امروزه امكان سفارش طراحي غير حضوري و آنلاين كارت ويزيت در بسياري از سايت هاي بازاريابي و توليد محتوا چون رت انيميشن  ميسر شده است. اين روش، هزينه و مدت زمان طراحي كارت ويزيت را در مقايسه با روش حضوري كاهش داده است. 

باز طراحي كارت ويزيت و ايجاد تغييرات  

تغيير در طرح كارت و ابعاد آن نيز به شدت روي تعرفه طراحي كارت ويزيت تأثير مي گذارد. درخواست باز طراحي و اصلاح كارت ويزيت طراحي شده توسط كاربران حساس و وسواس نيز بر تعرفه طراحي آن مي افزايد. اگر قصد افزودن لوگو به كارت ويزيت خود را داشته باشيد بايد هزينه طراحي لوگوي اختصاصي خود را جداگانه پرداخت نماييد. 

مدت زمان طراحي و موعد تحويل پروژه 

مدت زمان طراحي و تحويل پروژه نيز بر تعرفه طراحي كارت ويزيت تأثير مي گذارد. كاربراني كه قصد ثبت سفارش فوري دارند بايد هزينه بيشتري براي طراحي كارت ويزيت خود بپردازند. به طور معمول طراحي كارت ويزيت بين 2 تا 3 روز كاري بعد از ثبت سفارش زمان نياز دارد. اما شايد مهم ترين عامل بر تعرفه طراحي كارت ويزيت ، استفاده از كارت ويزيت هاي آماده يا سفارشي باشد. به دليل اهميت اين موضوع در ادامه به طور جداگانه به توضيح هر مورد مي پردازيم. 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۳۳:۰۸ توسط:paya موضوع:

حوله نوزادي دخترانه چه ماركي خوب است ؟

راهنماي خريد حوله نوزادي دخترانه با كيفيت

وقتي صحبت از خريد سيسموني و لباس كودك مي شود، سرويس حوله نوزاد جزء ضروري ترين لوازم او به شمار مي آيد. انتخاب حوله نوزادي با كيفيت به قدري اهميت دارد كه تصميم گرفتيم براي شما والدين عزيز مطالبي را به اشتراك بگذاريم. اگر به زودي صاحب فرزند مي شويد و يا مي خواهيد براي دلبندتان حوله تن پوش كودك تهيه كنيد، تا پايان اين مقاله در سايت چي بگير همراه ما باشيد.

امروزه تنوع طرحي و رنگي حوله نوزادي در بازار زياد است و والدين براي خريد آن با دست باز مي‌توانند تصميم به انتخاب بگيرند. حال ما براي راحتي شما و دسترسي آسان انواع مدلهاي سرويس حوله نوزاد، به معرفي ۱۰ مدل شيك و با كيفيت مي‌پردازيم.

معيارهاي چي بگير براي خريد حوله نوزادي دخترانه 

قبل از خريد حوله نوزاد بهتر است نكاتي را بدانيد تا احساس راحتي فرزندتان از انتخاب اين محصول را تضمين كرده و خود نيز رضايت كافي از انتخابتان داشته باشيد. در ادامه چند نكته مهم را با هم مورد بررسي قرار مي دهيم.

حوله نوزاد دخترانه

انتخاب جنس با كيفيت

هنگام خريد حوله كودك بهتر است سراغ جنس پنبه و فلانل برويد به اين دليل كه رطوبت را به خوبي جذب كرده و كمك به خشك شدن سريع بدن نوزاد مي‌كند. براي اينكه حوله نوزاد انتخابي‌تان مشكلي براي پوست فرزندتان ايجاد نكند، از ضد حساسيت بودن پارچه آن اطمينان حاصل كنيد.

نرخ جذب بالا

وقتي صحبت از جذب به ميان مي آيد، حوله نوزاد بايد دو برابر حوله هاي معمولي كه توسط بزرگسالان و كودكان بزرگتر استفاده مي شود، جاذب باشد. كودك شما بايد در مدت كوتاهي خشك شود تا سرما نخورد. حوله بايد آب را با حداقل تلاش جذب كند تا به پوست كودك آسيبي وارد نشود.

براي اينكه مطمئن شويد حوله نوزاد شما نرخ جذب بالايي دارد مي‌توانيد برچسب حوله را بررسي كنيد. مي توان گفت يكي از اولين مواردي كه در هنگام خريد حوله بايد به آن دقت كرد نرخ جدب حوله مي‌باشد. حوله ايي را براي كودك خود انتخاب كنيد كه داراي نرخ جذب بالايي باشد. معمولا حوله پنبه ايي از نرخ جذب بالايي برخوردار است.

مناسب با آب و هواي محل زندگي خود ست حوله نوزادي تهيه كنيد

اگر در منطقه سرد و خشك يا كوهستاني زندگي مي كنيد، در انتخاب نوع حوله نوزاد حساس‌تر باشد و مدلي ضخيم‌تر خريداري كنيد. اما در صورتي كه شهر محل زندگيتان گرم يا معتدل است، حوله نوزادي نخي مي‌تواند انتخاب مناسبي باشد.

ابعاد حوله كودك

نوزاد شما هر روز در حال رشد است و از اين جهت با خريد حوله كوچك ممكن است در مدت زمان كوتاهي به فكر اندازه بزرگتر باشيد. پس پيشنهاد مي كنيم هنگام خريد سيسموني، حوله نوزاد در ابعاد استاندارد ۸۰*۸۰ و يا كمي بزرگتر ۱۰۰*۱۰۰ سانتي‌متر تهيه كنيد تا به مدت دو سال قابل استفاده باشد. پس از پايان دو سالگي و يا زماني كه احساس كرديد فرزند عزيزتان بزرگتر شده مي‌توانيد حوله تن پوش كودك براي او تهيه كنيد.

انتخاب سرويس حوله نوزاد دخترانه با طرح زيبا

حوله نوزادي در طرح‌هاي متنوع توليد و عرضه مي شود كه توصيه مي‌كنيم مدل كلاه دار آن را تهيه كنيد در صورتي كه بخواهيد حوله تن پوش كودك را براي سنين ۲ سال به بالا خريداري كنيد، مي‌توانيد مدل پانچو انتخاب كنيد.

 برخي مدل‌هاي حوله كودك طراحي و دوخت خاصي روي پارچه دارد كه مورد استقبال بچه‌ها قرار مي گيرد. براي ديدن نمونه سرويس حوله نوزاد دخترانه به سايت كارتزبيبي مراجعه كنيد 

https://cartesbaby.com/product-category/baby-towel/

قيمت حوله نوزادي دخترانه

قيمت حوله كودك به مواد، مارك، طرح و اقلام همراه آن بستگي دارد. اگر مي‌خواهيد سرويس حوله نوزاد تهيه كنيد، طبعاً بايد مبلغ بيشتري نسبت به حوله تكي بپردازيد. براي اطلاع از قيمت حوله نوزاد نمونه‌هاي معرفي شده بالا را ارزيابي كرده و سپس تصميم به انتخاب بگيريد. اگر قصد خريد حوله نوزادي ترك را داريد  ممكن است قيمت آن در مقايسه با برند‌هاي ايراني بالاتر بوده و نيز كيفيت بالايي داشته باشد.

حوله كودك و نوزاد

پوست نوزادها و كودكان خيلي حساس بوده و لطافت مثل گل‌هاي بهاري است. به همين دليل مراقبت از پوست و استفاده از وسايل بهداشتي مخصوص، يكي از اولين راه‌ها براي افزايش سلامتي آن‌ها است. ست حوله كودك و نوزاد يكي از خريدهاي ضروري در سيسموني است و شما مي‌توانيد با استفاده از اين محصول، بدن كودك را به خوبي خشك كنيد و لطافت بيشتري را به او هديه دهيد. حوله نوزاد بسيار نرم بوده و از جنس نخ مخصوص ساخته شده و كاملا ضد حساسيت است. شما مي‌توانيد بالافاصله بعد از بيرون آمدن نوزاد، بدن او را با حوله گرم خشك كنيد.

انواع حوله كودك و نوزاد

پالتويي: حوله پالتويي يكي از بهترين انتخاب‌ها براي خشك كردن بدن نوزاد است. اين حوله مثل يك كت بلند است كه تا روي زانو يا پايين زانو را مي‌پوشاند و يك كلاه مخصوص دارد كه سر نوزاد را مي‌پوشاند و مانع از ورود هواي سرد مي‌شود. اين محصول به‌وسيله يك بند محكم مي‌شود، جنس لطيفي دارد، ضد حساسيت است و قابليت ششتسو با ماشين لباسشويي دارد. پالتوهايي كه قد بلند داشته و داراي آستين هستند، براي كودكان بزرگ‌تر مناسب هستند.
دستي: بهتر است يك حوله دستي مخصوص براي كودك خود تهيه كنيد و به او ياد دهيد دست و صورتش را بعد از هربار شستن، با حوله شخصي خشك كند. اگر نوزاد تازه متولدشده داريد، مي‌توانيد خشك كردن صورت را خودتان انجام دهيد و پاكيزگي و لطافت پوست او را افزايش دهيد. حوله‌هاي دستي در سايزهاي بزرگ، متوسط و كوچك موجود است. قبل از تهيه محصول مورد نظر، حتما به جنس آن دقت كنيد و محصولي را بخريد كه كيفيت ساخت بالايي داشته باشد.
ست حوله: اگر به‌دنبال خريد سيسموني نوزاد هستيد، مي‌توانيد يك ست زيبا تهيه كنيد و به استقبال نوزاد خود برويد. اين ست شامل تن پوش، حوله كلاه‌دار، پاپوش، ليف و پيش‌بند از جنس پنبه است و لطافت بي‌نظيري دارد. اين ست نياز كودك شما را تا سه سالگي برطرف مي‌كند، آب‌گيري آن فوق‌العاده است و نسبت به تعداد تكه‌هاي موجود، قيمت به‌صرفه‌اي دارد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۰۳:۲۰ توسط:paya موضوع: