payamarketing payamarketing .

payamarketing

حوله نوزادي دخترانه چه ماركي خوب است ؟

راهنماي خريد حوله نوزادي دخترانه با كيفيت

وقتي صحبت از خريد سيسموني و لباس كودك مي شود، سرويس حوله نوزاد جزء ضروري ترين لوازم او به شمار مي آيد. انتخاب حوله نوزادي با كيفيت به قدري اهميت دارد كه تصميم گرفتيم براي شما والدين عزيز مطالبي را به اشتراك بگذاريم. اگر به زودي صاحب فرزند مي شويد و يا مي خواهيد براي دلبندتان حوله تن پوش كودك تهيه كنيد، تا پايان اين مقاله در سايت چي بگير همراه ما باشيد.

امروزه تنوع طرحي و رنگي حوله نوزادي در بازار زياد است و والدين براي خريد آن با دست باز مي‌توانند تصميم به انتخاب بگيرند. حال ما براي راحتي شما و دسترسي آسان انواع مدلهاي سرويس حوله نوزاد، به معرفي ۱۰ مدل شيك و با كيفيت مي‌پردازيم.

معيارهاي چي بگير براي خريد حوله نوزادي دخترانه 

قبل از خريد حوله نوزاد بهتر است نكاتي را بدانيد تا احساس راحتي فرزندتان از انتخاب اين محصول را تضمين كرده و خود نيز رضايت كافي از انتخابتان داشته باشيد. در ادامه چند نكته مهم را با هم مورد بررسي قرار مي دهيم.

حوله نوزاد دخترانه

انتخاب جنس با كيفيت

هنگام خريد حوله كودك بهتر است سراغ جنس پنبه و فلانل برويد به اين دليل كه رطوبت را به خوبي جذب كرده و كمك به خشك شدن سريع بدن نوزاد مي‌كند. براي اينكه حوله نوزاد انتخابي‌تان مشكلي براي پوست فرزندتان ايجاد نكند، از ضد حساسيت بودن پارچه آن اطمينان حاصل كنيد.

نرخ جذب بالا

وقتي صحبت از جذب به ميان مي آيد، حوله نوزاد بايد دو برابر حوله هاي معمولي كه توسط بزرگسالان و كودكان بزرگتر استفاده مي شود، جاذب باشد. كودك شما بايد در مدت كوتاهي خشك شود تا سرما نخورد. حوله بايد آب را با حداقل تلاش جذب كند تا به پوست كودك آسيبي وارد نشود.

براي اينكه مطمئن شويد حوله نوزاد شما نرخ جذب بالايي دارد مي‌توانيد برچسب حوله را بررسي كنيد. مي توان گفت يكي از اولين مواردي كه در هنگام خريد حوله بايد به آن دقت كرد نرخ جدب حوله مي‌باشد. حوله ايي را براي كودك خود انتخاب كنيد كه داراي نرخ جذب بالايي باشد. معمولا حوله پنبه ايي از نرخ جذب بالايي برخوردار است.

مناسب با آب و هواي محل زندگي خود ست حوله نوزادي تهيه كنيد

اگر در منطقه سرد و خشك يا كوهستاني زندگي مي كنيد، در انتخاب نوع حوله نوزاد حساس‌تر باشد و مدلي ضخيم‌تر خريداري كنيد. اما در صورتي كه شهر محل زندگيتان گرم يا معتدل است، حوله نوزادي نخي مي‌تواند انتخاب مناسبي باشد.

ابعاد حوله كودك

نوزاد شما هر روز در حال رشد است و از اين جهت با خريد حوله كوچك ممكن است در مدت زمان كوتاهي به فكر اندازه بزرگتر باشيد. پس پيشنهاد مي كنيم هنگام خريد سيسموني، حوله نوزاد در ابعاد استاندارد ۸۰*۸۰ و يا كمي بزرگتر ۱۰۰*۱۰۰ سانتي‌متر تهيه كنيد تا به مدت دو سال قابل استفاده باشد. پس از پايان دو سالگي و يا زماني كه احساس كرديد فرزند عزيزتان بزرگتر شده مي‌توانيد حوله تن پوش كودك براي او تهيه كنيد.

انتخاب سرويس حوله نوزاد دخترانه با طرح زيبا

حوله نوزادي در طرح‌هاي متنوع توليد و عرضه مي شود كه توصيه مي‌كنيم مدل كلاه دار آن را تهيه كنيد در صورتي كه بخواهيد حوله تن پوش كودك را براي سنين ۲ سال به بالا خريداري كنيد، مي‌توانيد مدل پانچو انتخاب كنيد.

 برخي مدل‌هاي حوله كودك طراحي و دوخت خاصي روي پارچه دارد كه مورد استقبال بچه‌ها قرار مي گيرد. براي ديدن نمونه سرويس حوله نوزاد دخترانه به سايت كارتزبيبي مراجعه كنيد 

https://cartesbaby.com/product-category/baby-towel/

قيمت حوله نوزادي دخترانه

قيمت حوله كودك به مواد، مارك، طرح و اقلام همراه آن بستگي دارد. اگر مي‌خواهيد سرويس حوله نوزاد تهيه كنيد، طبعاً بايد مبلغ بيشتري نسبت به حوله تكي بپردازيد. براي اطلاع از قيمت حوله نوزاد نمونه‌هاي معرفي شده بالا را ارزيابي كرده و سپس تصميم به انتخاب بگيريد. اگر قصد خريد حوله نوزادي ترك را داريد  ممكن است قيمت آن در مقايسه با برند‌هاي ايراني بالاتر بوده و نيز كيفيت بالايي داشته باشد.

حوله كودك و نوزاد

پوست نوزادها و كودكان خيلي حساس بوده و لطافت مثل گل‌هاي بهاري است. به همين دليل مراقبت از پوست و استفاده از وسايل بهداشتي مخصوص، يكي از اولين راه‌ها براي افزايش سلامتي آن‌ها است. ست حوله كودك و نوزاد يكي از خريدهاي ضروري در سيسموني است و شما مي‌توانيد با استفاده از اين محصول، بدن كودك را به خوبي خشك كنيد و لطافت بيشتري را به او هديه دهيد. حوله نوزاد بسيار نرم بوده و از جنس نخ مخصوص ساخته شده و كاملا ضد حساسيت است. شما مي‌توانيد بالافاصله بعد از بيرون آمدن نوزاد، بدن او را با حوله گرم خشك كنيد.

انواع حوله كودك و نوزاد

پالتويي: حوله پالتويي يكي از بهترين انتخاب‌ها براي خشك كردن بدن نوزاد است. اين حوله مثل يك كت بلند است كه تا روي زانو يا پايين زانو را مي‌پوشاند و يك كلاه مخصوص دارد كه سر نوزاد را مي‌پوشاند و مانع از ورود هواي سرد مي‌شود. اين محصول به‌وسيله يك بند محكم مي‌شود، جنس لطيفي دارد، ضد حساسيت است و قابليت ششتسو با ماشين لباسشويي دارد. پالتوهايي كه قد بلند داشته و داراي آستين هستند، براي كودكان بزرگ‌تر مناسب هستند.
دستي: بهتر است يك حوله دستي مخصوص براي كودك خود تهيه كنيد و به او ياد دهيد دست و صورتش را بعد از هربار شستن، با حوله شخصي خشك كند. اگر نوزاد تازه متولدشده داريد، مي‌توانيد خشك كردن صورت را خودتان انجام دهيد و پاكيزگي و لطافت پوست او را افزايش دهيد. حوله‌هاي دستي در سايزهاي بزرگ، متوسط و كوچك موجود است. قبل از تهيه محصول مورد نظر، حتما به جنس آن دقت كنيد و محصولي را بخريد كه كيفيت ساخت بالايي داشته باشد.
ست حوله: اگر به‌دنبال خريد سيسموني نوزاد هستيد، مي‌توانيد يك ست زيبا تهيه كنيد و به استقبال نوزاد خود برويد. اين ست شامل تن پوش، حوله كلاه‌دار، پاپوش، ليف و پيش‌بند از جنس پنبه است و لطافت بي‌نظيري دارد. اين ست نياز كودك شما را تا سه سالگي برطرف مي‌كند، آب‌گيري آن فوق‌العاده است و نسبت به تعداد تكه‌هاي موجود، قيمت به‌صرفه‌اي دارد.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۰۳:۲۰ توسط:paya موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :