payamarketing payamarketing .

payamarketing

جديدترين مدل زيرانداز عروسكي و فانتزي نوزاد

زيرانداز نوزاد چيست ؟

از لحظه تولد نوزاد تا سن 2 يا 3 سالگي نياز به پوشك كردن كودك و تعويض نوزاد امري لازم و ضروري است .تا زماني كه كودك شما از پوشك استفاده مي كندبراي تعويض پوشك و نظافت او به تشك زيرانداز كودك نياز داريد .

اگر تجربه تعويض پوشك را داشته باشيد حتما متوجه شده ايد كه  اين كار هميشه ساده و راحت نيست و نياز به فراهم كردن محيطي پاكيزه و امن براي تميز كردن نوزاد هست تا مادر بتواند با خيال راحت و بدون استرس پوشك را عوض كند .

زيرانداز نوزاد بايد سبك و منعطف باشد تا به راحتي در كيف نوزاد جاي بگيرد و قابل حمل باشد . جنس زيرانداز نوزاد مرغوب است تا از ايجاد حساسيت و آلرژي در كودك جلوگيري كند . هم چنين زيرانداز خوب از پس زدن رطوبت ادرار يا مدفوع به روي تشك تخت يا فرش جلوگيري مي كند .

با قرار دادن زيرانداز كودك روي سرويس خواب نوزاد  از كثيف و لكه شدن ست خواب او جلوگيري مي كنيد .

خريد آنلاين زيرانداز نوزاد

انواع زيرانداز نوزاد

  1. زيرانداز يك بار مصرف: همان طور كه از نامش پيداست براي يك بار استفاده و تعويض نوزاد استفاده مي شود و پس از هر بار استفاده بايد دور انداخته شود .اين زيرانداز ها از نظر بهداشتي بسيار مناسب است اما ممكن است مقرون به صرفه نباشد .
  2. زيرانداز دائمي:اين زيرانداز نوزاد از طرفداران بيشتري برخوردار است ، طرح هاي مختلف و جذابي دارد و قابل شستشو است و مي توان آن را سال ها استفاده كرد .

 

انواع زيرانداز نوزاد از نظر طرح و مدل :

زيرانداز هاي پارچه اي و دائمي نوزاد مي تواند بر اساس طرح و مدل به دسته هاي زير تقسيم شود :

 

زيرانداز نوزاد كارتزبيبي

البته كاربرد زيرانداز تعويض پوشك نوزاد در هيچ يك از موارد فرقي ندارد و انتخاب زيرانداز عروسكي يا فانتزي كاملا سليقه اي است . شما مي توانيد بر اساس سليقه و رنگ سيسموني نوزاد خود يكي از طرح هاي متنوع زيرانداز نوزاد كارتزبيبي را انتخاب كنيد . تنوع بالا در طرح و مدل زيرانداز نوزاد دست شما را در انتخاب باز نگه داشته است .

نكات مهم خريد زيرانداز نوزاد

  • قيمت زيرانداز نوزاد: هنگام خريد زيرانداز نوزاد ممكن است به قيمت هاي مختلف برخورد كنيد چرا كه كيفيت هاي مختلف قيمت هاي متنوعي دارد و سعي كنيد زيرانداز نوزاد باكيفيت و خوب را خريداري كنيد تا از خريد مجدد و هزينه دوباره جلوگيري شود.
  • جنس زيرانداز نوزاد: يكي از مواردي كه هنگام خريد زيرانداز كودك بايد به آن توجه كنيد جنس آن است چرا كه جنس مرغوب و خوب زيرانداز بايد فاقد حساسيت باشد .
  • قابل شستشو : زيرانداز نوزاد به دليل اين كه با ادرار و مدفوع كودك در ارتباط است و از طرفي پوست نازك كودك مدام با آن تماس است بايد در فاصله زماني مناسب شسته و ضدعفوني شود بنابراين بايد قابليت شستشو را داشته باشد .
  • مدل زيرانداز نوزاد : امروزه با تنوع بسياري كه در بازار وجود دارد ، انواع مختلف با طرح هاي متنوعي از زيرانداز نوزاد وجود دارد . مثل داشتن بالشتك ، آويز هاي عروسكي و…
  • قابليت حمل : زيرانداز خوب نوزاد بايد به راحتي تا و در ساك نوزاد جا شود . سبك بودن در عين حال باكيفيت بودن زيرانداز تعويض نوزاد نشانه ي مرغوب بودن آن است .
  • كيفيت :زيرانداز نوزاد با كيفيت بادوام است و سال هاي سال قابل استفاده مي باشد .
  • اندازه : زيرانداز كودك بايد متناسب با سن كودك و نه خيلي كوچك يا خيلي بزرگ باشد . تا بيشترين كارايي را داشته باشد .

فروش اينترنتي زيرانداز نوزاد

  • 10 ويژگي و كاربرد زيرانداز نوزاد خوب و باكيفيت

    1. جلوگيري از انتشار ميكروب و بيماري
    2. جاذب رطوبت بالا
    3. كاهش هزينه و مقرون به صرفه
    4. ضدحساسيت و بدون آلرژي
    5. نرم و لطيف
    6. مانع از انتقال رطوبت به تشك
    7. بادوام و مقاوم در برابر پارگي
    8. سبك ، كم جا و قابل حمل
    9. اندازه استاندارد و مناسب
    10. كم ترين ضريب اصطكاك

    مزاياي خريد زيرانداز نوزاد

    با خريد زيرانداز نوزاد ، يك بار هزينه مي كنيد و كالاي كاربردي را بارها استفاده مي كنيد .دوام و كيفيت زيرانداز نوزاد نسبت به نوع يك بار مصرف بيشتر است .قابل حمل وسبك است و به راحتي در ميهماني ها ، مسافرت و مهد كودك قابل استفاده است .هميشه در دسترس است و شستشوي آن بسيار راحت است . جنس نرم ولطيف آن از بروز حساسيت براي كودك جلوگيري مي كند .زيرانداز نوزاد از نم زدگي و انتقال رطوبت به تشك ، تخت يا فرش جلوگيري مي كند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۳۲:۴۰ توسط:paya موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :