payamarketing payamarketing .

payamarketing

فروش اتلاين و قيمت لباس كار در تهران

يكي از مهم‌ترين اين عوامل، لباس كار است؛ چرا كه لباس‌هاي كار از تاثيرگذارترين عوامل در سلامت و امنيت كار هستند كه با استفاده از پارچه‌هاي متنوع، در رنگ‌ها و طرح‌هاي متعدد به توليد مي‌رسند. تنوع در لباس‌هاي كار به قدري بالا است كه شما با هر بودجه‌اي مي‌توانيد لباس كار مورد نظر خود را تهيه كنيد. 

در اين مقاله از شركت تدوخت يادگار  قصد داريم تا شما را با لباس كار ارزان آشنا كنيم و در ادامه درباره عوامل اثرگذار بر قيمت لباس كار توضيح دهيم، پس اگر به دنبال آشنايي با لباس كار ارزان هستيد، تا انتها اين مقاله با دوخت يادگار همراه باشيد. 

آشنايي با لباس كار

لباس كار يكي از مهم‌ترين عوامل در افزايش محافظت و سلامت كاركنان در مشاغل و حرفه‌هاي مختلف است. لباس‌هاي كار نوعي پوشش و لباس مناسب و كاربردي است كه بسته به عوامل مختلفي مثل جنسيت، شغل، آب و هوا، اقليم، سختي كار و … متغير است و مي‌تواند از جنس الياف مختلف، در اشكال متفاوت، در كاربرد‌هاي متعدد و با ويژگي‌هاي منحصربه فردي به توليد برسد. بعلاوه لباس‌ كارها بسته به شرايط كاري مي‌توانند يك تكه، دو تكه يا چند تكه نيز باشند. 

لباس كارها بر اساس ويژگي‌ها و خصوصيات هر شغل و بر اساس سيستم مديريتي HSE توليد مي‌شوند. رعايت اصول ذكر شده در سيستم مديريتي HSE باعث مي‌شود تا لباس كار مردانه مورد استفاده ما از لحاظ قانوني مورد تاييد وزارت كار قرار بگيريد و بتوانيم از آن استفاده كنيم. يكي ديگر از عوامل مهم در تهيه لباس كار، قيمت لباس كار است.

قيمت لباس كار تابعي از عوامل مختلف است و بسته به ويژگي‌هاي مختلف محدوده قيمتي لباس كار مي‌تواند هر بودجه‌اي را تحت پوشش قرار دهد؛ بنابراين شما مي‌توانيد بر اساس قيمت مورد نظر خود لباس كار ارزان قيمت تا لباس كارگران قيمت را تهيه كنيد. بسته به شرايط كاري خيلي سخت برخي از لباس كارها از جنس روكش‌هاي آلومينيومي، PVC و … به توليد مي‌رسند كه در ادامه به معرفي لباس‌ كارهاي پر مصرف و محبوب در صنايع مي‌پردازيم: 

لباس كار مورد استفاده در صنايع عمران و ساخت و ساز

  • لباس كار مورد استفاده براي صنعت عمران و ديگر صنايع فني و مهندسي 
  • بهتر است تا بخش عمده بافت پارچه لباس كار از جنس پلي‌استر و ويسكوز باشد
  • داراي مقاومت فيزيكي بالا و طول عمر مناسب 
  • قيمت لباس كار در اين حوزه نسبت به ديگر لباس كارها گران‌تر است. 

لباس كار كشاورزي و باغباني

  • شما مي‌توانيد از هر نوع پارچه‌اي براي توليد لباس كار در اين بخش استفاده كنيد و حساسيت خاصي وجود ندارد. 
  • لباس كارهاي مورد استفاده در اين بخش براي آقايان غالبا سرهمي يا يكسره و براي خانم‌ها دو تكه مي‌باشد. 
  • شما مي‌توانيد از لباس كار دوبنده نيز براي تهيه لباس كار كشاورزي و باغباني استفاده كنيد. 
  • قيمت لباس كار در اين بخش ارزان است و شما مي‌توانيد به راحتي و بدون بودجه هنگفت لباس كار ارزان قيمتي را تهيه كنيد. 
  • مقاومت شيميايي در اين لباس‌ها اهميت كمتري نسبت به مقاومت فيزيكي دارد. 

لباس كار در صنعت گاز

  • با توجه به حساسيتي كه در اين شغل وجود دارد، بهترين لباس كار براي اين صنعت بايد صد در صد از جنس الياف طبيعي تهيه شده باشد به همين دليل لباس كار‌هاي مورد استفاده در صنعت گاز قيمت زيادي دارند. 

لباس كار در صنايع نفت

  • استفاده از پارچه‌هايي از جنس الياف طبيعي و با كيفيت 
  • مقاوم فيزيكي و شيميايي زياد، استحكام، داراي تنفس مناسب و بافت استاندارد با طول عمر بالا 
  • هر نوع لباس كاري كه تهيه مي‌كنيد، از لباس كار ارزان تا لباس كار گران بايد بر اساس سيستم مديريتي HSE يا اچ اس اي طراحي شده باشد تا از نظر قانوني مورد تاييد وزارت كار، رفاه و تامين اجتماعي براي توليد انبوه و استفاده قرار بگيرد. اساس كار اين سيستم توليد لباس كار با كمترين ضريب اشتباه به جهت جلوگيري از حوادث كاري احتمالي، ممكن و غير مترقبه است كه در ادامه به اين سيستم كاري مي‌پردازيم. 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۲۸:۴۹ توسط:paya موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :