payamarketing payamarketing .

payamarketing

قيمت خاويار ايران در بازار جهاني

قيمت خاويار ايران در اروپا مد نظر كشورهاي زيادي مي باشد. زيرا اين محصول را تقاضا كرده و هر ساله مقادير زيادي از انواع خاويار ايران به كشورهاي اروپايي صادر مي شوند. اگر به كشورهاي اروپايي توجه كنيم خواهيم ديد كه توجه ويژه به وضعيت خوراك خود داشته و هميشه از محصولات سالم و طبيعي استقبال مي كنند. به اين ترتيب از سراسر دنيا محصولاتي درجه يك و خوب را تقاضا كرده و لذا قاره اروپا را مي توان يك بازار خوب براي توليد كننده هاي محصولات لاكچري دانست.
در ايران كه خاويار يكي از توليدات بسيار خوب و درجه يك بشمار مي رود، به شدت مد نظر كشورهاي اروپا بوده و خريداران زيادي براي تهيه اين محصول اقدام مي كنند.

 

صادرات خاويار

 

قيمت خاويار ايران در خارج

وقتي انواع خاويار در بازار كشورهاي اروپايي ارائه مي شوند، بايد صد در صد طبيعي و با كيفيت عالي باشند. در اين صورت اعلام قيمت خاويار ايران در اروپا با توجه به هر كشور متفاوت بوده و بايد شركت هاي ايراني به اين موضوعات دقت داشته باشند. از بهترين بازارهاي فروش خاويار ايراني مي توان كشورهاي زير را در قاره اروپا دانست:

  • اروپا
  • انگلسي
  • و…

مشتريان خاويار ايران در اروپا

همانطور كه در بالا اشاره شد، كشورهاي پيشرفته و مدرن اروپا هميشه از مشتريان خوب خاويار ايران مي باشند. معمولا شركت هاي صادر كننده خاويار ايران كشورهايي كه به صورت مداوم از ايران خريد كرده و معمولا شرايط مطلوبي براي صادرات دارند، امروزه بيشتر مد نظر قرار داده و فروش خود را را در آنها دنبال مي كنند.

مركز توزيع خاويار ايران در اروپا و آلمان

اگر بخواهيم كشوري بسيار مهم در حوزه فروش و توزيع خاويار در اروپا نام برد، بايد به آلمان اشاره نمود. اين كشور هم از لحاظ موضوعات تجاري با ايران همكاري خوبي داشته و هم مي تواند انواع خاويار ايراني را به صورت عمده در ديگر كشورهاي اروپايي ارائه دهد.از انواع خاويار پر تقاضا در آلمان عبارتند از:

  • بلوگا
  • سوروگا
  • بري
  • طلايي
  • آسترا

شركت هاي بين المللي صادرات خاويار ايران

در طول سال هايي كه خاويار ايران در بازار جهاني مطرح شده، طبيعتا شركت هايي برند شده و كشورهاي مختلف آنها را مي شناسند. اين شركت ها كه بعضا از برندهاي قديمي و تعدادي از شركت هاي جوان ايراني هستند، توانسته اند در بازار بين المللي خاويار نفوذ كرده و محصولات زيادي را ارائه دهند.  از اين رو مي توان اميد داشت كه هر ساله حجم صادرات اين شركت ها رو به افزايش باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۱۳:۴۳ توسط:paya موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :