payamarketing payamarketing .

payamarketing

جديدترين سرويس مسافرتي نوزاد

سرويس مسافرتي نوزاد چيست ؟

يكي از قشنگ ترين هداياي خداوند به انسان ، تولد فرزندي است كه با آمدنش همه چيز تغيير مي كند و رنگ و بويي تازه به خود مي گيرد . پدر و مادر كودك از بدو تولد تمام تلاش خود را مي كنند تا فرزندشان چيزي كم نداشته باشد و در آرامش و آسايش باشد . حتي در مسافرت و ميهماني ! و فراهم كردن وسايل مورد نياز خواب كودك براي آنكه نظم و ساعات خواب  نوزاد ،كم ترين تغيير را داشته باشد از بزرگ ترين دغدغه هاي پدر و مادر است .

همانطور كه مي دانيد نوزاد در ماه هاي اوليه تولد ، بيش از 18 ساعت از شبانه روز را خواب است . حال اگر نياز به جا به جايي كودك باشد ، بايد سرويس خواب نوزاد به گونه اي دوخته شود كه حمل و نقل آن آسان و كالاي خواب استاندارد و راحت باشد .

سرويس مسافرتي نوزاد 3 تيكه شامل تشك ، لحاف و بالشت براي كودك است كه در نهايت سبكي و كم جا بودن ، راحت و نرم است و كودك مي تواند به راحتي خوابي آرام را تجربه كند . با خريد سرويس مسافرتي نوزاد ديگر نگران به هم خوردن نظم خواب كودكو بي خوابي نوزاد نيستيد . ضمن اين كه شستشوي آن راحت و سريع انجام مي شود و طرح هاي جذاب و زيبايي دارد .

مزاياي سرويس مسافرتي نوزاد چيست ؟

  1. تشك و پتو مسافرتي نوزاد كم وزن بوده و اين مزيت مي تواند باعث شود به راحتي آن را جا به جا و حمل كنيد .
  2. شستشو و نظافت راحت سرويس مسافرتي كودك از ديگر مزاياي آن است چرا كه نظافت و پاكيزگي محل خواب كودك بسيار مهم است . اين سرويس ها به راحتي داخل هر ماشين لباسشويي جا مي شود .
  3. ابعاد و اندازه هاي مختلفي از ست مسافرتي نوزاد در بازار موجود است شما مي توانيد براساس سن نوزاد يكي را تهيه كنيد .
  4. الياف به كار رفته در تشك و پتوي مسافرتي كودك از جنس مرغوب بوده تا باعث ايجاد آلرژي و حساسيت نوزاد نشود .
  5. ست مسافرتي كودك   كارتز در رنگ ها و طرح هاي مختلف وجود دارد كه شما مي توانيد بر اساس جنسيت نوزاد ، دكوراسيون اتاق كودك و چيدمان منزل يكي را به سليقه خود تهيه كنيد .
  6. قيمت مناسب براي خريد سرويس مسافرتي نوزاد از ديگر مزاياي آن است تا امكان خريد براي همه فراهم شود .

نكات مهم خريد سرويس مسافرتي نوزاد

  • پتو و تشك مسافرتي نوزاد بايد ضد آلرژي و از كيفيت مرغوب و خوب برخوردار باشد تا پوست حساس كودك دچار آلرژي نشود .
  • جنس پارچه تشك و لحاف مسافرتي نوزاد بايد نرم و نخي باشد تا باعث نارارحتي كودك ، بو گرفتن ، عرق كردن و… نشود .
  • از آنجايي كه سرويس مسافرتي نوزاد خيلي زود كثيف مي شود و نياز به شستشوي سريع آن هست بايد جنس آن مرغوب و با كيفيت باشد تا در اثر شستشو تغيير رنگ و سايز ندهد .
  • تا حد امكان ، خريد ست مسافرتي نوزاد از برند معتبر خريداري كنيد.تا از كيفيت آن خاطرجمع باشيد .
  • از خريد سرويس مسافرتي كودك ، به صورت دست دوم يا استفاده شده پرهيز كنيد . تا امكان اتقال بيماري و باكتري به حداقل برسد .

ويژگي سرويس مسافرتي نوزاد

با توجه به اسم ست مسافرتي كودك شايد فكر كنيد اين ست فقط در مسافرت ها قابل استفاده است . اما اين گونه نيست و شما مي توانيد آن را در ميهماني ها ، داخل ماشين و حتي در منزل خودتان ، به عنوان ست دم دستي خواب نوزاد استفاده كنيد .

مهم ترين ويژگي سرويس مسافرتي نوزاد ، سبك بودن و قابل حمل بودن آن است . تا به راحتي در مسافرت و ميهماني جا به جا شود شستشوي راحت و كم جا بودن سرويس از ديگر ويژگي بارز آن است .

.

اجزاي تشكيل دهنده سرويس مسافرتي نوزاد چيست ؟

ممكن است برند هاي مختلف ، اقدام به فروش انواع سرويس مسافرتي نوزاد بكند و هر كدام ويژگي و مشخصات مختلف داشته باشد اما به طور كلي و در حالت استاندارد ، سرويس مسافرتي نوزاد از سه تيكه تشكيل شده است كه در تمام برند ها ثابت و مشترك است :

  1. تشك مسافرتي نوزاد
  2. لحاف يا پتوي مسافرتي نوزاد
  3. متكا يا بالشت مسافرتي نوزاد

شما مي توانيد از سرويس پتو مسافرتي نوزاد به عنوان ست دم دستي كودك خود استفاده كنيد و از خريد مجدد سرويس پتو دم دستي بي نياز شويد . پتو مسافرتي نوزاد به راحتي در ماشين لباسشويي جا مي شود و به دليل كيفيت بالا در جنس پارچه و سبك دوخت نگران كم شدن كيفيت آن نباشد .

 

قيمت خريد سرويس مسافرتي نوزاد

هزينه خريد ست مسافرتي كودك مي تواند براساس موارد مختلفي تغيير كند و شما ممكن است در بازار با قيمت هاي مختلفي از سرويس مسافرتي نوزاد برخورد كنيد كه بر اساس برند ، جنس پارچه ، كيفيت الياف ، اندازه و ابعاد و تعداد تيكه هاي سرويس مسافرتي متفاوت است .سعي كنيد كيفيت خوب با ابعاد استاندارد و جنس مرغووب تهيه كنيد تا از خريد مجدد آن خودداري شود .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۲۷:۰۵ توسط:paya موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :