payamarketing payamarketing .

payamarketing

فروشگاه آنلاين خريد لباس بيمارستاني

لباس هاي بيمارستاني نقش مهمي در بهبود شرايط بهداشتي بيمارستانها دارند. اين لباس ها بايد در كنار داشتن الزامات بهداشتي مورد نياز، حس راحتي و آسايش را به بيمار منتقل كنند. در حال حاضر، توليد كنندگان ايراني زيادي وجود دارند كه به توليد لباس هاي بيمارستاني با كيفيت و مطابق با استانداردهاي روز دنيا مشغول هستند. با ما همراه باشيد تا ويژگي هاي يك لباس بيمارستاني مناسب را بررسي كنيم.

جنس لباس بيمارستاني مناسب چيست؟

لباس هاي بيمارستاني در تمامي مراكز درماني از جمله آزمايشگاه، كلينيك، مطب پزشكان، مركز تصوير برداري و بيمارستان ها كاربرد دارند. همان طور كه گفته شد اين مراكز داراي استانداردهاي بهداشتي خاص خود هستند و لباس هاي استفاده شده در اين مراكز بايد از لحاظ بهداشتي در سطح قابل قبولي باشند. پارچه مورد استفاده در اين نوع لباس ها بايد با رعايت قوانين بهداشتي توليد شوند و از كيفيت مناسبي برخوردار باشد تا در برابر شستشو و ضد عفوني مداوم مقاومت داشته باشند. همانطور كه مي دانيد حس راحتي و آرامش به بيماران كمك مي كند تا فرآيند بهبود و ترخيص از بيمارستان را سريع تر طي كنند. جالب است بدانيد استفاده از پارچه هاي لطيف، سبك و با رنگ هاي زيبا در توليد لباس هاي بيمارستاني به افزايش راحتي و آرامش بيمار كمك زيادي مي كنند. عامل مهم ديگر در انتخاب جنس لباس هاي بيمارستاني، اطمينان از عدم ايجاد حساسيت پوستي در بيماران است. واضح است كه لباس هاي بيمارستاني فقط شامل لباس بيماران نمي شود. لباس فرم كادر پزشكي و پرستاري، لباس پرسنل بيمارستان، لباس بارداري، انواع روپوش، ملحفه، روتختي، لباس خدمات، لباس اتاق عمل و لباس يكبار مصرف از ديگر البسه مورد استفاده در بيمارستان ها و مراكز بهداشتي درماني هستند آن ها بايد از پارچه هاي مناسب و بادوام دوخته شوند. توليدكنندگان لباس هاي بيمارستاني از پارچه ترگال براي دوخت لباس فرم و روپوش استفاده مي كنند. همان طور كه مي دانيد اين نوع پارچه داراي مقاومت خوبي در برابر شستشوي مداوم دارد. پارچه ترگال نانو به علت عدم جذب مايعات بهترين انتخاب براي دوخت روپوش پزشكان و پرستاران است. پارچه تترون و فلامنت براي دوخت لباس هاي بيمارستاني، از جمله لباس بيماران كاربرد بسياري دارد. اين پارچه ها لطافت و نرمي فوق العاده اي دارند و در شستشو مداوم با آب ژاول مقاومت خوبي از خود نشان مي دهند و همچنين ضد حساسيت و ضد قارچ هستند. لباس هاي يكبار مصرف بيمارستاني در مواردي كه نياز به رعايت استانداردهاي بالاتر بهداشتي است كاربرد بسياري دارند. اين نوع لباس ها از پارچه هاي اسپان باند و كامپوزيت دوخته مي شوند. اين پارچه ها براي دوخت لباس بيمار، ماسك، كاور كفش، كلاه، لباس جراحي و ... كاربرد دارند.

 

لباس بيمارستاني بايد چه سايزي داشته باشد؟

لباس هاي فرم مورد استفاده پرسنل و كادر درمان بيمارستان به علت استفاده مداوم و طولاني مدت داراي سايز هاي متنوعي است تا كادر بيمارستان در انتخاب سايز مناسب خود حق انتخاب بيشتري داشته باشند. لباس هايي كه مخصوص زمان بستري بيمار در بخش ها توليد مي شوند معمولا استفاده كوتاه مدت دارند و بعد از ترخيص بيمار دفع مي شوند به همين خاطر معمولا اين لباسها در سايزهاي يكسان توليد مي شوند و فقط به انواع مردانه، زنانه و بچه گانه تقسيم مي شوند. البته بعضي از توليد كنندگان، سايز بندي محدودي را هم در توليد اين نوع لباس ها در نظر مي گيرند. نوع ديگري از لباس مورد استفاده در بيمارستان ها البسه يكبار مصرف هستند كه هم كادر درمان و هم بيماران از آنها استفاده مي كنند. شكل و شمايل اين لباس ها براي محل هاي مورد استفاده متفاوت است. به طور مثال لباس مورد استفاده مركز تصوير برداري شامل شلوار، كلاه و پيراهن است و يا براي ورود به بخش هايي مثل اي. سي. يو. بايد كاور كفش پوشيد. اين نوع لباس ها معمولا داراي سايز آزاد هستند و بيمار براي تغيير سايز آنها از بند لباس ها استفاده مي كند. پارچه هاي مورد استفاده در دوخت لباسهاي بيمارستاني فارغ از نوع پارچه، داراي كيفيت هاي مختلفي هستند. ما در شركت بازرگاني مايسا لباس هاي بيمارستاني را با تضمين باكيفيت ترين پارچه ها ارائه مي كنيم

 

پزشكان، پرستاران و پرسنل مراكز درماني همواره از لباس‌هاي فرم مخصوصي استفاده مي‌كنند كه اين دسته از لباس‌ها ويژگي‌هاي بهداشتي و پوششي منحصر به فردي دارند. اين روپوش‌ها و البسه طراحي خاصي دارند كه موجب تمايز پرسنل و كاركنان مراكز درماني، با مراجعين و ديگر افراد مي‌شود. با اين حال اگر مدتي را در مراكز درماني و بيمارستان‌ها سپري كرده باشيد، متوجه مي‌شويد كه لباس پرسنل اين مراكز داراي رنگ‌بندي‌هاي مختلفي است. با مشاهده اين اتفاق، براي بسياري از افراد اين سوال پيش مي‌آيد كه علت رنگ هاي مختلف در لباس بيمارستاني چيست؟

مي‌توان اصلي‌ترين دلايل رنگ بندي لباس هاي بيمارستاني را ايجاد تمايز ميان پرسنل مراكز درماني دانست. البته بايد عنوان كرد كه موارد روانشناسي و بصري نيز موجب تفاوت در رنگ لباس هاي بيمارستاني شده‌اند. ما در اين مقاله قصد داريم علت رنگ هاي مختلف در لباس بيمارستاني را شرح داده و دلايل آن را توضيح دهيم.

 

رنگ لباس هاي بيمارستاني

براي شرح دليل تفاوت رنگ لباس هاي بيمارستاني بايد به شكل جداگانه به هركدام از آن‌ها بپردازيم.

  • روپوش پزشكي

روپوش پزشكي كه يكي از پراستفاده‌ترين البسه بيمارستاني است بيشتر توسط پزشكان استفاده مي‌شود. اين دسته از البسه به رنگ سفيد هستند. يكي از دلايل استفاده از رنگ سفيد در توليد اين روپوش‌ها، به روانشناسي رنگ سفيد مربوط است. رنگ سفيد، رنگ صفات پاك و سادگي است و موجب ايجاد حس آرامش و اطمينان در بيننده مي‌شود. از آن‌جايي كه راحت بودن بيماران با پزشك معالج بسيار اهميت دارد، استفاده از اين رنگ در روپوش پزشكان بسيار رايج است. علاوه بر اين نكات سفيد بودن روپوش پزشكان موجب مي‌شود كه امكان تشخيص آنان از ميان بقيه كادر و پرسنل مراكز درماني آسان‌تر باشد. 

  • روپوش پرستاري

پرستاران از مهم‌ترين افراد مراكز درماني هستند كه وظايف سنگيني بر دوش آن‌ها نهاده شده است. معمولاً رنگ روپوش پرستاران نيز، با بقيه پرسنل تفاوت دارد. البته كد رنگ‌هاي تعريف شده براي پرستاران و البسه آن‌ها، مي‌تواند از مركز و بيمارستاني، به مركز و بيمارستان ديگر متفاوت باشد. چراكه تمام بيمارستان‌ها از يك كد رنگي مشخص براي روپوش‌هاي پرستاري استفاده نمي‌كنند. يكي ديگر از دلايل رنگ بندي لباس هاي بيمارستاني و مخصوصاً روپوش پرستاري، استفاده از آن‌ها در مراكز مختلفي همچون مراكز مراقبت از سالمندان و بيمارستان كودكان است. بسياري از مراكز درماني مختص كودكان از روپوش‌هاي پرستاري با رنگ‌هاي شاد استفاده مي‌كنند تا علاوه بر تقويت روحيه كادر و بيماران، براي كودكان بيمار جذابيت بيشتري داشته باشد. اين كار باعث مي‌شود كه راحتي بيشتري ميان كودكان بيمار و پرستاران وجود داشته و احساس خوبي ميان دوطرف برقرار باشد.

  • روپوش يا البسه پرسنل

پرسنل بيمارستان‌ها و مراكز درماني مانند كاركنان بخش تأسيسات و خدمات نيز به سبب حضور در اين مراكز، بايد از البسه مخصوصي استفاده نمايند. رنگ‌بندي لباس‌هاي اين دسته از افراد نيز با بقيه متفاوت است تا تشخيص آن‌ها آسان‌تر باشد.

  • گان جراحي

گان جراحي يكي ديگر از البسه پركاربرد در مراكز درماني و بيمارستان‌ها است كه به سبب ويژگي‌هاي بصري، معمولاً در رنگ‌هاي سبز و آبي كمرنگ توليد مي‌شود. ما در مقاله‌اي جداگانه به اين موضوع پرداخته‌ايم كه گان جراحي چيست؟ گان جراحي يا همان لباس اتاق عمل، بايد به رنگي باشند كه در وحلۀ اول موجب خستگي چشم پزشكان جراح نشوند و در وحلۀ دوم بايد رنگ‌ آن‌ها اين امكان را فراهم كند كه چشم پزشكان به راحتي بتواند بخش‌هاي خون‌آلود را تشخيص دهد. اين دو ويژگي باعث شده‌اند كه اين دسته از البسه بيمارستاني به رنگ آبي كمرنگ و يا سبز توليد شوند.

موارد تأثيرگذار بر تنوع رنگ بندي لباس هاي بيمارستاني

همانطور كه قبل‌تر ذكر كرديم، علت رنگ هاي مختلف در لباس بيمارستاني سهولت تشخيص كادر بيمارستان، انتقال حس مناسب به بيماران از طريق رنگ روپوش‌هاي پرسنل و كمك به پزشكان در فرايند جراحي و … داراي رنگ‌بندي متنوعي هستند. اما چه مواردي بر انتخاب رنگ روپوش‌ها و البسه بيمارستاني تأثير دارند؟

  • قوانين بيمارستان

قوانين بيمارستان‌ها علت اصلي تنوع رنگ لباس هاي بيمارستاني است. بسياري از بيمارستان‌ها با توجه به وظايف و مسئوليت‌هاي كاركنان هربخش، رنگ خاصي را براي البسه‌ و روپوش‌هاي آنان قرار مي‌دهند. به نحوي كه از رنگ روپوش هر فرد مي‌توان موقعيت و مسئوليت او را متوجه شد.

  • نوع بيمارستان و مركز درماني

يكي ديگر از موارد تأثيرگذار بر تنوع رنگ بندي لباس هاي بيمارستاني، نوع بيمارستان است. طبيعي است كه رنگ پرسنل يك بيمارستان مختص كودكان، با يك بيمارستان مختص سالمندان متفاوت باشد.

 

براي خريد عمده لباس بيمارستاني از بهترين فروشگاه خريد آنلاين لباس بيمارستاني در تهران به دوخت يادگار مراجعه و سفارش اينترنتي خود را ثبت كنيد . دوخت يادگار بهترين توليدي لباس بيمارستاني در ايران است كه اماده فروش عمده لباس بيمارستاني به سراسر كشور مي باشد

لباس بيمارستاني چه انواعي دارد؟

لباس بيمارستاني به تمام لباس‌هايي گفته مي‌شود كه در محيط‌هاي درماني استفاده مي‌شود و از تنوع بالايي برخوردار است. پرسنل و بيماراني كه در اين محيط‌ها حضور دارند، ملزم به استفاده از لباس بيمارستاني هستند، بنابراين خريد لباس بيمارستاني از جمله اولويت‌هاي مراكز درماني است.

در يك دسته‌بندي كلي، لباس بيمارستاني به سه نوع لباس بيمارستاني بيمار، پزشك يا جراح و لباس مخصوص بخش اورژانس تقسيم مي‌شود. البته مي‌توان لباس بيمارستاني را از نظر جنس پارچه به انواع مختلفي تقسيم كرد كه مهم‌ترين آن‌ها، لباس بيمارستاني تترون و فلامنت است و اين دو پارچه بيشترين كاربرد را در توليد عمدۀ لباس بيمارستاني دارند.

گان جراحي چيست؟

گان جراحي يكي از مهم‌ترين و پركاربردترين انواع لباس بيمارستاني محسوب مي‌شود و استفاده از آن براي كادر اتاق عمل الزامي است. گان جراحي به صورت استريل و يك‌بارمصرف توليد مي‌شود و پوشيدن آن از نفوذ عفونت‌ها و ميكروارگانيسم‌ها جلوگيري مي‌كند. گان جراحي عمدتاً به رنگ‌هاي آبي يا سبز توليد مي‌شود تا جراح بتواند رنگ‌هاي مختلف به ويژه رنگ قرمز خون را به راحتي از ساير رنگ‌ها تشخيص دهد. گان پزشكي با گرماژهاي گوناگون توليد مي‌شود و هر مركز درماني بايد با توجه به نياز خود و كاركردي كه از خريد گان جراحي مدنظر دارد، گرماژ استاندارد گان را خريداري كند.

خريد لباس بيمارستاني چه مزايايي دارد؟

خريد لباس بيمارستاني باكيفيت و استاندارد از نيازهاي ضروري مراكز درماني است و مزاياي فراواني براي آنان دارد. مهم‌ترين مزاياي خريد لباس بيمارستاني به شرح زير است:

خريد لباس بيمارستاني موجب رعايت نظم و يكدستي در محيط بيمارستان مي‌شود.

به رعايت پروتكل‌هاي بهداشتي كمك مي‌كند.

خريد لباس بيمارستاني مي‌تواند از ورود ميكروب و عفونت به بدن بيمار جلوگيري كند.

در برابر نفوذ ترشحات و مايعات مقاوم است.

بدن شخص را به طور كامل مي‌پوشاند و موجب آسايش و راحتي وي مي‌شود.

هزينۀ خريد لباس بيمارستاني نسبت به فوايد و كاركردي كه براي حفظ نظم و بهداشت محيط بيمارستان دارد، بسيار مقرون به صرفه و اقتصادي است.

لباس بيمارستاني يك‌بارمصرف

بهتر است براي خريد لباس بيمارستاني، نوع استريل و يك‌بارمصرف آن را خريداري كنيد. خريد لباس بيمارستاني يك‌بارمصرف و استفاده از آن، نقش بسزايي در جلوگيري از انتقال ويروس‌ها و بيماري‌هاي عفوني به ويژه در اتاق عمل دارد. با خريد لباس بيمارستاني يك‌بارمصرف ديگري نيازي به استخدام نيروي انساني براي شست‌وشوي البسه بيمارستاني وجود ندارد و در هزينه‌ها صرفه‌جويي قابل‌توجهي مي‌شود.

ويژگي‌هاي بهترين لباس بيمارستاني

خريد لباس بيمارستاني نبايد تنها هدف شما باشد، بلكه لازم است بهترين لباس بيمارستاني با بالاترين كيفيت را خريداري كنيد. خريد لباس بيمارستاني با كيفيت پايين نه‌تنها كمكي به رعايت بهداشت محيط نمي‌كند، بلكه مي‌تواند موجب آلودگي بيشتر محيط و شيوع بيماري‌ها و عفونت‌ها شود. مهم است كه لباس بيمارستاني را از توليدي‌هاي باتجربه و مطمئن تهيه كنيد تا نسبت به كيفيت لباس بيمارستاني مطمئن شويد.

بهترين لباس بيمارستاني از ويژگي‌هايي برخوردار است كه مهم‌ترين آن‌ها به شرح زير هستند:

سبك و لطيف بوده و به ويژه براي كودكان و نوزادان راحت باشد.

بدن بيمار يا پزشك را كامل بپوشاند و بيش از حد نازك و بدن‌نما نباشد.

براي بيماران راحت باشد و محدوديت حركتي ايجاد نكند.

گرماژ (وزن پارچه) كاملاً استاندارد و متناسب با كاركرد لباس بيمارستاني باشد.

هزينۀ خريد لباس مقرون به صرفه و اقتصادي باشد. در صورت امكان، شرايط ويژه‌اي براي خريد عمدۀ لباس بيمارستاني فراهم شود.

با داشتن قابليت عبور هوا از لباس، از تعريق فرد جلوگيري كند.

مانع از نفوذ مايعات و ترشحات به لباس شود.

بافت لباس بيمارستاني استاندارد بايد متراكم و منسجم باشد.

لباس بيمارستاني بايد فاقد دكمه، درز و قطعات جداشدني باشد.

موجب حساسيت يا خارش پوستي نشود.

گرماژ استاندارد پارچۀ لباس بيمارستاني

گرماژ يا وزن پارچه يكي از معيارهاي مهم تعيين نوع لباس بيمارستاني مورد نياز و خريد آن است. هرچه گرماژ پارچه بيشتر باشد، به اين معناست كه تراكم بافت و الياف پارچه نيز بيشتر است. براي خريد بهترين لباس بيمارستاني لازم است اطلاعات كافي در خصوص گرماژ استاندارد محصول مدنظر خود داشته باشيد.

به عنوان مثال، چنانچه قصد داريد گان جراحي خريداري كنيد، بايد پيش از خريد محصول بدانيد كه گرماژ استاندارد گان جراحي 25 تا 40 گرم است. يا اگر قصد خريد لباس بيمارستاني فلامنت يا تترون را داريد، اين البسه بيمارستاني به ترتيب با گرماژ استاندارد 165 گرم و 180 گرم توليد مي‌شوند.

 خريد عمده لباس بيمارستاني

قيمت روز لباس بيمارستاني

يكي از مسائل مهم هنگام اقدام به خريد لباس بيمارستاني، قيمت اين محصول است. قيمت لباس بيمارستاني به عوامل مختلفي از جمله جنس لباس، گرماژ و وزن پارچه، كيفيت لباس، نوع لباس بيمارستاني و نرخ مدنظر شركت توليدكنندۀ لباس بيمارستاني بستگي دارد.

براي اطلاع از قيمت روز لباس بيمارستاني مي‌توانيد با توليدي‌هاي مختلف تماس بگيريد يا فروشگاه‌هاي اينترنتي لباس بيمارستاني را بررسي و قيمت‌هاي آنان را با يكديگر مقايسه كنيد. پس از كسب اطلاعات كامل درخصوص قيمت روز لباس بيمارستاني، مي‌توانيد اين محصول را با قيمت مقرون به صرفه و كيفيت استاندارد تهيه كنيد.

چرا بايد خريد لباس بيمارستاني را به صورت اينترنتي انجام دهيم؟

يكي از بهترين راه‌هاي خريد لباس بيمارستاني و گان جراحي، تهيۀ اين محصولات به صورت اينترنتي است. با خريد اينترنتي لباس بيمارستاني گزينه‌هاي متنوعي براي انتخاب پيش روي شما خواهد بود و در زمان و هزينه‌ها صرفه‌جويي مي‌شود.

شما مي‌توانيد با مراجعه به فروشگاه‌هاي اينترنتي معتبر مانند دوخت يادگار  و ثبت سفارش خريد لباس بيمارستاني در اين فروشگاه‌ها، بهترين لباس بيمارستاني را با قيمت مناسب و اقتصادي خريداري كنيد. البته لازم است پيش از ثبت سفارش، راجع به اعتبار فروشگاه اينترنتي و كيفيت محصولات تحقيق كرده يا از امكان مشاورۀ فروش برخي فروشگاه‌هاي اينترنتي استفاده كنيد.

 

09199176576

 

02156620989

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۱۱:۲۴ توسط:paya موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :