payamarketing payamarketing .

payamarketing

ست شال و كلاه زمستاني از كجا بخريم ؟

اندام هاي اصلي بدن از جمله سر و گردن آسيب جدي وارد كند . خوشبختانه آيتم هاي زيادي وجود دارد كه مي توانيد اين مسئله را حل كنيد.

 با انتخاب ا شال و كلاه زمستاني زيبا و شكيل مي توانيد يك استايل شيك براي خود در نظر بگيريد. چندين نكته مهم درمورد انتخاب كردن استايلي جذاب براي زمستان و پاييز وجود دارد كه بايد به آن دقت نماييد.

دقت به اين نكات مي تواند به شما كمك كند  تا بتوانيد در هر مراسمي شيك ، جذاب و البته از سرماي زمستان ، ايمن باشيد.

در خريد شالگردن و كلاه ،دقت بسيار و خلاقيت زيادي به خرج بدهيد تا استايل شما به روز و زيبا شود .شال گردن و كلاهي را انتخاب كنيد كه مناسب مراسمي باشد كه ميخواهيد برويد .

 به طور مثال مي توان گفت كه اگر شال گردن و كلاه اسپرت تهيه كنيد و آن را در مراسم دوستانه و غير رسمي  بپوشيد. استايل شما در فصل زمستان بايد متناسب با فضا و شرايط باشد .

خوشبختانه كلاهت ، توليد كننده انواع شال و كلاه زمستاني در مدل هاي مختلف مي باشد. و قادر است شال گردن و كلاه را با تنوع بسيار توليد كند . كلاهت مي تواند از بهار تا زمستان كلاه مناسب فصل را تامين كند و با قيمت مناسب به درست مصرف كننده برساند .

مي دانيد كه فصل زمستان در مناطق سردسير بسيار سخت و حتي طاقت فرسا است . انتخاب نوع كلاه بايد با توجه به شرايط جوبي و محل زندگي باشد . در مناطق گرم كشور مانند شهر هاي جنوبي ، استفاده از يك كلاه كتان زمستاني كافي است . اما شهر هاي سردسير مثل تبريز يا مناطق كوهستاني مثل كردستان نياز به شال و كلاه  پشمي  دارند . خريد كلاه زمستاني روسي نيز مي تواند پيشنهاد خوبي براي اين شهر ها باشد .

 

مهم ترين نكات انتخاب كردن شال و كلاه زمستاني  

1-     مناسب با فرم صورت: در بين تمامي كلاه و شال گردن كه وجود دارد كلاه و شال گردني را انتخاب كنيد كه متناسب با فرم صورت شما باشد.

2-     مناسب با رنگ پوست: رنگ شال و كلاه زمستاني بايد با پوست شما همخواني داشته باشد تا بتواند بر زيبايي ذاتي شما بيافزايد. اگر نمي دانيد چه رنگي مناسب پوست شماست از رنگ هاي خنثي استفاده كنيد .

 

اما به طور كلي  مي توان گفت كه سه نوع رنگ پوست داريم:

  • سفيد
  •  جوگندمي يا سبزه
  •  گرم

 

براي پوست هايي كه گرم هستند بهتر است كه از رنگ هايي كه همخواني دارند استفاده كنند يا رنگ هاي سرد: قرمز، بنفش، نارنجي، زرد .

رنگ مناسب براي پوست سفيد: طوسي: آبي روشن و پر رنگ، صورتي ،سبز پر رنگ.

 رنگ هاي مناسب پوست سبزه يا جو گندمي: كرم خاكستري، مشكي، نسكافه اي، آبي تره، سبز يشمي.

 

3- جنس كلاه و شال گردن زمستاني : همان طور كه ميدانيد اكثر كلاه و شال گردني كه براي زمستان و پاييز توليد مي شود از جنس هاي ضخيم و گرم مثل بافتني ، پشمي و پوست حيوانات است . گاهي در توليد شال و كلاه زمستاني از انواع خز جهت گرماي بيشتر استفاده مي شود .

 

4- ست مناسب با استايل: در تهيه كلاه و شال گردن سعي كنيد انتخاب شما مناسب با استايل شما باشد .بهتر است اگر تيپ مجلسي داريد از كلاه هايي مثل كلاه برت فرانسوي  يا مدل انگليسي استفاده كنيد .تا متناسب با سبك شما باشد . از انواع كلاه كپ زمستاني و بافت نيز مي توانيد براي استايل اسپرت در زمستان بهره ببريد .

 

5- سايز واندازه كلاه و شال گردن: شال و كلاه زمستاني كه خريد مي كنيد بايد اندازه سر و گردن شما باشد. اگر كلاهي كه كوچك باشد را انتخاب كنيد ممكن است كه سر شما و يا گردن شما دچار آزار زيادي شود.

اگر كلاه و يا شال گردن بزرگ باشد سرما به سر و گردن شما نفوذ مي كند .كلاه بايد دقيقا اندازه سر و كيپ آن باشد .شال گردن نيز به گونه اي باشد كه حداقل يك بار به دور گردن شما پيچيده شود .

انواع شال و كلاه زمستاني

اگر قصد خريد ست شال گردن و كلاه زمستاني را داريد ، حتما تا به حال با انواع شال و كلاه زمستاني آشنا شده ايد . اولين اقدام براي خريد شالگردن و كلاه ، اين است كه بدانيد ، اين ست زيباي زمستاني و پاييزي را براي چه كسي و به چه دليلي مي خواهيد ؟

از نظر جنسيت ست شال و كلاه مي توند يكي از موارد زير باشد :

  • شال و كلاه زمستاني بچگانه
  • شال و كلاه زمستاني زنانه
  • شال و كلاه زمستاني مردانه

پس اولين قدم اين است كه بدانيد كدام ست را براي چه كسي مي خواهيد . توجه به سن افراد قبل از خريد از موارد ضروري است . كلاه و شالگردن بچگانه مناسب افراد بزرگسال نيست و برعكس !

دومين قدم اين است كه بدانيد هدف شما از خريد چيست ؟ توجه به جزئيات ،در خريد آگاهانه موثر است . دقت به جنس كلاه و شالگردن و شرايط آب و هوايي محل زندگي شما بسيار مهم است.

جنس كلاه و شاگردن به طور معمول يكي از موارد زير است :

  • شال و كلاه بافت
  • شال و كلاه خز
  • شال و كلاه پشمي
  • شال و كلاه فوتر

از طرف ديگر  از نظر مدل و استايل شال و كلاه هاي مختلفي در بازار موچود است كه براي خريد هر يك بايد به نوع استايل و سبك پوشش خود توجه كنيد . كلاهت قادر است انواع مختلف كلاه را  توليد و به بازار عرضه كند .

 

خريد ست شال و كلاه زمستاني

اگر چه شال و كلاه زمستاني از بخش هاي ضروري البسه نيست اما يكي از مهم ترين اكسسوري هايي است كه مي تواند پوشش شما را متفاوت كند . شال و كلاه زمستاني از سايز كودك گرفته تا بزرگسال در مدل و رنگ هاي مختلف توليد مي شود و قابل خريداري است .

خريد شال و كلاه زمستاني به صورت ست ،علاوه بر  اينكه استايل شما را شيك تر مي كند، مي تواند مانع از ورورد هواي سرد به بدن شود . پيشنهادات زير مي تواند در خريد كلاه و شال گردن به شما كمك كند .

  • اگر مدل پالتو يا كاپشن شما ساده است ، ست شال و كلاه زمستاني را طرح دار انتخاب كنيد .
  • اگر لباس شما طرح دار و شلوغ است از ست شالگرن و كلاه ساده استفاده كنيد  .
  • رنگ هاي خنثي مي تواند مكمل بسياري از رنگ ها باشد كه با هر رنگ لباسي هم خواني دارد
  • مي توانيد از رنگ هاي هم خانواده براي ست كردن شال و كلاه با لباس زمستاني استفاده كنيد .
  • به كيفيت بافت و دوخت شال و كلاه دقت كنيد . خريد كلاه  و شالگردن با كيفيت مي تواند شما را از هزينه مجدد بي نياز كند.

 

شما مي توانيد جديد ترين شال و كلاه زمستاني  با كيفيت را از فروشگاه كلاهت تهيه نماييد . تنوع بالاي توليدات كلاهت مي تواند پاسخ گوي هر سليقه اي باشد .

 

خريد عمده كلاه و شال گردن زمستاني  از كلاهت

كلاهت يكي از بزرگ ترين توليد كننده هاي ست شال و كلاه زمستاني است  كه قادر است انواع مختلف اين اكسسوري زيباي زمستاني را به مقياس عمده تامين كند . تنوع بالا ، مدل هاي ترند و به روز ، رنگ بندي كامل و قيمت مناسب ، توليدي كلاهت را به بهترين فروشگاه تامين شال و كلاه تبديل كرده است .

احترام به حقوق مشتريان يكي از دلايل راه اندازي فروشگاه اينترنتي كلاهت است . شما مي توانيد از هر كجاي ايران كه هستيد ، شال گردن و كلاه زمستاني را به صورت تك يا عمده از طريق سايت كلاهت سفارش دهيد .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۲۸:۲۶ توسط:paya موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :