payamarketing payamarketing .

payamarketing

تشك آنتي رفلاكس نوزاد چيست ؟

رفلاكس موجب كاهش وزن و اختلال خواب كودك مي‌شود. نوزادان تا سه ماهگي سيستم گوارش كاملي ندارند و اختلالات گوارشي در آنها شايع است.

اين تشك داراي شيب ملايم و استانداردي است كه سر و گردن و بالا تنه نوزاد را بالا تر از قسمت پايين تنه قرار مي دهد و همين امر در كاهش ريفلاكس نوزاد و خواب راحت تر بسيار موثر است.

در صورتي كه نوزاد دچار سرما خوردگي و گرفتگي بيني شود، راه تنفس بسته مي شود و نوزاد به سختي تنفس مي كند. خواباندن نوزاد بر روي تشكي كه شيب دار است و سر نوزاد كاملا بالاتر از بدن قرار دارد به اين مشكل كمك مي كند.

در زماني كه مي خواهيد نوزاد را به پهلو بخوابانيد، بالشتك هاي محافظ ميتوانند نوزاد را به همان حالت ثابت نگه دارند و كمر نوزاد را به بالشتك تكيه دهيد تا ساپورتي براي آن باشد.

اين تشك براي چند ماه اول نوزاد مي تواند به عنوان يك بالش شير دهي عمل كند. مادر آن را روي پاي خود گذاشته و به راحتي و با حالت ارگونوميك به نوزاد شير دهد. از آنجايي كه استفاده كنندگان اين محصول رضايت كامل خود را ابراز نموده و آن را جزء يكي از كارآمد ترين محصولات سيسموني مي دانند.

 كنترل ريفلاكس معده در شيرخوار بدون استفاده از دارو به سادگي امكان پذير ميباشد و تنها درصد كمي از شيرخواران نيازمند كنترل دارويي هستند . شيرخواران ريفلاكسي كه تحت تغذيه با شير مادر يا شير خشك هستند درصورت رعايت شرايط انتي ريفلاكس و استفاده از شيرهاي مناسب و تشك هاي انتي ريفلاكس نيازي به مصرف دارو براي كنترل ريفلاكس معده ندارند.

استفاده از تشك هاي سفت و شيب دار ، لباس و وسايل خواب ابي يا سبز رنگ ، موسيقي ملايم يا صداي اب و فن ضبط شده و رعايت دماي ۲۳ تا ۲۴ درجه محيط خواب به بهبود وضعيت خواب شيرخواران و كودكان ريفلاكسي كمك زيادي خواهد نمود .

توجه داشته باشيد تكان دادن اين نوزادان و شيرخواران در جهت عمودي هرچند زمان كوتاهي ان ها آرام خواهد نمود ولي به علت تشديد ريفلاكس خود منجر به بي قراري بيشتر در ميان مدت خواهد شد تشك داراي دو بالشتك محافظ مي باشد كه در دوطرف تشك با چسب پارچه اي نصب مي گردد و از غلت خوردن نوزاد به بيرون از تشك جلوگيري مي كند.

همچنين با دارا بودن محفظه هاي ريز روي خود باعث تهويه هوا در درون بالشت مي شود و اگر نوزاد به گونه اي خوابيد كه دهان و بيني روي اين تشك قرار بگيرد، باعث ايجاد تنفس مي شود و از خفگي و مشكلات خواب نوزاد جلوگيري مي كند.

تشك رفلكس نوزاد

شيب ملايم تشك، سر و گردن نوزاد را بالاتر از نيم تنه پاييني قرار مي دهد و همين مسئله در كاهش رفلاكس نوزاد بسيار موثر است. جابجا كردن نوزاد و همچنين دادن نوزاد به دست ديگران (اقوام و مهمانان) با اين تشك بسيار راحت و مطمئن است. زيرا اين تشك نرم و قابل انعطاف است و به راحتي در دست (آغوش) بزرگسالان جاي مي گيرد.

همچنين بالشتك هاي محافظ آن باعث مي شود نوزاد روي تشك ثابت بماند و به اطراف نچرخد. پارچه رويه تشك ضد خفگي محافظ دار ، از بهترين پارچه بدون پرز و صد در صد پنبه نخي توليد شده و ابر داخلي آن ضد حساسيت مي باشد.

همچنين اين تشك در كاور ناييلوني محكم و زيپ دار قرار دارد كه جابجايي بهداشتي تشك را در مهماني ها و مسافرت آسان كرده نوزاد تازه متولد شده بسيار آسيب پذير است.مخصوصا در ناحيه سر و گردن. لذا جابجايي نوزاد بايد با نهايت احتياط و كمترين تغيير حالت انجام گردد.

رفلاكس موجب كاهش وزن و اختلال خواب كودك مي‌شود. نوزادان تا سه ماهگي سيستم گوارش كاملي ندارند و اختلالات گوارشي در آنها شايع است. اين تشك داراي شيب ملايم و استانداردي است كه سر و گردن و بالا تنه نوزاد را بالا تر از قسمت پايين تنه قرار مي دهد و همين امر در كاهش ريفلاكس نوزاد و خواب راحت تر بسيار موثر است.

در صورتي كه نوزاد دچار سرما خوردگي و گرفتگي بيني شود، راه تنفس بسته مي شود و نوزاد به سختي تنفس مي كند. خواباندن نوزاد بر روي تشكي كه شيب دار است و سر نوزاد كاملا بالاتر از بدن قرار دارد به اين مشكل كمك مي كند

تشك طبي انتي ريفلاكس نوزادان

مناسب براي جلوگيري و درمان ريفلاكس و دردهاي كوليكي شيرخواران

مورد تاييد و توصيه پزشكان

طراحي شيب دار مناسب جهت جلوگيري از آسيب به ستون مهره ها

داراي حفره هاي ايجاد گردش هوا ضد خفگي در قسمت سر

داراي بالشتك هاي محافظ جهت تثبيت وضعيت خوابيدن نوزاد و ضد غلت خوردن

قرارگيري بالاتر سر نوزاد نسبت به بـدن

قابليت خوابيدن نوزاد به پهلو

داراي شيب حدود پانزده درجه مناسب با ارگونومي بدن نوزاد

مناسب استفاده از بدو تولد تا ۸ ماهگي

 

تشك آنتي رفلاكس نوزاد (به انگليسي baby anti reflux pillow) (كه به تشك ضد خفگي هم مشهور است)، تشكي است كه كمي شيب دارد (معمولا در مدلهاي 12 درجه، 20 و 30 درجه توليد مي شود) تا از عمل رفلاكس كودك حين خواب جلوگيري كند و در دو طرف آن بالشتك هايي قرار گرفته تا حركت نوزاد را هنگام خواب محدود كند.

استفاده از يك تشك ضد خفگي براي كودك، علاوه بر اينكه باعث مي ­ شود كودك تان خواب راحتي داشته باشد در حفظ سلامتي ستون فقرات او نيز تأثير زيادي خواهد داشت و همچنين مي تواند با تخليه مجاري بيني، به تنفس بهتر كودك كمك كند.

اگر هنگام شيردهي احساس لرزش در پشت قفسه سينه نوزاد شديد، كه اغلب با برونشيت يا آسم اشتباه گرفته مي شود (اگرچه به درستي درمان نمي شود، مي تواند به عنوان آسم مزمن باقي بماند). كودك شما به بيماري ريفلاكس معده و مري مبتلا است.

اگر اين بيماري را دير متوجه شويد، و عدم توانايي در كنترل اين بيماري منجر به آسيب به حنجره و ناي توسط اسيد برگشتي از معده خواهد شد. در اين كودكان گلو درد دائمي مي شود و اين بيماري نيز يكي از دلايل عفونت هاي ريوي و ذات الريه در كودكان است. در برخي موارد، ريفلاكس ناشي از آلرژي و عدم تحمل مواد غذايي است.

در صورت بروز اين علائم، بهتر است رژيم غذايي كودك خود را كمتر تغيير دهيد. اگر بلافاصله پس از تغذيه استفراغ كرد، ديگر از شير دادن خودداري كنيد و منتظر بمانيد تا دفعه بعد دوباره به او شير دهيد. توصيه مي شود كودك را 30 دقيقه پس از تغذيه به حالت ايستاده نگه داريد، سعي كنيد كودك را كمتر از قبل روي شكم خود نگه داريد.

براي جلوگيري از بازگشت غذا به ريه هاي كودك مي توانيد از تشك نوزادي آنتي رفلاكس استفاده كنيد كه از عوارض جبران ناپذيري به فرزند دلبنده شما جلوگيري ميكند.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۱۳:۱۷ توسط:paya موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :