payamarketing payamarketing .

payamarketing

بهترين فروشگاه آنلاين خريد لباس بيمارستاني

انواع لباس كار بيمارستاني

پرسنل بيمارستان با توجه به مسئوليت و يا وظيفه اي كه دارند لباس كار هاي متفاوتي دارند مثلا رنگ، جنس، طرح آنها متفاوت است، حتي بيماران بيمارستان ها هم لباس هاي مخصوصي دارند. به طور كلي تمام لباس هاي مورد استفاده در بيمارستان به شرح زير هستند.

 

فروش عمده لباس كار بيمارستاني

  • لباس كاركنان خدماتي
  • لباس پرستاران
  • لباس پرسنل اتاق جراحي
  • لباس مخصوص پرسنل اداري بيمارستان
  • لباس پزشكان
  • لباس بيمار

در ادامه بررسي خصوصيات برخي از اين لباس ها صحبت خواهيم كرد.

لباس فرم پرسنل اداري ساختمان

لباس هاي بيمارستاني انواع مختلفي دارند كه در مكان هاي مختلفي از جمله درمانگاه ها، بيمارستان ها، داروخانه، اتاق عمل ها و… استفاده مي شود.

معمولا واحدهايي از جمله واحد هاي پذيرش، اداري و… در بيمارستان ها فرم هاي اداري دارند، لباس هاي خانم ها معمولا مانتو و شلوار اداري و براي آقايان پيراهن و شلوار است.

لباس پرسنل اتاق جراحي

لباس هاي اتاق عمل بايد به رنگ سبز يا آبي و به جنس پارچه باشد به اين دليل كه استريل كردن آن ها ساده تر است.

دليل انتخاب رنگ سبر و آبي در اتاق عمل هم به دليل اين است كه جراحان و پرستاران با نگاه كردن رنگ سبز و آبي ميتوانند ديد خود را براي ديدن رنگ قرمز خون و احشاي بيماران بالا ببرند و تمركز خوبي روي آن ها داشته باشند.

 

براي خريد عمده لباس كار بيمارستاني از بهترين فروشگاه آنلاين خريد لباس بيمارستاني در تهران به فروشگاه آنلاين دوخت يادگار ارتباط بكيريد

لباس كاركنان خدمات

اين لباس ها بايد در برابر ژاول كه معمولا براي ضد عفوني بيمارستان ها استفاده ميشود مقاومت داشته باشند و از رنگ ثابتي برخوردار باشند.

از آنجايي كه كاركنان خدماتي در بيمارستان ها معمولا با مواد ضد عفوني كننده و شوينده سر و كار دارند جنس لباس هايشان بايد به شكلي باشد كه در برابر مواد شوينده مقاومت مناسبي داشته باشد.

جنس لباسهاي بيمارستاني

لباس هاي بيمارستاني به دليل در ارتباط بودن پزشكان با بيماران مختلف نياز به شست و شوي مداوم، بايد از پارچه هايي دوخته شوند كه بتوان آن ها را در فواصل زماني كوتاه شست، معمولا جنس پارچه هاي لباس هاي بيمارستاني بايد به شرح زير باشد.

  • پارچه ويسكوز
  • پارچه تترون
  • برزنت
  • پارچه ترگال ساده
  • پارچه فلامنت
  • پارچه ترگال كجراه

اين لباس ها بايد به شكلي باشد كه با پوست بدن بيماران حساسيت نكند. بهترين جنس لباسي كه براي بيماران ميتوان استفاده كرد پارچه تترون است كه هم بافت سيكي دارد و هم با تماس با بدن بيماران باعث بروز حساسيت نمي شود.

علاوه بر جنس لباس هاي پرسنل بيمارستان ها، جنس لباس بيماران هم از اهميت ويژه اي برخوردار است.

لباس پزشكان

لباس پزشكان هم از گذشته به رنگ سفيد بوده است، در برخي بيمارستان ها لباس كار پزشكان از روپوش و شلوار و در برخي ديگر تنها روپوش است.

در توليدي لباس فرم بافتينه بهترين الياف لباس كار را مي توانيد پيدا كنيد. با ما همراه باشيد تا بهترين ها دست پيدا كنيد، براي اطلاعات بيشتر با مشاوران ما در توليدي دوخت يادگار همراه باشيد.

 

09199176576

 

 

02156620989


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۴۷:۴۴ توسط:paya موضوع:

مزاياي استفاده از خشك كن نوزاد چيست ؟

مادربزرگ هايمان و مادرانمان براي خشك كردن بدن نوزاد پس از شستشو از پارچه هاي پنبه اي استفاده مي كردند , كه امروزه با طرح هاي متنوع و سايزهاي مختلف به نام خشك كن نوزاد در فروشگاه هاي سيسموني نوزاد ارائه مي شود، مدل هاي جديد خشك كن نوزادي بصورت تك يا جعبه اي و يا پك 4 عددي فروخته مي شود، طبق تجربه ي بنده به عنوان يك مادر قيمت و كيفيت خشك كن هاي نوزاد در فروشگاه هاي سيسموني بسيار بهتر از آن چيزي هست كه در فروشگاه معتبر كارتزبيبي  بفروش مي رسد .

خشك كن نوزاد كارتزبيبي

 پارچه خشك كن نوزاد چه كاربردهايي دارد ؟


 يك  پارچه مربعي يا مستطيلي شكل است كه معمولاً دور دوز شده است و واقعاً  همه كاره است كه در خيلي از موارد نگهداري نوزادتان به شما كمك مي نمايد. به عنوان مثال:
1- پارچه خشك كن نوزاد به عنوان روانداز در فصل گرما عالي ميباشد .
2- به عنوان آروغ گير نوزاد، مي توانيد پارچه را تا بزنيد و روي سرشانه خود قرار دهيد و آروغ نوزادتان را پس از شير خوردن براحتي بگيريد، پارچه خشك كن بدين منظور بسيار عالي است چراكه هم اندازه مناسبي دارد و هم جذب بالايي دارد.  
3- براي دورپيچ كردن نوزاد هم  كمك بسزايي ميكند . مي توانيد به كمك پارچه خشك كن نوزادتان را دورپيچ نماييد و خواب راحتي را به او هديه بدهيد. روش دورپيچ كردن نوزاد در سايت ماي ني ني بصورت فيلم قرار داده شده است و همچنين مي توانيد در گوگل نيز جستجو نماييد و با چندبار تمرين بصورت عالي آن را انجام دهيد.
4- مي توانيد پارچه خشك كن نوزادي را روي زيرانداز نايلويي نوزاد قرار دهيد  تا هم احساس بهتر و راحت تري به فرزندتان منتقل نماييد و همچنين اگر در حين تعويض پوشك، نوزاد خودش را كثيف و خيس كرد جذب ادرار داشته باشد و مانع از نشت ادرار نوزاد به قسمت هاي ديگر شود .
 بطور خلاصه مي توان گفت پارچه خشك كن نوزاد در منزل، همه كاره است.
حتماً توجه و دقت نماييد كه پس از چند بار استفاده از هر خشك كن آن را شستشو نماييد و پس از هربار استفاده اگر آلودگي ظاهري ندارد و كثيف نشده است حتماً در محيط مناسبي قرار دهيد تا كاملاً خشك گردد.

براي سفارش آنلاين و خريد خشك كن  نوزاد به فروشگاه اينترنتي كارتزبيبي مراجعه كنيد !

 


چه پارچه هايي براي خشك كردن بدن نوزاد مناسب است ؟

  در پارچه هاي انتخابي خشك كن بايد  دقت شود همه اين خصوصيات را باهم داشته باشند:
 1-حتماً ضد حساسيت و 100% پنبه اي و نرم  باشند زيرا بدن نوزاد حساس و لطيف است.
2- داراي آبگيري عالي باشد .
3- جنس بادوامي را براي خشك كردن نوزاد انتخاب نماييد،  زيرا خشك كن نوزاد از جمله وسايلي است كه كاربرد فراواني داره و به ميزان زياد مورد استفاده قرار مي گيرد.

 

به چه تعداد پارچه خشك كن نوزاد نياز داريم؟

باتوجه به مصرف زياد روزانه خشك كن نوزاد و كاربردهاي فراوان آن، حداقل به 4 عدد خشك كن نوزاد نياز داريد تا هم در منزل و هم بيرون از منزل نيازتان را پوشش دهد. پيشنهاد مي شود حتماً يك يا دو عدد خشك كن را در ساك لوازم نوزادتان قرار دهيد تا هرجا كه مي رويد همراهتان باشد چراكه قطعاً از آنها استفاده خواهيد كرد.

حوله خشك كن نوزاد كارتزبيبي


بنابراين قبل از خريد خشك كن نوزادي اولين چيزي كه بايد به آن بايد توجه كنيد جنس خشك كن نوزاد مي باشد و نه نام و برند آن. كه اين موضوع بستگي به فروشگاهي دارد كه از آن خريد مي كنيد تا قبل از هرچيز به فكر سلامتي فرزندتان باشد و محصولات باكيفيت را به بهترين قيمت خدمت شما ارائه دهد. توصيه مي شود قبل از هرچيز به دنبال يك فروشگاه معتبر براي خريد سيسموني نوزادتان باشيد تا از سلامت و بهداشت كودك خود اطمينان داشته باشيد.




برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۱۱:۳۹ توسط:paya موضوع:

بورس خريد سرويس خواب نوزاد و كودك

سرويس خواب خوب چه ويژگي هايي دارد ؟

رشد كودك ارتباط مستقيمي با كيفيت كالاي خواب كودك دارد چرا كه اگر خواب نوزاد كافي و راحت نباشد رشد او دجار اختلال مي شود و اين مي تواند بر سلامت جسم و روح او تاثيير بگذارد . بنابراين توصيه مي شود كه از سرويس خواب با كيفيت براي كودكان استفاده كنيد . اما اين كه سرويس خواب نوزاد خوب و با كيفيت چه ويژگي هايي دارد را مي توانيد همين حال بخوانيد :

  • جنس سرويس خواب نوزاد : از مهم ترين مواردي كه هنگام خريد كالاي خواب كودك بايد به آن توجه كنيد ، جنس و متريال استفاده شده در آن است .پارچه سرويس خواب نوزاد بايد تمام نخ باشد تا ضمن نرم و لطيف بودن ، ضد آلرژيك و حساسيت باشد .
  • اندازه و ابعاد سرويس خواب نوزاد : خريد كالاي خواب كودك بايد متناسب با سن او باشد نه خيلي بزرگ تر و نه خيلي كوچك تر ! تا ايمني ، سلامتي و آرامش را به همراه داشته باشد .
  • كيفيت سرويس خواب : از انجايي كه براي حفظ سلامتي و بهداشت كودك ، كالاي خواب بايد در فاصله زماني كوتاه شسته و ضدعفوني شود ، بهتر است از كالاي خواب با كيفيت و جنس خوب استفاده كنيد تا مدت زمان بيشتري را قادر به استفاده از آن باشيد .
  • رنگ سرويس خواب نوزاد : براي انتخاب رنگ كالاي خواب كودك ، بهتر است از رنگ هاي روشن استفاده كنيد چرا كه موجب ارامش كودك مي شود و هم چنين كوچك ترين آلودگي را به سرعت نشان مي دهد و اين باعث مي شود كه بهداشت و نظافت نوزاد هميشه حفظ شود .

انواع سرويس خواب نوزاد

سرويس خواب كودك بسته به مدل و برند كالا مي تواند انواع مختلفي داشته باشد و خريد آن بسته به شرايط و نياز شما تغيير كند  اما به طور معمول انواع سرويس خواب نوزاد به شرح زير است :

  • سرويس روتختي نوزاد
  • سرويس خواب 4 تيكه
  • سرويس خواب دم دستي نوزاد
  • سرويس خواب گارد دار نوزاد
  • تشك آنتي رفلاكس
  • قنداق سويسي يا آغوشگير

سرويس خواب 4 تكه كودك و نوزاد

خريد سيسموني و تهيه وسايل ضروري نوزاد با توجه به تنوع كالا در بازار و قيمت هاي متنوع مي تواند از اهميت بسياري برخوردار باشد . با توجه به هزينه ي بالا خريد و تهيه ي سيسموني و كالاي خواب كودك و نوزاد مهم است كه شما از كجا ، چه جنسي و با چه مشخصاتي خريد مي كنيد .

 

سرويس خواب نوززاد و كودك كارتزبيبي

يكي از خريد هاي كاربردي و مفيد براي سيسموني ، خريد سرويس خواب نوزاد 4 تكه  كارتزبيبي است .اين چهار تكه شامل :

  1. تشك
  2. لحاف
  3. بالشت
  4. قنداق

مي باشد كه از بهترين جنس و بالاترين كيفيت دوخت برخوردار است . استفاده از متريال درجه يك و بادوام ، رنگ هاي شاد و طرح هاي فانتزي ، جديدترين مدل  و اندازه هاي استاندارد از نقات قوت توليدي كارتز بيبي مي باشد . كه شما مي توانيد سرويس خواب نوزاد دخترانه و پسرانه را با طرح و رنگ زيبا و جديد و مناسب با دكوراسيون اتاق كودك تهيه كنيد .

از مزيت خريد سرويس خواب نوزاد چهار تكه ، اين است كه كاربردي ترين كالاي خواب كودك را تهيه مي كنيد كه از بدو تولد قابل استفاده است . تشك ، لحاف و بالشت اين سرويس به عنوان روتختي نوزاد كاربرد دارد . همچمين سايز مناسب آن و داشتن قنداق نوزاد مي تواند  به عنوان سرويس خواب مسافرتي نوزاد استفاده شود . و شما را از خريد ست مسافرتي  بي نياز كند .

كارتز بيبي توليد كننده انواع روتختي و سرويس خواب 4 تيكه نوزاد است كه تنوع بالا در جنس و رنگ و طرح آن مي تواند سليقه سخت پسندان را به خود جلب كند و شما ديگر نيازي به گشتن در بازار و صرف وقت و انرژي بسيار ، نداشته باشيد. خريد اينترنتي سرويس خواب نوزاد و امكان خريد حضوري از انواع روتختي كودك كارتز بيبي فراهم شده است .

معروف ترين مارك سرويس خواب نوزاد

امروزه با افزايش توليدي و تنوع برند ها شاهد رشد مارك هاي مختلفي از توليد كنندگان و فروشندگان سرويس خواب نوزاد هستيم و كه بر تعداد و تنوع آن به سرعت افزوده مي شود . اما برندي مي تواند در اين درياي پرتلاطم اقتصادي با نبرد تن به تن با رقبا ادامه دهد كه حفظ كيفيت كالا بتواند قيمت مناسبي را در بازار عرضه كند .

يكي از بهترين برند سرويس خواب نوزاد و كودك ، cartesbaby مي باشد كه تلاش مي كند بهترين كيفيت را با منصفانه ترين قيمت ارائه دهد

بوررس خريد سرويس خواب نوزاد دخترانه و پسرانه در تهران

با تو جه به فروشگاه هاي متعدد و برند هاي متنوعي كه در بازار موجود است ، انتخاب سرويس خواب بچگانه كمي سخت و سردرگم كننده است . آشنايي و اعتماد به فروشگاهي كه كيفيت محصول آن تضمين شده باشد و از تنوع بالايي برخوردار باشد مي تواند كمك شاياني در خريد شما داشته باشد و البته اگر امكان فروش اينترنتي و خريد آنلاين سرويس خواب با قيمت ارزان فراهم باشد بي شك تاثيير به سزايي در تجربه خريد خوب خواهد داشت .

كارتزبيبي ، بهترين فروشگاه آنلاين خريد سرويس خواب نوزاد و بورس سرويس خواب كودك ايراني است كه مي توانيد با خيال راحت كالاي خواب كودك را به قيمت توليدي و با كيفيت برتر خريداري كنيد ضمن  اين كه امكان خريد انلاين از توليدي كارتزبيبي فراهم شده است .

 

سرويس خواب نوزاد ترك بهتر است يا ايراني ؟

از قديم سرويس خواب ترك ، طرفداران زيادي داشت و اين به دليل طرح هاي جديد و جذاب روتختي هاي ترك بود . اين قانون درباره ي سرويس خواب نوزاد نيز صدق مي كرد .در حالي كه تفاوت قيمت سرويس خواب نوزاد ترك با قيمت سرويس خواب نوزاد ايراني بسيار متفاوت بود .سرويس خواب تركيه اي ، زيبا ، جذاب و فانتزي بود اما بسيار گران !

صنايع نساجي ايران بسيار قوي است و سال هاست پارچه هاي درجه يك با كيفيت عالي توليد مي شود . در سال هاي اخير چاپ و توليد پارچه هاي روتختي با طرح هاي جديد در صنايع نساجي ايراني توليد مي شود . كيفيت دوخت و جنس عالي باعث مي شود سرويس خواب نوزاد ايراني ، چيزي كم تر از سرويس خواب نوزاد تركيه اي نداشته باشد .

توليد كننده هاي سرويس خواب ايراني با بهره گيري از تجارب بالا و صنايع مدرن امروزه پيشاپيش كشور هاي ديگر  در حال پيشرفت است و هر روز شاهد طرح هاي جديد و فانتزي با كيفيت هستيم كه با قيمت مناسب در حال توليد است .

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۳۲:۱۸ توسط:paya موضوع:

استاندارد هاي لباس كار مهندسي

انواع مختلف لباس كار مهندسي

همانطور كه مي دانيد افراد بر اساس سطح اجتمايي كه خودشان دارند يا محيطي كه به آن رفت و آمد مي كنند، لباس هاي مختلفي را به تن خواهند كرد. لباس كار مهندسي نيز يكي از همان لباس هايي است كه افرادي كه در محيط كاري سطح بالايي دارند به تن خواهند كرد. اين نوع لباس در مدل هاي مختلفي توليد و روانه بازار مي شود. از اين رو مي توان بيان كرد كه ويژگي هاي لباس كار مهندسي بسيار فراوان تر از ديگر لباس هاي ايمني خواهد بود. در ادامه به معرفي و بررسي انواع لباس كار ايمني مهندسي خواهيم پرداخت.

 

توليدي لباس كار مهنذسي

 

انواع لباس هاي كار مهندسي به دو دسته تقسيم مي شوند، در دسته اول لباس هاي مهندسي يكسره قرار دارند، همانطور كه از نام اين مدل از لباس پيدا است، اين لباس به صورت يكسره توليد و روانه بازار مي شود. در دسته دوم لباس مهندسي به صورت يك كاپشن و يك شلوار توليد و روانه بازار خواهد شد.
براي انتخاب هر يك از اين مدل ها توصيه مي شود در قدم اول از خطراتي كه در محيط كاري شما را تهديد مي كند اطلاع كافي داشته باشيد، سپس مي توانيد به ساده ترين شكل ممكن لباس مهندسي خود را به شكل يكسره يا دو تكه، انتخاب كرده و آن را خريداري نماييد.

استانداردهاي لباس كار مهندسي:

همانطور كه اشاره كرديم شما بايد بر اساس هر شغل و حرفه اي كه داريد لباس كار مخصوص به آن را تهيه كنيد. هر شغلي شما را با چالش ها و خطراتي روبه رو مي كند و هر چه ميزان اين خطرات بيشتر باشد شما به استفاده و پوشيدن لباس كار مهندسي نياز بيشتري پيدا خواهيد كرد.

هنگام طراحي و توليد لباس كار تمام خطرات ديده مي شود و نكاتي كه مي توان در لباس تغيير داد تا ايمني شما را بالا ببرد. در مورد مشاغلي كه شما بايد لباس كار مهندسي به تن كنيد اين استانداردها از طرف واحد HSE تعريف و رعايت مي شود.

هر لباس كاري چه لباس كار مهندسي باشد چه غيره بايد يك سري ويژگي هاي مشترك داشته باشد. اينكه لباس كار بايد در تن فرد احساس راحتي و ايمني ايجاد كند. هنگام خريد لباس كار مهندسي دقت كنيد كه بايد آن را متناسب با سايزتان انتخاب كنيد. لباس كار اگر گشاد و بزرگتر از سايز خودتان باشد به دليل آنكه نمي تواند به خوبي روي قسمت هاي بدن قرار بگيرد نمي‌تواند به خوبي هم ايمني را ايجاد كند. در مورد لباس كار مهندسي كوچكتر از سايز خودتان هم محدوديت هاي حركتي ايجاد مي‌كند و از طرفي باعث ايجاد احساس كلافگي در شما مي شود. 

لباس كار به دليل اينكه در طول روز به مدت زيادي در تن شماست بايد هميشه تميز و عاري از آلودگي باشد. در نتيجه لباس كار مهندسي نياز به شستشوي مداوم دارد. كيفيت، كارايي و رنگ لباس در طول اين شستشوها نبايد از بين برود.

باس كار مهندسي استاندارد بايد چه ويژگي هايي داشته باشد؟

 

اگر در گذشته پوشيدن لباس كار در محيط هاي اداري و كارگاهي الزام نبوده است اما امروزه استفاده از لباس ايمني و كار يكي از ضرورياتي است كه تمام افراد چه پرسنل چه كارفرما به آن توجه مي كند. لباس كار را با توجه به شرايط و محيطي كه در آن مشغول به فعاليت هستيد بايد خريداري كنيد. اگر شما يك پزشك يا پرستار هستيد بايد از يك روپوش سفيد استفاده كنيد، اگر در يك محيط اداري مشغول به فعاليت هستيد لباس مناسب شما يك لباس فرم اداري است، يا اگر در محيط هاي كارگاهي كه فعاليت جسماني شما در رابطه با شغلتان بالا است بايد از لباس كار مهندسي استاندارد استفاده كنيد.

استفاده از لباس كار مهندسي علاوه بر اينكه مي تواند بيانگر شغل و حرفه شما باشد، جنبه هاي ايمني و حفاظتي از شما را نيز در بردارد. براي انتخاب و خريد لباس كار متناسب با شغل خود به سايت يونكس مراجعه كنيد.

در اين مقاله تصميم داريم در مورد ويژگي هاي يك لباس كار مهندسي استاندارد صحبت كنيم تا با ارائه دادن اين اطلاعات شما هنگام خريد خيلي هوشمندانه تر تصميم بگيريد.

براي خريد عمده لباس كار مهندسي در تهران  از بهترين فروشگاه انلاين خريد لباس كار مهندسي دوخت يادگار مراجعه كنيد .

انواع مختلف لباس كار مهندسي

همانطور كه مي دانيد افراد بر اساس سطح اجتمايي كه خودشان دارند يا محيطي كه به آن رفت و آمد مي كنند، لباس هاي مختلفي را به تن خواهند كرد. لباس كار مهندسي نيز يكي از همان لباس هايي است كه افرادي كه در محيط كاري سطح بالايي دارند به تن خواهند كرد. اين نوع لباس در مدل هاي مختلفي توليد و روانه بازار مي شود. از اين رو مي توان بيان كرد كه ويژگي هاي لباس كار مهندسي بسيار فراوان تر از ديگر لباس هاي ايمني خواهد بود. در ادامه به معرفي و بررسي انواع لباس كار ايمني مهندسي خواهيم پرداخت.

انواع لباس هاي كار مهندسي به دو دسته تقسيم مي شوند، در دسته اول لباس هاي مهندسي يكسره قرار دارند، همانطور كه از نام اين مدل از لباس پيدا است، اين لباس به صورت يكسره توليد و روانه بازار مي شود. در دسته دوم لباس مهندسي به صورت يك كاپشن و يك شلوار توليد و روانه بازار خواهد شد.
براي انتخاب هر يك از اين مدل ها توصيه مي شود در قدم اول از خطراتي كه در محيط كاري شما را تهديد مي كند اطلاع كافي داشته باشيد، سپس مي توانيد به ساده ترين شكل ممكن لباس مهندسي خود را به شكل يكسره يا دو تكه، انتخاب كرده و آن را خريداري نماييد.

استانداردهاي لباس كار مهندسي:

همانطور كه اشاره كرديم شما بايد بر اساس هر شغل و حرفه اي كه داريد لباس كار مخصوص به آن را تهيه كنيد. هر شغلي شما را با چالش ها و خطراتي روبه رو مي كند و هر چه ميزان اين خطرات بيشتر باشد شما به استفاده و پوشيدن لباس كار مهندسي نياز بيشتري پيدا خواهيد كرد.

هنگام طراحي و توليد لباس كار تمام خطرات ديده مي شود و نكاتي كه مي توان در لباس تغيير داد تا ايمني شما را بالا ببرد. در مورد مشاغلي كه شما بايد لباس كار مهندسي به تن كنيد اين استانداردها از طرف واحد HSE تعريف و رعايت مي شود.

هر لباس كاري چه لباس كار مهندسي باشد چه غيره بايد يك سري ويژگي هاي مشترك داشته باشد. اينكه لباس كار بايد در تن فرد احساس راحتي و ايمني ايجاد كند. هنگام خريد لباس كار مهندسي دقت كنيد كه بايد آن را متناسب با سايزتان انتخاب كنيد. لباس كار اگر گشاد و بزرگتر از سايز خودتان باشد به دليل آنكه نمي تواند به خوبي روي قسمت هاي بدن قرار بگيرد نمي‌تواند به خوبي هم ايمني را ايجاد كند. در مورد لباس كار مهندسي كوچكتر از سايز خودتان هم محدوديت هاي حركتي ايجاد مي‌كند و از طرفي باعث ايجاد احساس كلافگي در شما مي شود. 

لباس كار به دليل اينكه در طول روز به مدت زيادي در تن شماست بايد هميشه تميز و عاري از آلودگي باشد. در نتيجه لباس كار مهندسي نياز به شستشوي مداوم دارد. كيفيت، كارايي و رنگ لباس در طول اين شستشوها نبايد از بين برود.

 

رنگ لباس كار مهندسي بايد تيره باشد تا سياهي و كثيفي محيط را نشان ندهد در نتيجه اين رنگ از بين طوسي، سرمه اي و مشكي انتخاب مي شود. 

جنس لباس كار مهندسي هم نبايد باعث ايجاد حساسيت و آلرژي در فرد شود. لباس كار بايد جنبه حفاظتي داشته باشد نه اينكه خودش آسيب زننده باشد.

اينكه لباس كار از چه جنس پارچه اي انتخاب و توليد مي شود بسيار زياد به عوامل محيطي مانند آب و هوا، گرما و سرما بستگي دارد.

 

در اين موارد سازمان HSE هم نكات قابل توجه اي را بيان كرده كه با هم به بررسي آن مي پردازيم:

رنگ لباس كار مهندسي بايد در سازمان تعريف شده باشد. در اين صورت شما مي توانيد اين افراد را به راحتي بشناسيد و رويت كنيد. پس رنگ لباس با توجه به سمت شخص در سازمان انتخاب مي شود.

برخي از لباس هاي كار بايد از رنگ هاي شبرنگ يا شب نما توليد شوند تا در تاريكي شب كه ديد افراد كم است قابل رويت باشند. مثلا لباس پليس، پاكبانان شهر يا آتش نشان ها بايد از سفيد، نارنجي يا سبز فسفري انتخاب شود. در مورد لباس كار مهندسي اين رنگ ها به صورت نوار شبرنگ در قسمت هاي مختلف لباس استفاده شود.

روي لباس كار مهندسي بايد آرم و لوگو سازمان درج شود. بهترين مكان براي درج اين لوگو بالاي جيب سمت چپ افراد است.

بسيار از آلودگي ها كه از محيط به درون لباس انتقال پيدا مي كند به خاطر باز شدن درزهاي لباس كار مهندسي است. در توليد اين نوع لباس بايد تمام دقت لازم را به كار برد تا در نهايت لباس كار مهندسي كارا و با كيفيت حاصل شود. محل دوخت درزها بايد چند بار چرخ شود تا امكان باز شدن اين محل ها با توجه به فعاليت جسماني افراد وجود نداشته باشد.

در توليد لباس كار مهندسي بايد از الياف استفاده شود تا لباس بتواند جريان هوا ايجاد كند و بدن نفس بكشد. اما درصد و وزن اين الياف با توجه به شرايط اقليمي و آب و هوايي محيط كاري انتخاب مي شود.



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۵۸:۲۸ توسط:paya موضوع:

استاندارد هاي لباس كار مهندسي

انواع مختلف لباس كار مهندسي

همانطور كه مي دانيد افراد بر اساس سطح اجتمايي كه خودشان دارند يا محيطي كه به آن رفت و آمد مي كنند، لباس هاي مختلفي را به تن خواهند كرد. لباس كار مهندسي نيز يكي از همان لباس هايي است كه افرادي كه در محيط كاري سطح بالايي دارند به تن خواهند كرد. اين نوع لباس در مدل هاي مختلفي توليد و روانه بازار مي شود. از اين رو مي توان بيان كرد كه ويژگي هاي لباس كار مهندسي بسيار فراوان تر از ديگر لباس هاي ايمني خواهد بود. در ادامه به معرفي و بررسي انواع لباس كار ايمني مهندسي خواهيم پرداخت.

 

توليدي لباس كار مهنذسي

 

انواع لباس هاي كار مهندسي به دو دسته تقسيم مي شوند، در دسته اول لباس هاي مهندسي يكسره قرار دارند، همانطور كه از نام اين مدل از لباس پيدا است، اين لباس به صورت يكسره توليد و روانه بازار مي شود. در دسته دوم لباس مهندسي به صورت يك كاپشن و يك شلوار توليد و روانه بازار خواهد شد.
براي انتخاب هر يك از اين مدل ها توصيه مي شود در قدم اول از خطراتي كه در محيط كاري شما را تهديد مي كند اطلاع كافي داشته باشيد، سپس مي توانيد به ساده ترين شكل ممكن لباس مهندسي خود را به شكل يكسره يا دو تكه، انتخاب كرده و آن را خريداري نماييد.

استانداردهاي لباس كار مهندسي:

همانطور كه اشاره كرديم شما بايد بر اساس هر شغل و حرفه اي كه داريد لباس كار مخصوص به آن را تهيه كنيد. هر شغلي شما را با چالش ها و خطراتي روبه رو مي كند و هر چه ميزان اين خطرات بيشتر باشد شما به استفاده و پوشيدن لباس كار مهندسي نياز بيشتري پيدا خواهيد كرد.

هنگام طراحي و توليد لباس كار تمام خطرات ديده مي شود و نكاتي كه مي توان در لباس تغيير داد تا ايمني شما را بالا ببرد. در مورد مشاغلي كه شما بايد لباس كار مهندسي به تن كنيد اين استانداردها از طرف واحد HSE تعريف و رعايت مي شود.

هر لباس كاري چه لباس كار مهندسي باشد چه غيره بايد يك سري ويژگي هاي مشترك داشته باشد. اينكه لباس كار بايد در تن فرد احساس راحتي و ايمني ايجاد كند. هنگام خريد لباس كار مهندسي دقت كنيد كه بايد آن را متناسب با سايزتان انتخاب كنيد. لباس كار اگر گشاد و بزرگتر از سايز خودتان باشد به دليل آنكه نمي تواند به خوبي روي قسمت هاي بدن قرار بگيرد نمي‌تواند به خوبي هم ايمني را ايجاد كند. در مورد لباس كار مهندسي كوچكتر از سايز خودتان هم محدوديت هاي حركتي ايجاد مي‌كند و از طرفي باعث ايجاد احساس كلافگي در شما مي شود. 

لباس كار به دليل اينكه در طول روز به مدت زيادي در تن شماست بايد هميشه تميز و عاري از آلودگي باشد. در نتيجه لباس كار مهندسي نياز به شستشوي مداوم دارد. كيفيت، كارايي و رنگ لباس در طول اين شستشوها نبايد از بين برود.

باس كار مهندسي استاندارد بايد چه ويژگي هايي داشته باشد؟

 

اگر در گذشته پوشيدن لباس كار در محيط هاي اداري و كارگاهي الزام نبوده است اما امروزه استفاده از لباس ايمني و كار يكي از ضرورياتي است كه تمام افراد چه پرسنل چه كارفرما به آن توجه مي كند. لباس كار را با توجه به شرايط و محيطي كه در آن مشغول به فعاليت هستيد بايد خريداري كنيد. اگر شما يك پزشك يا پرستار هستيد بايد از يك روپوش سفيد استفاده كنيد، اگر در يك محيط اداري مشغول به فعاليت هستيد لباس مناسب شما يك لباس فرم اداري است، يا اگر در محيط هاي كارگاهي كه فعاليت جسماني شما در رابطه با شغلتان بالا است بايد از لباس كار مهندسي استاندارد استفاده كنيد.

استفاده از لباس كار مهندسي علاوه بر اينكه مي تواند بيانگر شغل و حرفه شما باشد، جنبه هاي ايمني و حفاظتي از شما را نيز در بردارد. براي انتخاب و خريد لباس كار متناسب با شغل خود به سايت يونكس مراجعه كنيد.

در اين مقاله تصميم داريم در مورد ويژگي هاي يك لباس كار مهندسي استاندارد صحبت كنيم تا با ارائه دادن اين اطلاعات شما هنگام خريد خيلي هوشمندانه تر تصميم بگيريد.

براي خريد عمده لباس كار مهندسي در تهران  از بهترين فروشگاه انلاين خريد لباس كار مهندسي دوخت يادگار مراجعه كنيد .

انواع مختلف لباس كار مهندسي

همانطور كه مي دانيد افراد بر اساس سطح اجتمايي كه خودشان دارند يا محيطي كه به آن رفت و آمد مي كنند، لباس هاي مختلفي را به تن خواهند كرد. لباس كار مهندسي نيز يكي از همان لباس هايي است كه افرادي كه در محيط كاري سطح بالايي دارند به تن خواهند كرد. اين نوع لباس در مدل هاي مختلفي توليد و روانه بازار مي شود. از اين رو مي توان بيان كرد كه ويژگي هاي لباس كار مهندسي بسيار فراوان تر از ديگر لباس هاي ايمني خواهد بود. در ادامه به معرفي و بررسي انواع لباس كار ايمني مهندسي خواهيم پرداخت.

انواع لباس هاي كار مهندسي به دو دسته تقسيم مي شوند، در دسته اول لباس هاي مهندسي يكسره قرار دارند، همانطور كه از نام اين مدل از لباس پيدا است، اين لباس به صورت يكسره توليد و روانه بازار مي شود. در دسته دوم لباس مهندسي به صورت يك كاپشن و يك شلوار توليد و روانه بازار خواهد شد.
براي انتخاب هر يك از اين مدل ها توصيه مي شود در قدم اول از خطراتي كه در محيط كاري شما را تهديد مي كند اطلاع كافي داشته باشيد، سپس مي توانيد به ساده ترين شكل ممكن لباس مهندسي خود را به شكل يكسره يا دو تكه، انتخاب كرده و آن را خريداري نماييد.

استانداردهاي لباس كار مهندسي:

همانطور كه اشاره كرديم شما بايد بر اساس هر شغل و حرفه اي كه داريد لباس كار مخصوص به آن را تهيه كنيد. هر شغلي شما را با چالش ها و خطراتي روبه رو مي كند و هر چه ميزان اين خطرات بيشتر باشد شما به استفاده و پوشيدن لباس كار مهندسي نياز بيشتري پيدا خواهيد كرد.

هنگام طراحي و توليد لباس كار تمام خطرات ديده مي شود و نكاتي كه مي توان در لباس تغيير داد تا ايمني شما را بالا ببرد. در مورد مشاغلي كه شما بايد لباس كار مهندسي به تن كنيد اين استانداردها از طرف واحد HSE تعريف و رعايت مي شود.

هر لباس كاري چه لباس كار مهندسي باشد چه غيره بايد يك سري ويژگي هاي مشترك داشته باشد. اينكه لباس كار بايد در تن فرد احساس راحتي و ايمني ايجاد كند. هنگام خريد لباس كار مهندسي دقت كنيد كه بايد آن را متناسب با سايزتان انتخاب كنيد. لباس كار اگر گشاد و بزرگتر از سايز خودتان باشد به دليل آنكه نمي تواند به خوبي روي قسمت هاي بدن قرار بگيرد نمي‌تواند به خوبي هم ايمني را ايجاد كند. در مورد لباس كار مهندسي كوچكتر از سايز خودتان هم محدوديت هاي حركتي ايجاد مي‌كند و از طرفي باعث ايجاد احساس كلافگي در شما مي شود. 

لباس كار به دليل اينكه در طول روز به مدت زيادي در تن شماست بايد هميشه تميز و عاري از آلودگي باشد. در نتيجه لباس كار مهندسي نياز به شستشوي مداوم دارد. كيفيت، كارايي و رنگ لباس در طول اين شستشوها نبايد از بين برود.

 

رنگ لباس كار مهندسي بايد تيره باشد تا سياهي و كثيفي محيط را نشان ندهد در نتيجه اين رنگ از بين طوسي، سرمه اي و مشكي انتخاب مي شود. 

جنس لباس كار مهندسي هم نبايد باعث ايجاد حساسيت و آلرژي در فرد شود. لباس كار بايد جنبه حفاظتي داشته باشد نه اينكه خودش آسيب زننده باشد.

اينكه لباس كار از چه جنس پارچه اي انتخاب و توليد مي شود بسيار زياد به عوامل محيطي مانند آب و هوا، گرما و سرما بستگي دارد.

 

در اين موارد سازمان HSE هم نكات قابل توجه اي را بيان كرده كه با هم به بررسي آن مي پردازيم:

رنگ لباس كار مهندسي بايد در سازمان تعريف شده باشد. در اين صورت شما مي توانيد اين افراد را به راحتي بشناسيد و رويت كنيد. پس رنگ لباس با توجه به سمت شخص در سازمان انتخاب مي شود.

برخي از لباس هاي كار بايد از رنگ هاي شبرنگ يا شب نما توليد شوند تا در تاريكي شب كه ديد افراد كم است قابل رويت باشند. مثلا لباس پليس، پاكبانان شهر يا آتش نشان ها بايد از سفيد، نارنجي يا سبز فسفري انتخاب شود. در مورد لباس كار مهندسي اين رنگ ها به صورت نوار شبرنگ در قسمت هاي مختلف لباس استفاده شود.

روي لباس كار مهندسي بايد آرم و لوگو سازمان درج شود. بهترين مكان براي درج اين لوگو بالاي جيب سمت چپ افراد است.

بسيار از آلودگي ها كه از محيط به درون لباس انتقال پيدا مي كند به خاطر باز شدن درزهاي لباس كار مهندسي است. در توليد اين نوع لباس بايد تمام دقت لازم را به كار برد تا در نهايت لباس كار مهندسي كارا و با كيفيت حاصل شود. محل دوخت درزها بايد چند بار چرخ شود تا امكان باز شدن اين محل ها با توجه به فعاليت جسماني افراد وجود نداشته باشد.

در توليد لباس كار مهندسي بايد از الياف استفاده شود تا لباس بتواند جريان هوا ايجاد كند و بدن نفس بكشد. اما درصد و وزن اين الياف با توجه به شرايط اقليمي و آب و هوايي محيط كاري انتخاب مي شود.



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۵۶:۴۰ توسط:paya موضوع:

مهم ترين نكت خريد لباس كار مردانه

پيش از خريد لباس ايمني و مخصوص كار، بهتر است ۵ ويژگي لباس كار مردانه را بدانيد، تا با توجه به شرايطي‌‌كه در آن فعاليت مي‌كنيد، بتوانيد محصول مناسب خود را انتخاب كنيد. اولين نكته درانتخاب لباس كار، آگاهي از ميزان حفاظت فرد، در برابر آسيب‌هاي ناشي از فعاليت كاري اوست، كه بر اساس آن مشخص مي‌شود، چه لباسي و با چه طرحي مناسب شرايط و موقعيت شغلي شماست و مي‌تواند از بدن شما در مقابل خطرات احتمالي محافظت كند. مهم‌ترين ويژگي لباس كار، حفظ ايمني افراد با توجه به انواع خطراتي است، كه در حين كاركردن آن‌ها را تهديد مي‌كند. اين لباس مانند يك پوشش سراسري، بيشتر قسمت‌هاي بدن (دست، تنه، پا) را در مقابل انواع آلاينده‌ها، مواد مضر و سوختگي ناشي از پرتاب مواد بسيار داغ و مذاب و..محافظت مي‌كند. لباس كار در انواع رنگ‌ها، طرح‌ها و مدل‌هاي متنوعي توليد و ارائه مي‌شود. بسياري از شركت‎‌هاي بزرگ و سازمان يافته، مطابق با اهدافي كه دارند، اقدام به تهيه لباس‌ كار مخصوص براي تمام پرسنل خود مي‌كنند. اهداف اين مراكز براي همسان و متحدالشكل كردن تمامي اعضاي فعال شركت خود مواردي مانند؛ حفظ سلامت و ايمني كاركنان، نظم و ترتيب بخشيدن به كارمندان، رعايت مسائل بهداشتي، بالا بردن پرستيژ كاري، اهداف تبليغاتي به منظور معرفي شركت يا سازمان، اهداف شخصي كارفرما و..مي‌باشد.

توليد عمده لباس كار مردانه

لباس كار مردانه به عنوان يك پوشش محافظت كننده، داراي طراحي‌هاي متنوعي است. به‌طور كلي بر اساس تيپ ظاهري كه اين لباس‌ها دارند، به دو صورت دوتيكه و يكسره توليد مي‌شود. لباس كار دوتيكه، كه داراي يك كاپش براي پوشش بالا تنه و يك شلوار به منظور پوشش پايين تنه مي‌باشد. اين دو تكه لباس، به‌طور جدا از هم بوده و فرد مي‌تواند بنابر موقعيتي كه در آن قرار دارد، از هر كدام بدون ديگري استفاده كند. در لباس كار يكسره يا سرهمي، دو بخش پوشاننده بالاتنه و پايين‌‌تنه به هم پيوسته و متصل هستند و نمي‌توان اين دو قسمت لباس را از هم جدا كرد. لباس‌هاي كار، در كارهاي مختلفي، بنابر شرايط و سليقه افراد قابل استفاده هستند. مدل‌هاي لباس كار كيفيت متفاوتي دارند و از پارچه‌هاي مختلفي توليد مي‌شوند. شما مي‌تواند انواع مدل‌ها و طرح‌هاي بسيار متنوع و با كيفيت لباس كار مردانه را از فروشگاه معتبر دوخت يادگار  تهيه كنيد.

 

توليد عمده لباس كار مردانه

بررسي خصوصيات و ويژگي‌هاي كه لباس كار مردانه بايد داشته باشد

  • اگر در محيطي كار مي‌كنيد، كه همواره با مواد قابل انفجار، اشتعال، مسموم كننده و گرد و غبار سر و كار داريد، لباس كار نبايد به‌صورت جيب‌دار و لبه‌دار و يا دمپا شلوار تا زده شده باشد. زيرا امكان دارد مقداري آلودگي در لبه و چين‌هاي لباس باقي‌‌بماند.
  • استفاده بر چسب‌هاي روي لباس و نيز ساير مواد و تكه‌هاي قابل اشتعال همراه با لباس، در محيط‌هايي كه خطر حريق و انفجار وجود دارد، كاملا ممنوع است.
  • لباس كار بايد كاملا متناسب با بدن، اندازه و سايز افراد باشد. اگر در نزديك ماشين‌آلات مشغول به‌كار هستيد و يا با ماشين كار مي‌كنيد، بايد لباس كاملا پوشيده بوده و داراي پارگي نباشد. در چنين شرايطي لباس باز يا به اصطلاح تيشرت كارگري اصلا توصيه نمي‌شود.
  • كاركناني كه با مواد راديو اكتيو، اسيدي يا مواد مضر و خورنده سر و كار دارند، لباس كارگري بايد يكپارچه و بدون منفذ و متناسب با نوع موادي باشد، كه با آن در محيط كار در ارتباط هستند. در مواردي هم بايد علاوه بر لباس از كلاه، دستكش و كفش، كه غيرقابل نفوذ براي مواد مضر باشد استفاده كنند.
  • چنانچه به‌دليل شرايط كاري، كاركنان مجبور باشند به‌صورت مستمر آستين خود را بالا بزنند، بايد از لباس كار آستين كوتاه يا همان تيشرت كارگري استفاده كنند. اگر بنابر شرايط كاري افراد، لباس فرم آن‌ها بايد به‌صورت باراني (پالتويي) و داراي كلاه باشد، جنس كلاه بايد از پارچه‌اي ضدآب همراه با آستري نخي، كه قابل استفاده براي مناطق معتدل است انتخاب شود. براي مناطق سردسير نيز كلاه لباس كار را از جنس پشمي توليد مي‌كنند.

براي خريد عمده لباس كار مردانه در تهران از توليدي دوخت يادگار سفارش آنلاين خود را در سايت ثبت كنيد .

اگر شغل شما جزء مشاغل سخت محسوب مي‌شود و مي‌خواهيد به بهترين شيوه ممكن، از سلامتي خود در حين كار محافظت كنيد، توصيه ما اين است كه از دوخت يادگار ديدن كنيد. اين فروشگاه سال‌هاست كه در زمينه عرضه انواع لباس‌هاي كار، با بهترين كيفيت و قيمتي مناسب و بسيار منصفانه فعاليت مي‌كند. در صورتي‌كه نتوانيد حضوري كالاي مورد نياز خود را تهيه كنيد، مي‌توانيد به آساني و به‌صورت تلفني با مشورت كارشناسان آگاه ما، خريد خود را انجام دهيد. شما حتي مي‌توانيد با پيچ اينستاگرام ما نيز به‌صورت آنلاين با ما در ارتباط باشيد و مناسب‌ترين انتخاب را با توجه به سليقه و نوع فعاليت خود داشته باشيد.



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۴۰:۰۴ توسط:paya موضوع:

بهترين برند تشك مسافرتي نوزاد چيست ؟

تشك مسافرتي نوزاد

از تشك و سرويس مسافرتي نوزاد مي توان در مهماني ها و مسافرت استفاده كرد با تهيه اين تشك ديگر نگران خوابيدن و جابجا كردن فرزند دلبندتان نباشيد.

تشك مسافرتي نوزاد با فناوري خاص توليد شده كه باعث راحتي نوزاد مي شود.

اين تشك ها به راحتي شسته مي شود همچنين خاصيت انتي باكتري نيز دارد كه سلامت كودك شما را تضمين مي كند.

اين تشك ها در انواع مختلف و رنگ هاي مختلف تهيه و توليد و به بازار عرضه مي شود شما مي توانيد مطابق با سليقه خود اين تشك را خريداري و استفاده كنيد.

مشخصات تشك مسافرتي نوزاد

از مشخصات تشك مسافرتي مي توان به كاربرد بسيار گسترده آن در موارد مختلف اشاره كرد.

اين تشك ها به دليل راحتي حمل همواره مورد توجه افراد زيادي قرار گرفته است.

از مشخصات ديگر تشك مسافرتي نوزاد مي توان به قيمت عالي و تهويه مناسب آن اشاره كرد.

 

تشك مسافرتي نوزاد

عنوان توضيحات
رنگبندي تنوع بالا در طرح و رنگ
مزيت حمل آسان
ويژگي تهويه مناسب
شستشو قابليت شستشوي آسان

لازم به ذكر است كه جنس الياف و مواد به كار رفته در اين نوع تشك ها بسيار مرغوب بوده و تايين كننده قيمت آن نيز مي باشد.

بيشتر تشك هاي مسافرتي نوزاد حاوي لايه هاي ضد آب مي باشد كه مي تواند از نفوذ مايعات به داخل تشك جلوگيري كند.

مقاومت اين تشك ها بسيار بالا بوده و حاوي ابعاد مناسب با كودك شما است.

خريد تشك مسافرتي نوزاد

قيمت خريد بستگي به كيفيت نهايي تشك دارد.ميزان خريد تشك مسافرتي نوزاد روز به روز در حال افزايش است و مورد استقبال قرار گرفته است.

محبوبيت اين نوع تشك و ميزان خريد بالاي آن به دليل كيفيت مناسب و كارايي بسيار بالاي آن مي باشد.

خريد اين تشك ها در بازار يا بصورت آنلاين انجام مي شود.

سعي كنيد اين تشك ها را بصورت نو و با كيفيت مناسب تهيه كنيد.

به دليل عمر بسيار طولاني اين محصول ميزان خريد آن به طور روزانه در مقادير بسيار زيادي امكان پذير است.

نوزادان هديه خداوند به پدر و مادرها هستند. همان‌طور كه مي‌دانيد اين موجودات شيرين و دوست‌داشتني بسيار حساس و زودرنج هستند و نياز به مراقبت‌هاي بيشتري نسبت به بزرگ‌سالان دارند. محل خوابيدن نوزاد يكي از مهم‌ترين چيزهايي كه والدين بايد به آن توجه نمايند. اگر تشك نوزاد شما به‌ اندازه كافي راحت و مناسب نباشد باعث آزار كودك شما شده و او را بي‌تاب مي‌كند. پس در هنگام مسافرت‌ها يا مهماني‌ها نيز شما نياز به يك تشك مسافرتي نوزاد داريد. در ادامه اين مطلب با ميترا مترس همراه باشيد تا در مورد مدل تشك مسافرتي نوزاد اطلاعات بيشتري به دست آوريد.

تشك مسافرتي نوزاد چيست؟

تشك مسافرتي نوزاد به تشك‌هاي كوچكي مي‌گويند كه مي‌توان آن‌ها را با خود حمل نموده و آسايش و راحتي كودك دلبند خود را تضمين كنيم. تشك نوزاد يكي تأثيرگذارترين محرك‌هاي خواب نوزاد است. اگر مي‌خواهيد در هنگام سفر يا مهماني‌ها نوزاد شما دچار بي‌خوابي نشود بايد يك تشك مسافرتي خوب و عالي را تهيه نماييد. پس مطمئن باشيد با در اختيار داشتن يك تشك مسافرتي نوزاد ديگر دغدغه‌اي براي خواب او نخواهيد داشت.

مزاياي تشك مسافرتي نوزاد

  • به دليل وزن كم، اين نوع تشك‌ها قابل‌حمل بوده و شما مي‌توانيد آن‌ها را به‌ راحتي جا به جا كنيد.
  • تشك مسافرتي نوزاد قابل شستشو است و مي‌تواند خيال شما را از بابت خرابكاري‌هاي نوزاد راحت كند.
  • همچنين اين تشك‌ها اكثراً ضد باكتري نيز مي‌باشند و از همين رو سلامت و پاكيزگي محيط خواب فرزند شما را تضمين مي‌نمايند.
  • اغلب تشك‌هاي مسافرتي نوزاد داراي لايه ضدآب هم مي‌باشند و مي‌توانند از نفوذ مايعات به داخل تشك جلوگيري كنند.
  • تشك‌هاي مسافرتي نوزاد به‌طور معمول در رنگ‌هاي شاد و مدل‌هاي فانتزي و كودكانه توليد مي‌شوند و شما مي‌توانيد آن‌ها را با لباس و يا اتاق فرزند خود ست كنيد.
  • اندازه و ابعاد اين تشك‌ها متفاوت است و شما مي‌توانيد آن‌ها را بسته به سن نوزاد خود انتخاب نماييد.
  • بايد بدانيد الياف به كار رفته در اين تشك‌ها بسيار مرغوب بوده و از مواد اوليه خوبي در آن‌ها استفاده شده است.
  • تشك مسافرتي نوزاد داراي تهويه هوا مي‌باشد و مي‌تواند هوا را به‌ راحتي از خود عبور دهد.
  • اين تشك‌ها از قيمت پاييني نيز برخوردارند و به همين دليل بسيار محبوب واقع‌ شده‌اند.

 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۲۶:۴۰ توسط:paya موضوع:

زيرانداز نعويض نوزاد چيست ؟

نكات مهم خريد تشك و زيرانداز تعويض كودك

تشك و زيرانداز تعويض در ميان ضروري ترين اقلام مراقبت از نوزاد است.تشك كودك براي انجام كارهاي روزانه، تشك و زيرانداز تعويض بايد راحت، كاربردي و مناسب نوزاد و كودك باشند. اما قبل از خريد ، بايد در مورد جنس ، شكل و ضخامت تصميم بگيريد ، بنابراين نكات مهم خريد تشك و زيرانداز تعويض كودك را مطالعه كنيد تا تشك و زيرانداز تعويض كودك مناسب خود را بيابيد!

 

زيرانداز نوزاد

ويژگي هاي مهم تشك و زيرانداز تعويض نوزاد

يك تشك و زيرانداز تعويض نوزاد بايد به لحاظ مختلف استانداردها را رعايت كند و واقعا كمك حال مادر باشد. اين ويژگي‌هاي اصلي اين كالاي خواب بايد در هنگام استفاده مادر ديده شود:

  • استفاده از فوم يا الياف طبيعي
  • سايز مناسب براي تعويض نوزاد و كودك
  •  قابليت جابجايي كودك در تشك و زيرانداز تعويض
  • قابل شستشو با ماشين لباسشويي
  • قابليت استفاده هنگام خواب كودك به عنوان زيرانداز

چگونه تشك و زيرانداز تعويض را به تشك هاي تعويض ضد رفلاكس تبديل كنيد!

استفاده از بالشت يا متكا براي تشك و زيرانداز نوزاد توصيه نمي شود. برخي از والدين گزارش داده اند كه شيب بالشت باعث مي شود نوزادان به راحتي لغزش كنند ، اين امر باعث مي شود تعويض پوشك و پوشيدن لباس بچه مشكل شود.
باز با اين حال به علت آنكه آناتومي بدن كودكان با هم متفاوت است مي توانيد تشك و زيرانداز تعويض كودك را ضد رفلاكس كنيد. توصيه اكيد مي كنيم حداقل در چهار ماه نخست از اين روش استفاده نكنيد. چراكه حركات ناگهاني كودك باعث آسيب به بدن نوزاد مي شود.

كافي است تا در قسمت بالاي بدن فرزندتان يك بالشت قرار دهيد. ضخامت اين بالشت تنها به خدي باشد كه گردن كودك كمي بالاتر از سطح بدن وي باشد. پيشنهاد مي كنيم بالشت نرمي در كنار تشك تعويض بگذاريد تا از چرخش و افتادن ناگهاني كودك جلوگيري كند. با اين حال، طراحي منحصر به فرد براي همه مناسب نيست. لذا خريد تشك بچه استاندارد توصيه مي شود.

معيارهاي كليدي خريد زيرانداز تعويض كودك

بسته بندي آسان: تشك و زيرانداز تعويض نوزاد با يك بند محكم وآسن بسته بندي شود؛
روكش قابل شستشو يا جدا شدن كامل ؛
مواد ضد حساسيت و پارچه ارگانيك. گفتني است كالاي خواب كارتزبيبي از پارچه ترك استاندارد استفاده مي كند ؛
رنگها بر سفيد ترجيح دارند. تجربيات مادران در سراسر جهان نشان داده رنگ سفيد غالب همراه با طرح اندك در تشك تعويض باعث جلب توجه كودك مي شود. همچنين بهداشت و تميززي محصول نمايان تر خواهد بود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۱۷:۰۰ توسط:paya موضوع:

ابعاد روتختي نوزاد چقدر است ؟

چه در حال برنامه‌ريزي براي خريد سيسموني نوزاد باشيد و چه فقط براي تخت كودك خود نياز به ست روتختي داشته باشيد، خريد ست لحاف و تشك و ست روتختي نوزاد مي‌تواند جالب و سرگرم‌كننده باشد.

كودك شما زمان زيادي را صرف خوابيدن خواهد كرد و به‌ويژه در ابتدا، بيشتر نوزادان تا 18 ساعت در روز مي‌خوابند. به‌هرحال شما نياز به يك ست روتختي براي بهترشدن و ايمن شدن فضاي خواب كودك خود داريد.

 ابعاد روتختي نوزاد كارتزبيبي

علاوه بر جنبه زيبايي و جلوه بصري كه روتختي نوزاد به فضاي اتاق خواهد داد، استفاده از يك مدل استاندارد، ايمني خواب كودك را نيز به همراه دارد. خفگي براثر پيچيده شدن به دور نخ‌هاي اضافي و يا برخورد سر كودك با لبه‌هاي تخت همگي بر لزوم استفاده از يك ست روتختي نوزاد تأكيد مي‌كنند.

با ما تا آخر اين مقاله همراه باشيد تا به شما كمك كنيم يك انتخاب خوب و هوشمندانه داشته باشيد.

 

روتختي نوزاد چند تكه است؟

اولين سؤالي كه بايد از خود بپرسيم اين است كه ست روتختي نوزاد شامل چه چيزهايي است. شما درحالي‌كه مي‌توانيد ست روتختي را جداگانه خريداري كنيد، اما ازنظر زيبايي و ساخت يك تم منسجم، خريد يك ست كامل منطقي‌تر است.

ملافه‌هاي تخت كودك به‌طوركلي در دو مدل چهار تكه و هفت تكه عرضه مي‌شوند، اگرچه برخي از ست‌ها با سه مورد و برخي ديگر با هشت مورد هستند.

آيا بايد قبل از خريد سرويس روتختي نوزاد، تختخواب كودك را اندازه بگيريم يا اندازه آن‌ها استاندارد است؟

به‌طوركلي، بيشتر تشك تخت‌هاي كودك داراي طول 130 سانتيمتر و عرض 70 سانتيمتر هستند كه اندازه روتختي نيز بر همين اساس استاندار است. اگر شك داريد كه تخت شما اندازه ديگري دارد، آن را اندازه بگيريد تا بدانيد دقيقاً به چه سايزي نياز داريد.

ابعاد روتختي ها

ابعاد روتختي ها

 ابعاد روتختي نوزاد

تخت هاي نوزاد در ابعاد استاندارد 130 در70 سانتي متر 135 در 70 سانتي متر ساخته مي شوند ابعاد روتختي انتخابي كودك 100*150 سانتي متر است اما از آنجا كه نوزاد  خيلي سريع رشد مي كند تعدادي از خانواده ها از تخت بزرگ شونده استفاده مي كنند كه به آن تخت نوجوان نيز گفته مي شود در صورت استفاده از اين نوع تخت ها روتختي هايي با سايز 100*150 را مي طلبد .

ابعاد روتختي يك نفره

تخت هاي يكنفره و نوجوان در ابعاد 90*200 , 120 *200 , 80*180 سانتي متر ساخته مي شوند انتخاب روتختي استاندارد براي اين تخت ها كالايي با ابعاد ا ستاندارد 160*220 انتخابي درست مي باشد .

ابعاد روتختي دونفره

تخت هاي دو نفره در ابعادهاي مختلف 200*140 ,200*160 , 200*180 ساخته مي شوند ابعاد روتختي ها براي اين سايز تخت هاي ساخته شده 200*220 سانتي متر مي باشد كه از كنار تخت نيز مقدار مناسبي را در بر مي گيرد اما تخت هايي با ابعاد 200 در 200 نيز ساخته مي شوند كه متناسب براي اتاق خواب هاي بزرگ بوده و به ندرت استفاده مي شود روتختي مناسب براي اين تخت هاي دو نفره 220*240 سانتي متر مي باشند .اين سايز روتختي را مي توان براي تخت با ابعاد 200*180 استفاده نمود .

ابعاد استاندارد بالش

جدا از ابعاد روتختي ها كه بيان كرديم بالش ها و كوسن ها نيز داراي ابعاد مشخصي هستند ابعاد استاندارد بالش ها 50*70 و ارتفاع 15 سانتي متر دارند همچنين كوسن ها نيز در ابعاد استاندارد 20*20 يا 40*40 با ارتفاع 15 سانتي متر تهيه مي شوند .

ابعاد ملحفه كاور لحاف

كاورها پوششي هستند كه براي لحاف استفاده مي شود و براي بستن نيز تعدادي دكمه و يا يك زيپ در انتهاي آنها تعبيه شده است اين محصول براي شست و شو آسان و تميز ماندن لحاف استفاده مي شوند اين كاور ها در ابعاد يك نفره (150*220 ) , دونفره (205*220 )و يا در لحاف هاي بزرگ دو نفره در سايز 220 *240 سانتي متر تهيه مي شوند  كاور ها در هنگام تهيه كالاي خواب با ديگر اقلام در فروشگاه لايكتيك با طرح ها متريال با كيفيت به فروش مي رسد .

ابعاد استاندارد تشك

ابعاد تشك نوزاد (130*70, 135*70 )

ابعاد تشك نوجوان يكنفره (180*80, 90*200 ,120*200 )

ابعاد تك دو نفره (140*200 , 160*200 , 180*200 ,200 *200 )

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۴۶:۲۱ توسط:paya موضوع:

نمونه برتر انيميشن تبليغاتي سه بعدي در تهران

انيميشن يكي از جذاب ترين و نفس گيرترين هنرهاي جهان ماست. نشات گرفته از كلمه لاتين “anima” به معناي “روح” يا “نفس” تا “جاندار” تقريباً به معناي دميدن زندگي در چيزي است. اين واقعاً يك اصطلاح مناسب است، زيرا كارتون‌ها و فيلم‌هايي كه در طول تاريخ به ما هديه داده‌اند، تصاويري هستند كه با زندگي همراه شده‌اند. با گذشت زمان، اصطلاح “انيميشن” معمولاً به يكي از اين دو نوع اشاره دارد: انيميشن دو بعدي يا انيميشن سه بعدي.

انيميشن سه بعدي چيست؟

 

در ساختن انيميشن سه بعدي سعي در اين بوده كه انيميشن همانند دنياي واقعي ما ساخته شود. در انيميشن دو بعدي فقط طول و عرض تصوير قابل ديدن است. ولي در انيميشن‌هاي سه بعدي، علاو بر طول و عرض، عمق نيز به تصاوير اضافه شده است. عمق دادن به اين نوع انيميشن ها، تغييراتي در چرخش، موقعيت، مقياس ايجاد مي­‌كند. علاوه بر اين ويژگي ها، زاويه ديد، ميزان نور و غيره اهميت پيدا مي­‌كند.

انيميشن سه بعدي براي اولين بار در نيمه پاياني قرن بيستم آغاز شد. اولين فيلمي كه كاملاً از CGI ساخته شد، «داستان اسباب‌بازي» پيكسار در سال ۱۹۹۵ بود. اكنون اكثر فيلم‌هاي مدرن ديزني انيميشن‌هاي سه بعدي هستند، مانند «Tangled»، «Frozen» و «Moana». به نظر مي‌رسيد كه مخاطبان فيلم با گذشت زمان فقط سه بعدي را به دو بعدي ترجيح مي دهند.

 

 براي ديدن نمونه انيميشن تبليغاتي سه بعدي به پارت انيميشن مراجعه كنيد

.https://partanimation.com/%d8%b3%d9%81%d8%a7%d8%b1%d8%b4-%d8%a7%d9%86%db%8c%d9%85%db%8c%d8%b4%d9%86-%d8%b3%d9%87-%d8%a8%d8%b9%d8%af%db%8c/

 

شيوه ساخت انيميشن سه بعدي

 

شيوه ساختن اين نوع انيميشن به سه بخش اساسي مدل سازي، موقعيت اشياء و متحرك سازي، و خروجي گرفتن تقسيم مي­‌شود.

مدل سازي به معني ساخت اشياء در صحنه بخصوص مي‌باشد. موقعيت اشياء و متحرك سازي به فرآيند قرار دادن و متحرك سازي اشياء در صحنه گفته مي‌شود. در خروجي گرفتن ويژگي هايي مانند ميزان و زاويه نور نسبت به اشياء مشخص مي‌شود و نتيجه نهايي را مشاهده مي‌كنيم.

انيميشن سه بعدي انيميشن‌هايي هستند كه به طور كامل در يك نرم‌افزار كامپيوتري توليد شده مي‌شوند. اين انيميشن ها شامل تمام محورهاي x، y و z هستند. همچنين به آن “CGI”، مخفف “Computer-Generated Imagery ” به معناي “تصاوير توليد شده توسط كامپيوتر” نيز گفته مي‌شود. در ساخت اين نوع انيميشن، انيماتور نياز به ايجاد مدل براي تمام اشياء و شخصيت ها دارد. پس از ايجاد آن‌ها، مدل ها را مي توان مانند عروسك در هر نقطه از محيط قرار داد و جابه جا كرد.

در اين نرم‌افزارها انيماتور مي‌تواند دوربين را در هر نقطه از جهان قرار دهد و همچنين بافت‌ها و نورهايي ايجاد كند. اين كار به مدل‌ها كمك كند تا احساس زندگي بيشتري داشته باشند. CGI مي تواند آثار هنري واقع گرايانه تر و پايه اي را ارائه دهد اما خلاقيت را محدود مي‌كند. همچنين اشتباهات در سه بعدي بيشتر از دو بعدي قابل توجه است.

در ساخت انيميشن ۳D از چه برنامه هايي استفاده مي‌شود؟

 

براي ساختن انيميشن سه بعدي بايد از برنامه هاي بسيار قوي استفاده كرد. اين نرم افزار بايد تمامي نياز هاي سازنده را پوشش دهد. در توليد انيمشين هاي سه بعدي از نرم افزارهايي مانند: Maya، Blender، ۳D Studio Max و غيره استفاده مي‌شود.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۴۱:۵۴ توسط:paya موضوع: