payamarketing payamarketing .

payamarketing

مهم ترين نكات خريد سرويس خواب نوزاد

با تولد يك فرزند جديد در خانواده، همه اعضا و به‌خصوص پدر و مادر به دنبال آن هستند كه آرامش و آسايش لازم را براي او فراهم آوردند. به همين دليل نيز به دنبال خريد وسايلي مي‌روند كه فرزند و نوزاد دلبندشان بتواند ايمني لازم را داشته باشد و به راحتي زندگي كند. به همين دليل هم هست كه معمولاً والدين زمان و البته هزينه نسبتاً زيادي را براي خريد سيسموني نوزاد خود صرف مي‌كنند. در اين ميان انتخاب سرويس خواب نوزاد براي اتاق خواب نوزاد از اهميت بسياري برخوردار است. به همين خاطر نيز خريد محصولاتي باكيفيت و مناسب، شرط مهمي براي راحتي و امنيت نوزادان به شمار مي‌رود. در اين مطلب با شما هستيم تا به طور مفصل به موضوع سرويس خواب نوزاد بپردازيم.

درباره سرويس خواب نوزاد

به طور كلي سرويس خواب نوزاد شامل اجزايي مثل گهواره نوزادي، تخت خواب، كمد نوزادي، پتو و لحاف كودك، دراور، كمد و... مي‌شود. در اين ميان مي‌توان حتي ست لحاف، تشك و بالش را نيز در ميان سرويس خواب نوزاد در نظر گرفت. اما مهم‌ترين نكته‌اي كه در رابطه با سرويس خواب نوزاد مي‌توان اشاره كرد آن است كه الياف سرويس خواب نوزاد بايد ضد حساسيت باشد و با لطافتي كه دارد راحتي و آسايش فرزند شما را فراهم كند، چراكه پوست لطيف و حساس نوزادان مي‌تواند به راحتي در معرض آسيب قرار بگيرد.

معمولاً مي‌توان گفت كه استفاده از تخت خواب نوزاد در ابتداي تولد فرزند شما تا ماه‌هاي اول آن چندان به كار نمي‌آيد و شما مي‌توانيد فرزند خود را تا دو يا سه‌ماهگي خود بر روي گهواره و يا در كنار خود قرار دهيد. به همين دليل هم مي‌توان تخت خواب نوزاد را در ماه‌هاي بعد مورداستفاده قرار داد.

مسئله مهمي كه بايد در رابطه با خريد سرويس خواب نوزاد در نظر داشته باشيد آن است كه محصول موردنظر دوام و كيفيت خوبي داشته باشد تا بتواند راحتي و امنيت خوبي را براي فرزند شما فراهم كند؛ بنابراين براي انتخاب سرويس نوزاد در وهله اول بايد با يك بررسي همه‌جانبه ببينيد كه به دنبال چه نوع تخت و كمد‌هايي هستيد، چراكه زيبايي آن تنها معيار انتخاب نيست، بلكه كيفيت و دوام آن نيز شرط اصلي به شمار مي‌آيد.

بنا بر تمامي چيز‌هايي كه گفته شد به طور كلي مي‌توانيم معيار‌هايي مانند اندازه و ابعاد، ارتفاع و قابليت تنظيم، دوام، ست ملحفه و تشك، لوازم تزئيني و اكسسوري، جنس و متريال و... را به عنوان معيار‌هاي مهم و تأثيرگذار يك سرويس خواب نوزاد خوب در نظر بگيريم.

سرويس خواب نوزاد  4 تكه كارتزبيبي

بالش، تشك، ملحفه و پتو در سرويس خواب نوزاد

از ديگر عناصر مهمي كه به هنگام خريد سرويس خواب نوزاد بايد به آن‌ها توجه كنيد، خريد بالش، ملحفه و تشك مناسب براي نوزادان مي‌باشد. بديهي است كه نوزادان به دليل داشتن بدن ظريف‌تر و حساس‌تر روي هر نوع سرويس خوابي احساس راحتي نخواهند داشت.

به هنگام انتخاببالش و تشك نوزاد دقت كنيد كه آن‌ها ابعاد مناسبي داشته باشند. ارتفاع بالش بايد طوري در نظر گرفته شده باشد كه موجب ناراحتي گردن او نشود و همچنين تشك نوزاد نيز بايد كاملا متناسب با تخت او بوده و به درستي در تخت جاي گيرد تا نوزاد در آن احساس راحتي داشته باشد.

پتو و ملحفه نوزاد نيز بايد به حدي نرم باشند كه به نوزاد حس آرامش و راحتي داده و بدن او را اذيت نكنند. بهتر است ۳ يا ۴ عدد ملحفه نوزاد تهيه كنيد كه در صورت كثيف شدن هر يك از ملحفه‌ها از ديگر ملحفه استفاده كنيد.

سرويس خواب نوزاد يكي از مهم ترين بخش هاي خريد سيسموني است كه هنگام تكميل اتاق نوزاد انتخاب و خريداري مي شود. هنگامي كه والدين تصميم به خريد سرويس خواب نوزاد مي گيرند ممكن است سوال هاي زيادي به ذهن آن ها خطور كند.

اين كه چه مدل و طرحي را انتخاب كنند، آيا تختخواب نوزاد از ايمني لازم برخوردار است، تختخواب را بايد چه سايزي خريداري نمايند و … از جمله سوالاتي هستند كه ذهن آن ها را درگير مي كند.

مهم ترين نكته اي كه قبل از خريد بايد به آن توجه شود اين است كه مقاومت و طول عمر سرويس خواب بسيار مهم است يا تنها كيفيت مطلوب براي شما كافيست. زيرا مي خواهيد پس از مدتي سرويس خواب را تعويض كنيد.

برخي از تخت خواب ها صرفاً براي نوزادان طراحي شده اند. اما برخي ديگر از قابليت تغيير سايز برخوردارند و همگام با بزرگ تر شدن كودك مي توان اندازه آن ها را تنظيم نمود.

سرويس خواب كودك با توجه به نوع جنسيت به دو دسته سرويس خواب دختر و سرويس خواب پسر تقسيم مي شود. هر كدام از آن ها از نظر طرح و رنگ متفاوت مي باشند.

اگر به فروشگاه هاي عرضه سيسموني مراجعه كنيد با تنوعي از مدل سرويس خواب نوزاد رو به رو خواهيد شد. گاهاً انتخاب از بين مدل ها و رنگ هاي گوناگون كمي سخت است. اما اگر به تمام فاكتورهاي مورد نياز در خريد سرويس خواب كودك توجه نمائيد مي توانيد خريدي بسيار عالي داشته بايد. اين فاكتورها به شرح زير مي باشند. با كارتزبيبي همراه باشيد.

رنگ سرويس خواب كودك

انتخاب رنگ سرويس خواب كودك از اهميت زيادي برخوردار مي باشد. رنگ ها با توجه به جنسيت نوزادان مي تواند متفاوت باشد. بهترين رنگ براي سيسموني نوزاد يا سرويس خواب كودك رنگ سفيد تا استخواني مي باشد.

به منظور استفاده از رنگ هاي مكمل نيز مي توان با توجه به ساير المان هاي اتاق كودك، از رنگ هايي چون صورتي، زرد و سبز براي كودك دختر و رنگ هاي آبي، مشكي و طوسي براي كودك پسر استفاده نمود.

امروزه تلفيق رنگ هاي صورتي طوسي، آبي طوسي و طوسي سفيد از جمله رنگ هاي پرطرفدار در چيدمان اتاق خواب كودك محسوب مي شوند.


براي سفارش آنلاين و خريد روتختي نوزاد كارتزبيبي و اطلاع از انواع قيمت سرويس خواب نوزاد دخترانه و پسرانه به فروشگاه اينترنتي كارتزبيبي مراجعه و سفارش آنلاين سرويس خواب  نوزاد و كودك را ثبت كنيد .


نكاتي كه هنگام خريد روتختي نوزاد بايد بدانيد

يكي از بهترين چيزها در مورد كالاي خواب نوزاد اين است كه هر آنچه را كه لازم داريد بتوانيد در يك ست كامل، به راحتي تهيه كنيد. با تهيه يك ست كامل روتختي مي‌توانيد يك محيط خواب راحت و گرم براي كودك خود فراهم كنيد. با اين حال، يافتن يك روتختي مناسب، كاملاً فراتر از سبك و راحتي است. لازم است قبل از خريد رو تختي نوزاد به ۶ نكته مهم توجه كنيد.

روتختي نوزاد 7 تيكه كارتزبيبي

۱- جنسيت كودك خود را در ذهن داشته باشيد.

در حالت ايده آل، شما بايد يك ست روتختي كودك انتخاب كنيد كه بيشتر از همه، به جنسيت كوچولوي شما بستگي داشته باشد. به عنوان مثال، رنگ‌هاي آبي و سياه براي روتختي نوزاد پسرانه مناسب هستند. روتختي‌ نوزاد دخترانه بيشتر در رنگ‌هاي صورتي و سفيد در بازار موجود است. با اين حال، اگر مادر بارداري هستيد كه نمي دانيد جنسيت نوزاد چيست، مي‌توانيد روتختي‌هاي خنثي از نظر جنسيت را خريداري كنيد كه چند رنگ هستند و متناسب با پسران و دختران طراحي شده‌اند.

۲- ست روتختي نوزاد چند تكه مدنظرتان است؟

ست روتختي نوزاد معمولاً شامل چند كالاي خواب براي نوزادان است كه براي راحتي و گرماي بيشتر نوزاد در هنگام خواب طراحي شده‌اند. با اين حال، ممكن است بسته به توليد كننده، محتواي دقيق ست متفاوت باشد. به طور كلي، يك ست روتختي نوزاد از سه قطعه مختلف شامل روتشكي، روبالشي و يك لحاف بزرگ تشكيل شده است. اما ست‌هاي روتختي كامل‌تري هم هستند كه علاوه بر موارد بالا، داراي ملحفه‌ي اضافه، دامن دور تخت، روتشكي ميز تعويض، ضربه گير و حتي پرده و فرش هستند كه بسته به نياز خود مي‌توانيد ست روتختي چند تكه‌ي مناسب را انتخاب كنيد.

۳- اندازه‌ي مناسب را انتخاب كنيد.

اگر در حال خريد روتختي براي كوچولوي خود هستيد، بايد بدانيد كه مانند ساير محصولات كودك، آنها در اندازه‌هاي مختلف مانند كوچك، متوسط و بزرگ نيز وجود دارند. به عنوان يك قاعده كلي، سايز ملحفه‌ي تخت و تشك بايد يك اندازه باشد و سايز لحاف يا پتو بايد از تشك بزرگتر باشد. بنابراين بسته به اندازه تخت كودك خود، يك ست روتختي كاملاً مناسب براي او انتخاب كنيد. سايز روتختي‌ها و ملحفه‌هاي نوزادي براي تخت‌ خواب‌هاي استاندارد كودك، اندازه است. اگر ميني تخت يا باسنت داريد، بايد ملحفه‌هاي مخصوص آنها را بخريد.

 

۴- طرح روتختي را مطابق با دكوراسيون اتاق كودك تهيه كنيد.

روتختي‌ها در تعداد بي شماري از طرح‌ها و الگوها در دسترس هستند. از طرح راه راه كلاسيك گرفته تا پولكي‌هاي مدرن، اما بهتر است هميشه خريد يك سرويس روتختي كه مطابق با مد، شيك و در عين حال مقرون به صرفه را خريداري كنيد كه كاملا با رنگ سرويس خواب نوزاد و دكوراسيون اتاق كودك مطابقت داشته باشد. همچنين، مطمئن شويد كه ست روتختي براي هر دو فصل تابستان و زمستان مناسب است.

۵- قابل شستشو باشد.

در هنگام انتخاب روتختي نوزاد و ساير ملحفه‎ها، اطمينان حاصل كنيد كه تمام قطعات موجود از پارچه‌اي نرم با قابليت عبور جريان هوا و قابل شستشو در ماشين لباسشويي، مانند پنبه و يا كتان تهيه شده باشد. با توجه به اين واقعيت كه نوزادان تازه متولد شده عاشق آشفتگي و خرابكاري هستند، بدون شك اين مجموعه بايد اغلب شسته شود. علاوه بر اين، براي اطمينان بيشتر بهتر است يك يا دو محافظ تشك ضد آب خريداري كنيد. محافظ‌هاي تشك مثل يك لايه ملحفه كش‌دار و يا دكمه دار روي تشك را مي‌پوشانند و با لايه لاستيكي يا نايلوني كه داخلشان دوخته‌شده، از نم زدن به تشك تخت جلوگيري مي‌كنند. در انتخاب محافظ تشك نوزاد حتما توجه كنيد كه انواعي كه داراي چند لايه پارچه و الياف هستند، بسيار خنك‌تر و راحت تر از انواع تك لايه و پلاستيكي هستند.

۶- كيف دستي روتختي

نكته آخر شايد به نظر مهم نرسد اما بررسي كنيد كه آيا كيف دستي پارچه اي قابل استفاده مجدد و رايگان همراه با ست روتختي كه قصد خريد آن را داريد، ارائه شده است يا نه. اين امر براي نگهداري آسان و راحتي در هنگام جابه‌جايي ست روتختي يا لحاف و پتو بسيار مهم است. در هر صورت، يك سرويس روتختي خوب كودك، همان است كه هم در خانه و هم در مسافرت بتوان از آن استفاده كرد.

تلفن كارتزبيبي

02166972753 📞
09121070422 📞


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۰۲:۰۷ توسط:paya موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :