payamarketing payamarketing .

payamarketing

فروش عمده لباس كار مردانه در تهران

با اين وجود برخي از مجموعه هاي كم تجربه براي كارمندانشان از لباس كار مردانه فرم اداري استفاده نمي‌كنند. البته شركت هاي دولتي نسبت به مجموعه‌هاي خصوصي بر اين قانون بيشتر پايبند هستند. به طور معمول مجموعه ها و ادارات بودجه را براي خريد لباس فرم براي كاركنان خود در نظر مي‌گيرند. در اين مطلب قرار است جنبه هاي متفاوت لباس كار فرم اداري و ويژگي هاي مربوط به آن را بررسي كنيم. بنابراين كسب اطلاعات در اين باره براي صاحبان كسب و كار بسيار مفيد مي باشد.

توليدي لباس كار مردانه

نقش لباس فرم در برندينگ سازمان‌ها

استفاده از لباس هاي كار فرم داراي تنها داراي چند ويژگي خاص نمي باشد. در نگاه اول ممكن است مزيت استفاده از لباس كار خيلي به نظر نرسد، اما مزيت هاي استفاده از آن بسيار زياد و كاربردي مي باشد كه در ادامه شما را با آنها آشنا خواهيم كرد.

اولين مزيت اي كه استفاده از اين لباس كارها مي تواند با خود به همراه داشته باشد، برندينگ سازمان مي باشد. لباس فرم مي‌توانند به يك ابزاري بسيار مفيد براي به وجود آوردن شخصيت براي يك سازمان تبديل شود. همچنين لباس كار فرم براي يك سازمان مانند يك امضا مي باشد به همين خاطر است كه لباس كار اداري نقش مهمي در برندينگ سازمان مي تواند داشته باشد.

افزايش بهره‌وري كاركنان يك مجموعه با استفاده از لباس كار

دومين ويژگي و مزيت استفاده از لباس كار فرم، افزايش بهره وري كاركنان مي باشد. ممكن است در نگاه اول اين ويژگي درباره استفاده از لباس كار كمي عجيب باشد، اما بهتر است بدانيد كه با مطالعات و تحقيقات گوناگون در زمينه كسب و كار، متوجه شده‌اند كه استفاده از لباس هاي يكدست به عنوان لباس كار در مجموعه هاي تجاري گوناگون موجب بيشتر شدن بهره وري كارمندان و كارگران مجموعه شده است. قسمتي از اين تحقيق كاملاً بر اساس نظرسنجي كه از كاركنان گوناگون مجموعه ها شده است، به دست آمده است.

طبق يك سري از تحقيقات ميداني از تعداد زيادي از از آقايان و بانواني كه در يك مجموعه مشغول به كار هستند پرسيده شده است كه آيا از پوشيدن لباسهاي فرم اداري احساس بهتري دارند يا خير. پاسخ تعداد زيادي از كارمندان آقا و خانم در مجموعه هاي مختلف اين بوده است كه با پوشيدن لباس هاي فرم آنها احساس بهتري دارند و ديگر نيازي نيست كه در طول روز و شب دغدغه اين را داشته باشند كه چه لباسي را براي رفتن به سركار بپوشند.

ويژگي هاي لباس كار مردانه (بخش دوم)

همانطور كه در بخش اول اين مطلب نيز گفتيم، استفاده از لباس كار هاي فرم اداري، داراي يكسري خصوصيات و مزيت هايي مي باشد كه در نگاه اول ممكن است عجيب به نظر برسند. اما به قدري اين مزيت ها و خصوصيات ها كارآمد و موثر مي باشد كه هر كارفرمايي را براي خريد لباس هاي فرم براي كاركنان خود ترغيب مي كند. ويژگي ها و مزيت هايي كه در بخش اول گفتيم عبارتند از :

  • نقش موثر استفاده از لباس فرم در برندينگ سازمان ها
  • افزايش بهره وري كاركنان يك مجموعه با استفاده از لباس كار

براي خريد عمده لباس كار مردانه از بهترين توليدكننده لباس كار مردانه فروشگاه اينترنتي دوخت يادگار مراجعه كنيد و دوخت يادگار آماده فروش عمده لباس كار مردانه در تهران است .

راحتي در لباس فرم

از ديگر ويژگي هاي لباسهاي فرم اداري، حس راحتي در آن مي باشد. توجه داشته باشيد كه افراد قرار است در طول روز ساعات زيادي را با اين لباس ها بگذرانند.  به همين خاطر اين لباس ها بايستي داراي راحتي مناسب باشند. شركت ها و سازمان هاي گوناگون بايد توجه داشته باشند كه در زمان خريد و سفارش دادن اين لباس ها حتماً به راحتي آنها دقت زيادي داشته باشند.

رنگ هاي لباس هاي فرم اداري

از ديگر مواردي كه بايد درباره خصوصيات لباس هاي فرم اداري بررسي شود، رنگ مناسب براي اين لباس ها مي باشد. اغلب رنگ هاي بكار رفته در لباسهاي فرم اداري رنگ هايي هستند كه به وسيله رنگ هاي برند يك مجموعه انتخاب شده اند. ولي به طور كلي بهتر است بدانيد كه در انتخاب رنگ مناسب در لباس كار اداري، از رنگهاي رسمي استفاده كنيد.

استفاده از لباس كار با رنگ هاي رسمي و اداري موجب مي شود كه محيط كار نيز رسمي تره و اداري تر به نظر برسد. علاوه بر اين مورد استفاده از ارنگ هاي رسمي، استايل اداري زيباتري را نيز به كاركنان مي بخشد.

استفاده از رنگ هاي تيره و رسمي موجب مي شود فرد هيچ وقت از لباس دلزده نشود. زيرا استفاده از رنگ هاي روشن و خاص ممكن است بعد از گذر مدت زماني موجب دلزدگي افراد شود. البته بهتر است بدانيد كه برخي از مشاغل بايستي از رنگ هاي روشن به عنوان لباس كار استفاده كنند. به عنوان مثال كاركنان بيمارستان ها عمم از دكتر و پرستاران و ساير پرنسل بايستي از لباس كار رنگ سفيد استفاده كنند.

  • اگر در محيطي كار مي‌كنيد، كه همواره با مواد قابل انفجار، اشتعال، مسموم كننده و گرد و غبار سر و كار داريد، لباس كار نبايد به‌صورت جيب‌دار و لبه‌دار و يا دمپا شلوار تا زده شده باشد. زيرا امكان دارد مقداري آلودگي در لبه و چين‌هاي لباس باقي‌‌بماند.
  • استفاده بر چسب‌هاي روي لباس و نيز ساير مواد و تكه‌هاي قابل اشتعال همراه با لباس، در محيط‌هايي كه خطر حريق و انفجار وجود دارد، كاملا ممنوع است.
  • لباس كار بايد كاملا متناسب با بدن، اندازه و سايز افراد باشد. اگر در نزديك ماشين‌آلات مشغول به‌كار هستيد و يا با ماشين كار مي‌كنيد، بايد لباس كاملا پوشيده بوده و داراي پارگي نباشد. در چنين شرايطي لباس باز يا به اصطلاح تيشرت كارگري اصلا توصيه نمي‌شود.
  • كاركناني كه با مواد راديو اكتيو، اسيدي يا مواد مضر و خورنده سر و كار دارند، لباس كارگري بايد يكپارچه و بدون منفذ و متناسب با نوع موادي باشد، كه با آن در محيط كار در ارتباط هستند. در مواردي هم بايد علاوه بر لباس از كلاه، دستكش و كفش، كه غيرقابل نفوذ براي مواد مضر باشد استفاده كنند.
  • چنانچه به‌دليل شرايط كاري، كاركنان مجبور باشند به‌صورت مستمر آستين خود را بالا بزنند، بايد از لباس كار آستين كوتاه يا همان تيشرت كارگري استفاده كنند. اگر بنابر شرايط كاري افراد، لباس فرم آن‌ها بايد به‌صورت باراني (پالتويي) و داراي كلاه باشد، جنس كلاه بايد از پارچه‌اي ضدآب همراه با آستري نخي، كه قابل استفاده براي مناطق معتدل است انتخاب شود. براي مناطق سردسير نيز كلاه لباس كار را از جنس پشمي توليد مي‌كنند.

اگر شغل شما جزء مشاغل سخت محسوب مي‌شود و مي‌خواهيد به بهترين شيوه ممكن، از سلامتي خود در حين كار محافظت كنيد، توصيه ما اين است كه از فروشگاه  دوخت يادگار  ديدن كنيد. اين فروشگاه سال‌هاست كه در زمينه عرضه انواع لباس‌هاي كار، با بهترين كيفيت و قيمتي مناسب و بسيار منصفانه فعاليت مي‌كند. در صورتي‌كه نتوانيد حضوري كالاي مورد نياز خود را تهيه كنيد، مي‌توانيد به آساني و به‌صورت تلفني با مشورت كارشناسان آگاه ما، خريد خود را انجام دهيد. شما حتي مي‌توانيد با پيچ اينستاگرام ما نيز به‌صورت آنلاين با ما در ارتباط باشيد و مناسب‌ترين انتخاب را با توجه به سليقه و نوع فعاليت خود داشته باشيد.

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۵۶:۰۰ توسط:paya موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :