payamarketing payamarketing .

payamarketing

سفارش ساخت انيميشن تبليغاتي چقدر زمان مي برد ؟

ساخت انيميشن تبليغاتي از مهم ترين روش هاي تبليغاتي مي باشد. اگر شما هم صاحب كسب و كار و يا برند خود هستيد، احتمالا تاكنون به اين موضوع فكر كرده ايد كه چگونه مي توانيد برند خود را در ذهن مخاطبان ماندگار كنيد و آن را توسعه دهيد. روش هاي تبليغاتي زيادي براي گسترش دادن برند و معرفي يك برند به جامعه هدف وجود دارد. انيميشن هاي تبليغاتي از جمله بهترين روش ها است. انيميشن هاي تبليغاتي مي توانند تاثير ويژه اي رو مخاطبان شما گذاشته و برند شما را در ذهن مخاطب حك كنند. اما سوال اين است كه انيميشن تبليغاتي چيست و چه ويژگي هايي دارد؟ در ادامه اين مقاله قصد داريم ساخت انيميشن تبليغاتي را بيشتر مورد بررسي قرار دهيم.

انيميشن تبليغاتي چيست

انيميشن به مجموعه تصاوير متحركي گفته مي شود كه با داشتن كاراكتر هايي خاص در قالب داستان مشخصي اتفاق مي افتد. انيميشن هاي تبليغاتي اغلب ويديو هاي كوتاه پويا نمايي شده هستند كه هدف آن ها معرفي محصولات يا خدمات يك برند است.

سفارش ساخت انيميشن تبليغاتي با استفاده از المان هاي گرافيكي، به توليد محتواي جذاب براي يك جامعه هدف مشخص مي پردازد. يك انيميشن تبليغاتي مناسب بايد بتواند با استفاده از به كار گيري داستان و محتواي خلاقانه به صورت مستقيم و غير مستقيم خدمات يك برند خاص را به مخاطب معرفي كند. علاوه بر آن اين نوع تبليغات بايد باعث افزايش بازخورد توسط مخاطبين شود. انيميشن هاي تبليغاتي امروزه به صورت گسترده در بازاريابي و معرفي محصولات يك برند به جامعه هدف مشخص به كار گرفته مي شوند.

در دنياي امروز افراد بسياري وقت خود را صرف شبكه هاي مجازي آنلاين مي كنند. اين موضوع خود از مهم ترين دلايل و مزاياي ساخت يك انيميشن تبليغاتي است. چراكه با ساخت يك انيميشن تبليغاتي و به اشتراك گذاشتن آن در فضاي مجازي آنلاين، قادر خواهيد بود برند خود را در كمترين زمان و با كمترين هزينه به مخاطبان زيادي معرفي كنيد.

علاوه بر آن يك انيميشن تبليغاتي در قالب ويديو، به دليل داشتن ويژگي هايي چون موسيقي، تحرك و ديالوگ، از بهترين اشكال اطلاع رساني است. از همين رو مي تواند در مدت زمان كم اطلاعات زيادي را به صورت تصوير و صوتي به مخاطب منتقل كند.

يكي از مهم ترين مزاياي ساختن انيميشن تبليغاتي، همانند انواع موشن گرافيك در اولويت قرار گرفتن سايت شما در موتور هاي جستجو است. موتور هاي جستجو همواره سايت هاي حاوي ويديو را در اولويت قرار مي دهند و اين موضوع به سئو سايت شما كمك زيادي خواهد كرد. علاوه بر موارد بالا، داشتن انيميشن هاي تبليغاتي خوب باعث هويت بخشيدن به برند شما و جلب اعتماد مشتري مي شود.

انواع انيميشن هاي تبليغاتي

انيمشين هاي تبليغاتي انواع متفاوتي دارند. ساده ترين نوع انيميشن تبليغاتي موشن گرافيك و لوگو موشن است. لوگو موشن در واقع به نشان هاي برندي متحرك گفته مي شود كه مي تواند بر مخاطب تاثير بيشتري داشته باشد. موشن گرافيك به هنر ساخت انيمشين هاي دو بعدي و سه بعدي گفته مي شود كه بيشتر اهداف تجاري و بازاريابي را دنبال مي كند.

انيميشن هاي تبليغاتي دو بعدي

در يك انيميشن دو بعدي تمامي اجزاي تصوير روي دو محور X و Y قرار مي گيرند. اين گونه انيميشن ها به نظر مي رسد بدون عمق، صاف و مسطح هستند. ساخت اين نوع انيمشين هزينه و زمان كمتري نياز دارد و به دليل ساده بودن فرمت و حجم كم آپلود كردن آن ها در صفحات مختلف مجازي آسان تر است.

انيميشن هاي تبليغاتي سه بعدي

در يك انيميشن سه بعدي علاوه بر طول و عرض تصوير ما شاهد عمق تصوير نيز خواهيم بود. اين گونه انيميشن ها به واقعيت نزديك ترند. علاوه بر عمق، در يك انيميشن سه بعدي شما شاهد نوعي چرخش و حركت زاويه ديد نيز خواهيد بود. ساخت انيميشن هاي تبليغاتي به مراتب سخت تر از انيمشين دو بعدي است. چراكه در اين نوع انيمشين علاه بر طراحي و متحرك سازي، طراح به نرم افزار هاي مخصوص و قدرتمند براي ساخت و رندرگيري انيمشين نيز نياز دارد. هزينه و زماني كه براي ساخت انيميشن سه بعدي لازم است بسيار بيشتر است و فايل خروجي در اغلب موارد حجم بالايي دارد.

بهترين نرم افزار هاي انيميشن سازي

نرم افزار هايي كه براي ساخت انيميشن از آن ها استفاده مي شود، اغلب نرم افزارهاي ويژه و قدرتمند مي باشند كه مي توانند تمامي ابزار هاي طراحي، نور پردازي، متحرك سازي و رندر انيميشن را در اختيار طراح قرار دهند. استفاده از نرم افزار هاي ساخت انيميشن به مهارت هاي زيادي نياز دارد و تنها يك طراح مي تواند از اين نرم افزار ها به درستي استفاده كند.

برخي از نرم افزار هاي ساخت انيمشين كه امروزه از آن ها به طور گسترده استفاده مي شود، به شرح زير هستند:

  • Adobe Photoshop
  • Flash
  • After Effects
  • Encore
  • Blender
  • Maya
  • ۳DS Max

هزينه ساخت انيميشن هاي تبليغاتي

هزينه ساخت انيميشن با توجه به عوامل متفاوتي از جمله نوع انيميشن، نوع ساخت، زمان، ايده انيميشن، نرم افزار مورد استفاده و طراح انيميشن تعيين مي شود. به همين دليل نمي توان هزينه ثابتي براي آن تعريف كرد. محتواي خروجي تعيين كننده تمامي هزينه ها خواهد بود. لذا براي اطلاع از تعرفه ها و قيمت ها بهتر است با يك طراح ماهر در اين زمينه مشورت كنيد تا وي هزينه هاي حدودي را براي شما برآورد كند.

سوالات متداول ساخت انيميشن تبليغاتي

  • اولين اقدام براي سفارش يك انيميشن تبليغاتي چيست؟

در اولين قدم شما بايد با يك طراح در رابطه با برند و انتظاراتي كه از يك انيمشين تبلغاتي براي برند خود داريد مشورت كنيد. سپس طراح پس از ايده پردازي يك خروجي اوليه به شما ارائه مي دهد و با توجه به آن و نظرات شما اصلاحات لازم به عمل مي آيد.

  • زمان انيميشن هاي تبليغاتي چقدر است؟

يك انيميشن تبليغاتي قوي بايد بتواند بيشترين اطلاعات را در كمترين زمان ارائه دهد. زمان انيميشن هاي تبليغاتي اغلب بين ۳۰ ثانيه تا ۱ دقيقه مي تواند با در نظر گرفتن نياز مشتري و مخاطب متغير باشد.

  • تحويل خروجي نهايي چقدر زمان مي برد؟

پاسخ اين سوال تا حد زيادي به نوع انيميشن درخواستي و نياز مشتري بستگي دارد؛ اما به طور كلي بين يك ماه تا يك ماه و نيم ممكن است زمان ببرد.

  • آيا امكان پرداخت هزينه به طورت قسطي امكان پذير است؟

با توجه به شرايط اقتصادي موجود در كشور اغلب طراحان هزينه ساخت انيميشن را در چند مرحله دريافت مي كنند. در اغلب موارد متقاضي مبلغي از هزينه قراردادي را در ابتدا پرداخت كرده و مابقي هزينه را پس از تحويل خروجي نهايي مي پردازد.





برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۵۸:۱۷ توسط:paya موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :