payamarketing payamarketing .

payamarketing

نرم افزار ساخت انيميشن تبليغاتي

 بهترين برنامه هاي انيميشن سازي دو بعدي براي كامپيوتر را بشناسيد. نرم افزار و اپليكيشن ايجاد و ساخت انيميشن را بعد از دانلود براي توليد انيميشن استفاده كنيد.

 

نرم افزارهاي ساخت انيميشن به محبوبيت زيادي نزد كسب و كارها دست پيدا كرده‌اند، به طوري كه مديران زيادي با هدف انيميشن سازي به صورت مستمر در كمپين‌هاي تبليغاتي، فردي متخصص در اين زمينه را استخدام كرده‌اند. در اين مطلب با بهترين برنامه هاي انيميشن سازي آشنا خواهيد شد. ساخت تيزر تبليغاتي به اين روش امروز بيشتر از ويديوهاي عادي طرفدار كسب كرده است.

ويديو ماركتينگ بر اساس آمار، به شدت پرطرفدار شده است. دليل رو آوردن به ساخت انيميشن تبليغاتي مشخص است؛ نرخ جذب در اين نوع محتواها، در مقايسه با محتواهاي متني و تصويري، به شدت بيشتر است. نزديك به 90 درصد كاربران، بعد از تماشاي يك ويديو و جذب شدن به محصول يا سرويس ارائه شده در آن، ويديو را با ديگران اشتراك‌گذاري خواهند كرد. اگر با استفاده از بهترين برنامه هاي انيميشن سازي يك فيلم جذاب توليد كرده باشيد، از طريق بازاريابي ويروسي (دست به دست شدن محتوا به دست كاربران بدون دخالت شما) مشتريان زيادي به دست خواهيد آورد.

نزديك به 70 درصد بازارياب‌هاي ديجيتالي عقيده دارند محتواهاي ويديويي، بهترين ابزار به منظور جذب مشتري تلقي مي‌شوند. به عنوان يك بيزينس، بايد با در نظر گرفتن اهميت بالاي استفاده از محتواهاي ويديويي در بازاريابي، زودتر وارد عمل شويد. بد نيست به نرم افزارهاي ساخت موشن گرافيك نيز نگاهي بيندازيد.

معرفي و دانلود بهترين برنامه هاي انيميشن سازي

دو روش وجود دارد؛ بايد پروژه را به دست يك شركت خبره بسپاريد. نمونه كارهاي وب سايت Tzer نشان مي‌دهد در زمينه ساخت تيزر تبليغاتي، انيميشن و موشن گرافيك عملكرد بسيار خوبي داشته و مشتريان را كاملا راضي نگه داشته است. به همين دليل مي‌توانيد با خيالي راحت، پروژه‌هاي خود را به ما بسپاريد.

روش ديگر، يادگيري نحوه كار با نرم افزارهاي ساخت انيميشن است. البته اين كار به ملزوماتي نياز داشته و به همين راحتي نيست. پيشنهاد مي‌كنيم وقتتان را در حرفه اصلي خود صرف كرده و كار را به كاردان بسپاريد! مطمئن باشيد سود اين كار، از صرفه‌جويي جزئي كه با انيميشن سازي توسط خود خواهيد داشت، بسيار بيشتر است. در هر صورت، در ادامه، بهترين برنامه هاي ساخت انيميشن را معرفي خواهيم كرد. به وسيله كليك روي نام هر برنامه به صفحه دانلود آن يا به وب سايت اختصاصي توسعه‌دهنده منتقل خواهيد شد.

DP Animation Maker

يكي از بهترين نرم افزارهاي انيميشن سازي DP Animation Maker بوده و به كاربر اجازه مي‌دهد يك سري تصوير را به انيميشن‌هايي جذاب تبديل كند. به همين دليل كار با آن براي تازه واردها راحت‌تر خواهد بود. بعد از معرفي عكس‌ها مي‌توان يك سري افكت ويژه به ويديو افزود و جذابيت آن را افزايش داد. تعدادي ابزار بسيار قدرتمند نظير موارد زير، در DP Animation Maker به عنوان يكي از بهترين برنامه هاي انيميشن سازي وجود دارند:

  • Smart Animation Brushes: با اين ابزارها نقاشي‌هايي روي يك عكس انجام داده و تصويري از آب، آتش يا نور را تبديل به انيميشن‌هايي جذاب كنيد.
  • Morphing/Deformation Brushes: اين دسته ابزارها اجازه مي‌دهند يك سري چرخش يا حركات مواج ايجاد كرده و با افزودن انواع حركات دلخواه به عكس‌هاي ثابت، آن‌ها را به حركت در بياوريد.

كتابخانه‌اي از تعداد زيادي انيميشن در اين برنامه در اختيارتان قرار دارد. مي‌توانيد از آن‌ها الگوبرداري كرده يا با پروژه كنوني خود ادغام كنيد. در مقايسه با ساير نرم افزارهاي ساخت انيميشن DP Animation Maker بيشتر براي توليد سريع با استفاده از يك سري عناصر موجود كاربرد دارد. به همين دليل كسب و كارهاي زيادي از آن استفاده مي‌كند. به اين ترتيب بدون نياز به داشتن دانش زياد در زمينه انيميشن سازي، بدون نياز به صرف زمان زياد، ويديوهايي براي كمپين‌هاي تبليغاتي خود ايجاد خواهيد كرد.

اين برنامه براي ساخت ويديوها و پس‌زمينه‌هاي انيميشني، توليد عكس‌هاي انيميشني براي محصولات چند رسانه‌اي، ايجاد مقدمه‌هاي معرفي براي بازي‌ها و ديگر محصولات نرم افزاري، ساخت موزيك ويديو و توليد ويديو براي يوتيوب كاربرد دارد.

Animaker

Animaker نيز از جمله بهترين برنامه هاي انيميشن سازي بوده و كاربرد آن همانند بسياري از نرم افزارها محدود به تفريح و سرگرمي نيست، بلكه بيزينس‌ها از آن براي توليد محتواهاي ويديويي به منظور بازاريابي استفاده مي‌كنند. Animaker متشكل از شش استايل ويديويي محبوب است. مي‌توان براي رسيدن به موارد دلخواه، آن‌ها را با يكديگر تركيب كرد.

روي هم رفته با استفاده از اين نرم افزار ساخت انيميشن قادر به توليد 720 نوع انيميشن ويديويي مختلف خواهيد بود. به همين دليل مي‌توان گفت هيچ محدوديتي در كار با آن وجود نداشته و در زمره مجهز‌ترين، كامل‌ترين و بهترين برنامه هاي انيميشن سازي قرار مي‌گيرد.

به عنوان شش ابزار بسيار مهم آن بايد به Animaker for 2D ،Animaker for 2.5D ،Animaker for Handcraft Animaker for Infographics ،Animaker for Whiteboard و Animaker for Typography اشاره كرد. اين موارد نشان مي‌دهند استفاده از آن در مقايسه با DP Animation Maker دشوارتر بوده و به صرف زمان بيشتري نياز دارد. در صورتي كه نمي‌خواهيد براي يادگيري كار با برنامه هاي ساخت انيميشن زمان زيادي صرف كنيد، يكي ديگر از گزينه‌هاي اين ليست را انتخاب كنيد.

ظرفيت Animaker از چيزي كه تصور مي‌كنيد بالاتر است. در صورتي كه به خوبي نحوه كار با آن را ياد بگيريد، انيميشن‌هاي ويديويي در سطح محتواهاي توليد شده توسط استوديوهاي مجهز خواهيد ساخت. به همين دليل كسب و كارهايي كه سرمايه‌ زيادي براي بازاريابي كنار گذاشته‌اند، براي ساخت تيزر تبليغاتي انيميشني متخصصاني مسلط به Animaker استخدام مي‌كنند.

در وب سايت اين برنامه، شعار توسعه‌دهنده «نه گفتن به استوديوهاي بزرگ» (Say NO to big studios) اعلام شده است، به اين معني كه كاربران به وسيله يكي از بهترين برنامه هاي انيميشن سازي قادر به توليد محتواهايي همرده با نمونه‌هاي توليد شده در استوديوهاي بزرگ خواهند بود.

PowToon

با PowToon مي‌توانيد ويديوها و پرزنتيشن‌هاي (ارائه‌هاي) بسيار حرفه‌اي و خلاقانه توليد كنيد. اين ويديوها و ارائه‌ها در ادامه به منظور بازاريابي براي كسب و كار شما كاربرد خواهند داشت. نكته‌اي بسيار مهم درباره PowToon در مقايسه با بهترين برنامه هاي انيميشن سازي فراهم كردن بستري به منظور توليد محتواهايي با كيفيت بسيار بالا است. به لطف آن‌ها، تماشاچيان بيشتري جذب كرده و اين افراد را تبديل به مشتريان خود خواهيد كرد.

اگر در محل كارتان، به عنوان يك سازنده انيميشن، در پي جلب توجه مسئول بالا دست يا مدير كل هستيد، يكي از بهترين ايده‌ها يادگيري استفاده از PowToon محسوب مي‌شود. اين جزو بهترين نرم افزارهاي ساخت انيميشن بوده و ظرفيت بالايي در حوزه‌هاي مختلف انيميشن سازي دارد. از جمله كاربردهاي بسيار زياد آن بحث آموزش است، به طوري كه توليدكنندگان محتواي زيادي از برنامه نام برده به منظور ساخت ويديوهاي آموزشي بهره مي‌برند.

افرادي كه به جاي مقاصدي بيزينسي، براي اهداف شخصي يا تفريحي به استفاده از بهترين برنامه هاي انيميشن سازي رو آورده‌اند، اغلب PowToon را انتخاب مي‌كنند. يادگيري آن در مقايسه با برخي نرم افزارهاي انيميشن سازي همچون Animaker راحت‌تر بوده و به همين دليل گزينه‌اي مناسب براي شروع كار محسوب مي‌شوند.

براي كسب و كارهايي كه بايد خيلي زود يك سري انيميشن ويديويي براي كمپين‌هاي تبليغاتي‌شان توليد كنند، اين برنامه همچنان انتخابي ايده‌آلي است. قالب‌ها و طرح‌هاي آماده فراواني داخل نرم افزار وجود دارند، به طوري كه در كمتر از 30 دقيقه قادر به ساخت يك ويديو خواهيد بود.

Bannerflow

يكي از محبوب‌ترين و بهترين برنامه هاي انيميشن سازي Bannerflow است، چرا كه به همه اجازه مي‌دهد بدون نياز به يادگيري كدنويسي، بنرهاي تبليغاتي به زبان HTML ايجاد كنند. اين ابزار به شما اجازه مي‌دهد خيلي سريع و بدون نياز به صرف زمان، بنرهاي تبليغاتي براي وب سايت خود ايجاد كنيد. اين بنرها مي‌توانند ويديويي يا چندرسانه‌اي باشند. نيازي به يادگيري اچ‌تي‌ام‌ال وجود نداشته و فقط بايد نحوه كار با سيستم درگ اند دراپ برنامه را فرا بگيريد.

در ادامه، هر چه شما توليد مي‌كنيد، به زبان HTML برگردانده مي‌شود، به همين دليل در بين نرم افزارهاي ساخت انيميشن بيشتر به منظور توليد محتوا روي صفحه‌هاي وب كاربرد دارد. خوشبختانه همه كدهاي ايجاد شده رسپانسيو بوده و براي نمايش صحيح روي همه نوع دستگاه بهينه‌سازي شده‌اند.

Bannerflow داراي ويژگي‌هاي ترجمه و مقياس‌گذاري است، به همين دليل ايجاد نسخه‌هايي جايگزين براي يك بنر به منظور مخاطب قرار دادن كاربران مختلف، كار بسيار ساده‌اي خواهد بود. اگر نيازي به استفاده از حرفه‌اي‌ترين برنامه هاي انيميشن سازي نداشته و روي سرعت، به جاي ايجاد ويديوهايي بسيار حرفه‌اي، تاكيد بيشتري داريد، اين برنامه يكي از بهترين گزينه‌ها است. با استفاده از آن به طور مستمر براي كمپين تبليغاتي خود محتواهايي توليد كنيد.

اپليكيشن Bannerflow اجازه مي‌دهد تنها با چند كليك، بنر خود را در نزديك به 100 شبكه مختلف اشتراك‌گذاري كرده و به ديد كاربران بيشتري برسيد. با در نظر گرفتن اين قابليت، توانايي براي اشتراك‌گذاري محتواها در شبكه‌هاي اجتماعي معمولي بديهي است. براي كار با برنامه نيازي به كپي / پيست كردن هيچ گونه تگي وجود نداشته و احتياجي به آپلود كردن فايل نيست.

از جمله ويژگي‌هاي بسيار كاربردي كه Bannerflow را به يكي از بهترين برنامه هاي انيميشن سازي تبديل كرده، توانايي ويرايش بنر در هر زمان بدون نياز به انتشار مجدد آن است. به عبارتي مي‌توانيد محتواهاي ويديويي و چندرسانه‌اي خود را بدون اجبار به حذف و ارسال مجدد، ويرايش كنيد.

توسعه‌دهنده، اسم كامل برنامه را Bannerflow Banner Builder قرار داده است. اگر فقط به دنبال ساخت بنرهاي انيميشني براي وب سايت خود يا هر صفحه وب ديگري بوده و نيازي به بهترين نرم افزارهاي ساخت انيميشن نداريد، اين برنامه بهترين دوست شما خواهد بود. برنامه به صورت مستمر آپديت شده و ويژگي‌هاي جديدي به آن افزوده مي‌شود.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۵۳:۵۵ توسط:paya موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :