payamarketing payamarketing .

payamarketing

موارد مصرف خشك كن نوزاد در سيسموني

خشك كن نوزاد چيست و چه كاربردي داره؟!

خشك كن نوزاد همان گونه كه از اسمش پيداست نوعي پارچه مخصوص خشك كردن بدن نوزاد پس از شستشوي بدن مي باشد و جنس اين نوع پارچه به حدي نرم و لطيف است كه به هيچ عنوان به پوست نوزاد آسيب نمي رساند.

از ويژگي ديگر اين محصول  مي توان به جذب بسيار بالاي آن اشاره كرد كه بدن را پس از شستشو كاملا خشك مي كند و رطوبتي روي پوست نمي ماند.

خشك كن نوزاد

همچنين خشك كن ها در ابعاد مختلفي وجود دارند و به راحتي مي توانيد در هر مغازه سيسموني و يا تمامي فروشگاه هاي معتبر اينترنتي پيدا كنيد و خريدارري كنيد.

اين محصول از مهم ترين چيزهايي است كه هميشه بايد در ساك سيسموني نوزاد خود داشته باشيد تا با استفاده از يك پارچه مخصوص سلامتي نوزاد خود را تضمين كنيد.

من هميشه از حوله براي خشك كردن كودك استفاده مي كنم!

لازم است بدانيد يكي از غير بهداشتي ترين كار در خشك كردن بدن نوزاد استفاده از حوله است چون حوله همان گونه از اسمش پيداست مخصوص حمام و خشك كردن بدن و سر پس از حمام مي باشد.

استفاده از حوله براي خشك كردن كودك پس از شستشو ممكن است باعث كثيف و غير بهداشتي شدن حوله و در استفاده طولاني مدت باعث ايجاد بيماري هاي پوستي بشود.

بعضي افراد ممكن است براي خشك كردن نوزاد از پارچه هاي معمولي استفاده مي كند و اين پارچه ها ممكن است جنس هاي متفاوتي باشند و هر كدام قدرت جذب متفاوتي دارند و ممكن است پوست كودك را كامل خشك نكند و مرطوب بماند و مرطوب ماندن پوست كودك باعث بسياري از بيماري ها مي شود اما بهترين گزينه براي خشك كردن بدن نوزاد پس از شستشو خشك كن نوزاد مي باشد كه كاملا بدن كودك را خشك مي كند و سلامتي را به بچه شما عزيزان هديه مي دهد.

بعضي افراد هم كلا پس از شستشوي كودك بدن آنها را خشك نمي كنند كه به اين گونه افراد توصيه مي شود حتما به وسيله خشك كن نوزاد بدن آنها را كامل خشك كنيد چون اين مرطوب ماندن در فصل سرما ممكن است باعث بروز انواع بيماري و مشكلات جبران ناپذير شود.

نكاتي در مورد شستن خشك كن نوزاد:

لازم است بدانيد مهم تر از جنس و كيفيت خشك كن نوزاد، نحوه شستن آنها مي باشد چون در معرض ميكروب هاي زيادي قرار دارند و براي حفظ سلامتي كودك خود بايد زود به زود به خوبي شسته شوند. بهترين دما براي شستشوي خشك كن ها 30 درجه سانتي گراد مي باشد چون در اين دما نرمي و لطافت آن حفظ مي شود و همچنين همه ميكروب هاي آن از بين مي روند.

سعي كنيد حداقل به تعداد 3 يا 4 عدد در ساك سيسموني خود داشته باشيد تا به هنگام شستشوي آنها تعدادي تميز براي استفاده داشته باشيد و در اين مدت تا خشك شدنشان به مشكل برنخوريد.

از كجا و چگونه خشك كن هاي مناسب خريداري بكنم؟!

اگر به سلامتي و بهداشت كودك خود اهميت زيادي مي دهيد فقط خريد خشك كن نوزاد براي خشك كردن پس از شستشو كافي نيست بلكه توجه به جنس خشك كن و انتخاب يك برند معتبر و شناخته شده از اهميت بيشتري برخوردار است.

پس قبل از خريد خشك كن اولين چيزي كه بايد به آن توجه كنيد جنس خشك كن مي باشد كه اين موضوع بستگي به فروشگاهي دارد كه از آن خريد مي كنيد. توصيه مي شود قبل از هرچيز به دنبال يك فروشگاه معتبر براي خريد سيسموني كودكان باشيد از سلامت و بهداشت كودك خود اطمينان داشته باشيد.

سعي كنيد براي تهيه سيسموني كودكان خود پوشاك استوك را نيز در نظر داشته باشيد كه بهترين و مارك دار ترين سيسموني فروشگاه هاي اروپايي را با مناسب ترين قيمت براي شما عزيزان فراهم مي كند.

حال كه با خشك كن نوزاد آشنا شديد و فهميديد كه يك عامل كوچك چقدر مي تواند بر سلامتي كودكان شما تاثير گذار باشد  پس سعي كنيد در خريد وسايل سيسموني و بهداشتي كودك خود بسيار با دقت عمل كنيد.

 

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۵۵:۵۸ توسط:paya موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :