payamarketing payamarketing .

payamarketing

بهترين برند توليد زيرانداز نوزاد

هر آنچه بايد براي خريد زيرانداز تعويض نوزاد بدانيد

يكي از اقلام ضروري مراقبت از نوزاد كه حتما بايد چند نمونه از آن را براي سيسموني خريداري كنيد، زيرانداز تعويض نوزاد است. دقت داشته باشيد نوزاد پوست بسيارحساسي دارد به همين دليل نيز بايد از آيتم هاي مناسب در جهت رشد وي استفاده كنيد تا از بروز حساسيت هاي احتمالي جلوگيري كنيد. امروزه تنوع تشك تعويض در بازار بسيارزياد است به همين دليل نيز بهتراست از قبل اطلاعات لازم را براي خريد زيرانداز تعويض نوزاد كسب كنيد. درادامه سعي مي كنيم بيشتر در اين باره صحبت كنيم.

 

زيرانداز نوزاد

انواع تشك تعويض نوزاد

تشك تعويض درواقع نوعي از يك زيرانداز است كه از عبور مايعات به فرض جلوگيري مي كند. زيرانداز تعويض نوزاد در دو نمونه دائمي و يكبار مصرف به بازار عرضه مي شود كه هريك نيز ويژگي هاي خاص خود را دارد.

تشك تعويض يكبار مصرف

تشك تعويض نوزاد يكبار مصرف همانطور كه از نام آن پيداست تنها براي يكبار استفاده مناسب است و پس از آن بايد دورانداخته شود. اگر جز خانواده هايي هستيد كه بيشتر روز را بيرون از خانه سپري مي كنيد، اين نوع تشك انتخاب خوبي براي شما خواهدبود. حمل كردن اين نوع تشك بسيارراحت است به همين دليل نيز مي توانيد به راحتي آن را خارج از منزل به همراه داشته باشيد. دقت داشته باشيد يك بسته از تشك يكبارمصرف تعداد بسيارزيادي تشك در داخل خود دارد كه شما مي توانيد از آنها استفاده كنيد. البته بايد بدانيد شايد خريد اين تشك به نسبت نمونه هاي دائمي چندان مقرون به صرفه نباشد.

تشك دائمي

تشك تعويض دائمي يكي از ديگر انواع تشك تعويض است كه در طرح و اندازه هاي متفاوتي به بازار عرضه مي شود. برخي از ديگر انواع تشك هاي موجود در بازار امكانات ديگري هم دارند كه مي تواند به سرگرم كردن فرزندتان كمك كند. دقت داشته باشيد زيراندازهاي دائمي كه امكانات بيشتري دارند به نسبت سايرين قيمت بالاتري هم دارند.

شما مي توانيد بسته به ويژگي هاي هريك از انواع اين تشك براي خريدشان اقدام كنيد.

راهنماي خريد تشك تعويض نوزاد

همانطور كه قبلا هم بيان كرديم تشك تعويض نوزاد داراي مدل هاي متفاوتي است به همين دليل نيز بهتراست براي يك انتخاب درست اطلاعاتي را در اين زمينه داشته باشيد.براي اطلاع از قيمت و خريد زيرانداز نوزاد به فروشگاه آنلاين كارتزبيبي مراجعه كنيد .

جنس

از اولين و مهم ترين مواردي كه بايد براي خريد تشك تعويض نوزاد به آن توجه شود، جنس اين محصول است. دقت داشته باشيد پوست نوزاد به صورت مستقيم با اين تشك در ارتباط است به همين دليل نيز بايد متريال به كاررفته در آن مناسب باشد تا ايجاد حساسيت نكند. الياف طبيعي يكي از بهترين متريالي است كه در ساختار تشك تعويض از آن استفاده مي شود كه كاملا با بدن نوزاد سازگار است و مشكلي را در اين زمينه ايجاد نمي كند.

قابليت شستشو

از ديگر ويژگي هايي كه براي خريد زيرانداز تعويض نوزاد اهميت دارد، قابليت شستشو است. زيراندازهاي يكبار مصرف را كه پس هر بار استفاده بايد بيرون بيندازيد. اما در مورد تشك تعويض دائمي بايد بدانيد كه يك رويه در ساختار آنها ديده مي شود كه در صورت كثيف شدن مي توانيد آن را به راحتي تعويض كرده و بشوييد. البته اين موضوع را نيز درنظرداشته باشيد كه پلاستيك به كاررفته در تشك از نوع حساسيت زا باشد و البته كيفيت مناسبي هم داشته باشد كه پس از چندبار شستشو ظاهر خود را از دست ندهد.

انتخاب سايز مناسب

براي خريد زيرانداز تعويض خواهيدديد كه مي توانيد اين محصول را در سايزبندي متنوعي خريداري كنيد. شما مي توانيد به دنبال انتخاب سايزي باشيد كه براي نوزاد شما اندازه و مناسب باشد. البته كه اگر مي خواهيد براي سيسموني يك تشك تعويض بخريد، بايد به دنبال مدل هايي باشيد كه تا دوسالگي فرزندتان را پاسخگو باشد. ابعاد استاندارد براي تشك تعويض 100*100 است.

وجود بالشتك

برخي از انواع تشك تعويض موجود در بازار در ساختار خود بالشتك هاي دارند، وجود اين بالشتك احساس راحتي بيشتري را به نوزاد مي دهد. البته دقت داشته باشيد تشك به كاررفته در اين بالشتك بايد ارتفاع مناسبي داشته باشد و البته به اندازه كافي هم نرم باشد تا به جاي راحتي كودك را اذيت نكند.

قابليت حمل

دقت داشته باشيد گاهي شما مي خواهيد با فرزندتان به بيرون از منزل برويد به همين دليل نيز نيازاست تا زيرانداز تعويض را به همراه ببريد. در اين موقعيت مي توانيد از انواع زيرانداز يكبار مصرف استفاده كنيد اما اگر مي خواهيد مدل هاي دائمي را بخريد بايد نمونه اي را انتخاب كيند كه به راحتي جمع شده و در كيف شما نگهداري شود. البته اين را هم بدانيد كه برخي از انواع تشك تعويض خود داراي كيف هستند كه جابه جايي آنها بسيارراحت است.

انتخاب مدل مناسب

امروزه مدل هايي از تشك تعويض وارد بازارشده اند كه طراحي خاص و ويژه اي دارند و مي توانند فرزندتان را سرگرم كند. البته كه امروزه طراحي اين تشك ها نيز بسيارمتنوع است و شما مي توانيد به راحتي طرح هاي خاص و كودكانه از آن را انتخاب كنيد. دقت داشته باشيد اين موضوع را هم درنظربگيريد كه ممكن است تشك طرح و رنگ خاصي داشته باشد كه هنگام شستشو رنگ پس نداده و ظاهر اوليه خود را از دست ندهد.

انتخاب رنگ مناسب

رنگبندي انواع تشك تعويض نوزاد موجود در بازار متفاوت است به همين دليل نيز شما مي توانيد به راحتي رنگ موردنظرتان را از ميان آنها انتخاب كنيد. البته پيشنهاد ما به شما اين است كه رنگ اين تشك را سفيد انتخاب كنيد كه براي نظافت و تميزي آن بتوانيد به موقع عمل كنيد.

ضخامت مناسب

براي اينكه از راحتي نوزاد در هنگام استفاده از تشك تعويض خيالتان راحت باشد، بهتراست گزينه هايي را با ضخامت بالا انتخاب كنيد. امروزه تشك ارزان قيمت بسيارزيادي در بازار وجوددارد كه دائما براي صاف كردن آن مشكل خواهيدداشت. اما مي توانيد نمونه هاي ضخيم را انتخاب كنيد كه كيفيت مناسبي دارند و البته با شستشوي زياد نيز دچار مشكل نمي شوند.

قيمت

قيمت زيرانداز تعويض براساس مواردي كه در بخش بالا بايد براي خريد آن درنظربگيريد، متفاوت خواهدبود. با اين وجود شما قراراست دوسال از اين زيرانداز براي فرزندتان استفاده كنيد به همين دليل نيز بايد به دنبال گزينه هايي باشيد كه كيفيت مناسبي داشته باشند و بتوانيد تمام اين دوسال بدون مشكل از آن كمك بگيريد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۳۰:۳۴ توسط:paya موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :