payamarketing payamarketing .

payamarketing

خريد زيرانداز نوزاد پارچه اي يا زيرانداز يك بار مصرف ؟

انواع تشك تعويض پوشك نوزاد

در يك دسته‌بندي كلي مي‌توان اين محصول كاربردي را به دو دسته يك‌بارمصرف و دائمي تقسيم كرد. براي آشنايي بيشتر شما با اين نمونه زيراندازها هر يك از آنها را به‌صورت مجزا توضيح مي‌دهيم.

زيرانداز نوزاد

  • زيرانداز يك‌بارمصرف نوزاد: با توجه به اسم اين نمونه محصول تنها براي يك مرتبه تعويض پوشاك مي‌توانيد از آن استفاده كنيد. بهتر است هميشه ۳ تا ۴ زيرانداز يك‌بارمصرف با خود همراه داشته باشيد تا براي تعويض پوشك فرزند خود با مشكلي مواجه نشويد. شايد در نگاه اول به دليل عدم نياز به شستشوي اين نمونه زيراندازها تصور كنيد كه زيرانداز يك‌بارمصرف مقرون‌به‌صرفه­تر است. ممكن است اين ديدگاه منطقي باشد اما اگر به مدت زماني كه براي خريد اين نمونه محصول در داروخانه صرف مي‌كنيد توجه كنيد حتما نظر شما تغيير خواهد كرد.
  • زيرانداز دائمي نوزاد: زيرانداز تعويض نوزاد دائمي در اغلب فروشگاه‌هاي عرضه‌كننده وسايل سيسموني يافت مي‌شود. از نظر ظاهري نيز داراي طرح و رنگ‌هاي عروسكي و متنوع هستند. در قسمت پاييني برخي زيراندازهاي دائمي كودك يك بوق كوچك قرار دارد. برخورد پاي كودك با قسمت انتهايي تشك سروصدايي ايجاد مي‌كند كه موجب آرام شدن كودك مي‌شود. با اين حال، از نظر قيمتي زيراندازهاي دائمي در محدوده بالاتر نسبت به زيرانداز يك‌بارمصرف قرار دارند؛ اما دوام و مقاوم آنها بسيار بيشتر از نمونه‌هاي يك‌بارمصرف است.

 مزاياي استفاده از زيرانداز تعويض نوزاد

  • دوام و ماندگاري بسيار بالا (به‌ويژه در مدل‌هاي دائمي)
  • دسترسي آسان و حمل بسيار راحت
  • مقاومت بسيار بالا در برابر رطوبت
  • سهولت استفاده در منزل و سفر
  • وجود بالشتك در محل قرارگيري سر كودك موجب شده كه سر كودك هنگام تعويض پوشك تحت فشار قرار نگيرد.
  • با استفاده از اين نمونه زيراندازهاي فرش، موكت يا ساير وسايل كودك در حين تعويض پوشك كثيف نمي‌شود.

مهمترين نكات هنگام خريد تشك تعويض پوشك

در مرحله اول براي خريد اين نمونه زيراندازها بايد به بودجه خود دقت كنيد. با توجه به تنوع جنس و كيفيت زيراندازهاي تعويض پوشك مي‌توانيد با توجه به ميزان بودجه خود، محصول مناسب را انتخاب و خريداري كنيد؛ اما قيمت تنها عاملي نيست كه هنگام خريد يك تشك تعويض نوزاد مناسب بايد به آن توجه كنيد؛ اما بدون شك يكي از مهمترين عوامل است.

به جنس مواد سازنده اين محصول دقت كنيد. با توجه به اينكه زيرانداز تعويض نوزاد در تماس مستقيم با پوست و بدن نوزاد قرار دارد، استفاده از محصول بي‌كيفيت مي‌تواند به بدن نوزاد آسيب‌زده و احتمال ابتلاي او به بيماري‌هاي پوستي و عفوني را افزايش دهد. به همين دليل، توصيه مي‌كنيم تنها براي كاهش هزينه خود محصولات بي‌كيفيت را انتخاب نكنيد.براي خريد زيرانداز نوزاد ارزان و با كيفيت به فروشگاه انلاين كارتزبيبي مراجعه كنيد .

در اغلب موارد، كودك هنگام تعويض پوشك ناآرام مي‌شود. براي اينكه حواس كودك را پرت كرده و بتوانيد او را سرگرم كنيد از مدل‌هاي داراي طرح عروسكي و شاد استفاده كنيد.

با توجه به اينكه تعويض پوشك ممكن است كمي طول بكشد و كودك در اين مواقع تقلا و جنب‌وجوش دارد. بهتر است محصولات داراي بالشتك را انتخاب كنيد. هنگامي كه كودك را روي اين نمونه زيراندازها مي‌خوابانيد زير سر او كاملا نرم خواهد بود. در نتيجه مي‌توانيد با آرامش بيشتري پوشك را تعويض كنيد.

سعي كنيد زيراندازهاي پلاستيكي را انتخاب كنيد. استفاده از اين نمونه تشك‌ها در حين تعويض پوشاك موجب مي‌شود كه اگر ادرار يا مدفوع كودك روي تشك ريخت بتوانيد به‌راحتي آن را بشوييد.

تشك‌هاي تعويض داراي اندازه‌هاي مختلف هستند. براي اينكه بتوانيد آنها را به‌راحتي حمل كنيد حتما به اين مورد توجه داشته باشيد. با توجه به اينكه در طول سفر يا در مهماني ممكن است بارها نيازمند استفاده از تشك تعويض پوشاك شويد، توصيه مي‌كنيم محصولي را انتخاب كنيد كه به‌راحتي تا شده، در ساك نوزاد قرار بگيرد و حمل آن براي شما آسان باشد.

براي اينكه با اطمينان بيشتري بتوانيد پوشك نوزاد را تعويض كنيد بهتر است از نمونه‌هاي ضخيم‌تر زيرانداز تعويض نوزاد را انتخاب كنيد.

ويژگي‌هاي تشك تعويض پوشك مناسب

  • شستشوي آن بسيار آسان باشد.
  • قابل‌حمل بوده و به‌راحتي در كيف نوزاد قرار بگيرد.
  • جنس الياف آن كاملا ارگانيك بوده و موجب ايجاد حساسيت نشود.
  • داراي طرح و رنگ زيبا و فانتزي باشد. در قسمت سر نوزاد بالشتك نرم وجود داشته باشد و در قسمت انتهاي آن براي سرگرمي كودك بوق قرار گرفته باشد.
  • داراي اندازه و ابعاد مناسب با اندازه كودك باشد.

سخن پاياني

يكي از سخت‌ترين مراحل بعد از تولد نوزاد، مرحله تعويض پوشك است. بايد اين كار را به‌گونه‌اي انجام دهيد كه كودك ناآرامي نكند، بعلاوه بايد خانه و ساير وسايل كودك تميز باقي بماند. براي اينكه بتوانيد به‌راحتي پوشك كودك خود را در خانه، سفر يا مهماني تعويض كنيد.

استفاده از زيرانداز تعويض نوزاد را به شما توصيه مي‌كنيم. اين محصول داراي دو مدل دائمي و يك‌بارمصرف است. انتخاب نمونه‌هاي دائمي با توجه به تنوع طرح و رنگ و قابليت شستشو مناسب‌تر به نظر مي‌رسد. در انتخاب اين نمونه محصول سعي كنيد بر مواد اوليه سازنده آن متمركز شويد؛ زيرا اين تشك مستقيما با بدن كودك شما در تماس است.

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۰۵:۴۱ توسط:paya موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :