payamarketing payamarketing .

payamarketing

بهترين تيم سازنده انيميشن تبليغاتي

 

يكي از مؤثرترين راه‌ها براي جلب‌توجه مشتريان، ساخت انيميشن تبليغاتي است. در دنياي پرشتاب امروزي كه رقابت شديد است، تبليغات به ابزاري ضروري براي كسب‌وكارها براي دستيابي به مخاطبان هدف تبديل‌شده است.

انيميشن‌ها به كسب‌وكارها اين امكان را مي‌دهند كه پيام خود را به شيوه‌اي جذاب و ازنظر بصري گيراتر منتقل كنند و مي‌توان از آن‌ها براي اهداف مختلفي مانند نمايش محصولات، ويديوهاي توضيح‌دهنده و كمپين‌هاي برندسازي استفاده كرد.

اگر قصد ساخت انيميشن تبليغاتي براي كسب‌وكار خود راداريد، در ادامه اين مقاله چند نكته ضروري و مهم كه مي‌تواند به شما در ساخت انيميشن تبليغاتي كمك كند را خواهيم گفت پس تا آخر اين مقاله همراه ما باشيد.

استوري‌برد نمايشي بصري از فيلم‌نامه شما است و به شما كمك مي‌كند انيميشنتان را برنامه‌ريزي كنيد و محصول نهايي‌تان را تجسم كنيد و به تصوير بكشيد و مي‌توان گفت استوري‌برد براي طراحان «نسخه نهايي فيلم‌نامه» است، چون همان فيلم‌نامه را به تصوير مي‌كشد.

درواقع استوري‌برد از نقاشي‌ استفاده مي‌كند تا نشان دهد هر قسمت از فيلم‌نامه چگونه اجرا مي‌شود.

براي طراحان به‌عنوان طرح اوليه كه ببينند ويديو در آخر چگونه مي‌شود، ضروري است. چون در اين مرحله هنوز تصويرها نهايي نشده‌اند، تغيير دادن آن‌ها كار آساني است و مشكلات احتمالي در اين مرحله شناسايي مي‌شود و تغييرات لازم قبل از شروع فرآيند انيميشن ايجاد مي‌شود.
 

نكته ششم در ساخت انيميشن تبليغاتي - صداگذاري مناسب را انتخاب كنيد

صداگذاري عنصر مهمي از انيميشن شماست و بايد با دقت انتخاب شود. صداگذاري بايد با لحن و سبك انيميشن شما مطابقت داشته باشد و بايد توسط يك صداگذار حرفه‌اي ارائه شود. طراحي كردن صدا براي ويديو مي‌تواند، ويديو را خيلي خاص‌تر و موفق‌تر كند.

درحالي‌كه طراحي صدا ممكن است خيلي جلب‌توجه نكند، اما حرفه‌اي بودن ويديو را نشان مي‌دهد و قطعاً در آخر باعث موفقيت بيشتر ويديو مي‌شود. 

نكته هفتم در ساخت انيميشن تبليغاتي - افكت‌هاي صوتي و موسيقي اضافه كنيد

جلوه‌هاي صوتي و موسيقي مي‌توانند به انيميشن شما عمق و احساس بي افزايند و بايد با دقت انتخاب شوند. موسيقي بايد با سبك انيميشن شما مطابقت داشته باشد و جلوه‌هاي صوتي بايد به‌اندازه كافي و فقط در مواقع ضروري استفاده شوند.
 


فيلم‌نامه يا سناريو ستون فقرات انيميشن شما است و بايد به‌گونه‌اي نوشته شود كه پيام شمارا به‌طور مؤثر به مخاطب منتقل كند. فيلم‌نامه بايد واضح، مختصر و جذاب باشد و بر مزاياي محصول يا خدمات شما تمركز كند.

يك انيميشن تبليغاتي با يك فيلم‌نامه خوب، حتي صدا و تصويري ضعيف را قابل توجيه و جذاب مي‌كند؛ اما يك انيميشن تبليغاتي ميليون دلاري كه خارق‌العاده به نظر برسد ولي سناريو خوبي نداشته باشد و نمي‌تواند براي آن شركت كارآمد و مؤثر باشد و يك ويديو شكست‌خورده خواهد بود.

 يكي از بهترين هاي ساخت انيميش در ايران پارت انيميشن مي باشد ك براي ارتباط و سفارش ساخت انيميشن اينجا كليك كنيد .
 

نكته پنجم در ساخت انيميشن تبليغاتي - استوري‌برد بسازيد

 


 

نكات مهم در ساخت انيميشن تبليغاتي:

نكته اول در ساخت انيميشن تبليغاتي - اهداف خود را مشخص كنيد

قبل از شروع ساخت انيميشن خود، بايد اهداف خود را به‌وضوح مشخص كنيد. از خود بپرسيد كه مي‌خواهيد با انيميشن خود به چه چيزي برسيد؟ آيا مي‌خواهيد آگاهي از برند را افزايش دهيد، فروش را افزايش دهيد يا به مخاطبان خود در مورد محصولات يا خدمات خود آموزش دهيد؟

تعيين اهداف به شما كمك مي‌كند پيامي واضح و مختصر ايجاد كنيد كه با مخاطب هدف شما هماهنگي باشد و آن‌ها را جذب ويديو تبليغاتي شما كند.
 

نكته دوم در ساخت انيميشن تبليغاتي - مخاطب خود را بشناسيد

موفقيت انيميشن شما تا حد زيادي به توانايي شما در درك مخاطبان بستگي دارد. آن‌ها چه كساني هستند؟ مشكلات آن‌ها چيست؟ چه چيزي آن‌ها را براي اقدام بعد از ديدن ويديو تحريك مي‌كند؟ با درك مخاطبان خود، مي‌توانيد پيامي ايجاد كنيد كه مستقيماً با آن‌ها صحبت كند و نيازها و نگراني‌هاي آن‌ها را برطرف كند.
 

نكته سوم در ساخت انيميشن تبليغاتي - سبك انيميشن مناسب را انتخاب كنيد

هنگامي‌كه اهداف و مخاطبان خود را مشخص كرديد، قدم بعدي انتخاب سبك مناسب انيميشن است. سبك‌هاي انيميشن مختلفي براي انتخاب وجود دارد، ازجمله انيميشن دوبعدي، انيميشن سه‌بعدي، انيميشن استاپ موشن و انيميشن تخته سفيد و غيره. هر سبك ويژگي‌هاي منحصربه‌فرد خود را دارد و انتخاب سبك مناسب به اهداف و مخاطبان شما بستگي دارد.

خالي از لطف نيست كه گفته شود كه بهترين  و پرطرفدارترين سبك انيميشن در حال حاضر سبك انيميشن دوبعدي يا همان موشن‌گرافيك دوبعدي است كه براي يادگيري آن مي‌توانيد از ويديوهاي رايگان آموزش موشن گرافيك در اينترنت استفاده كنيد.

البته نرم‌افزار موردنياز براي يادگيري موشن‌گرافيك، نرم‌افزار افترا فكت است كه مي‌توانيد آموزش افترافكت را هم به‌راحتي در اينترنت پيداكرده و خيلي حرفه‌اي وارد اين كسب‌وكار هنري جذاب شويد.
 

نكته چهارم در ساخت انيميشن تبليغاتي - يك سناريو بنويسيد

نكته هشتم در ساخت انيميشن تبليغاتي - از تصاوير باكيفيت بالا استفاده كنيد


تصاويري باكيفيت بالا براي ايجاد يك انيميشن حرفه‌اي ضروري است. جلوه‌هاي بصري بايد با ويژگي‌هاي خاص برند شما مانند رنگ و ... سازگار باشد و بايد به‌گونه‌اي طراحي شود كه توجه مخاطب هدف شمارا جلب كند.

نكته نهم در ساخت انيميشن تبليغاتي - آن را كوتاه و شيرين نگه‌داريد

بازه توجه افراد كوتاه است و لازم است انيميشن خود را كوتاه و شيرين نگه‌داريد. زمان ايدئال براي يك انيميشن تبليغاتي بين 30 ثانيه تا 1 دقيقه است. هر چه ويديو شما طولاني‌تر از آن باشد ممكن است باعث شود مخاطب شما تمام ويديو را نبيند و در ميانه ويديو علاقه خود را به ديدن آن از دست بدهد و به‌خوبي جذب ويديو نشود.
 

نكته دهم در ساخت انيميشن تبليغاتي - تست و اصلاح كنيد

هنگامي‌كه انيميشن خود را ايجاد كرديد، ضروري است كه آن را به تعداد كمي از افراد نشان دهيد و از آن‌ها بخواهيد تا ويديو شمارا نقد كنند و نقاط ضعف شمارا بازگو كنند. بعدازآن مي‌توانيد از بازخوردها استفاده كنيد تا انيميشن خود را اصلاح و بهبود ببخشيد و تغييرات لازم را قبل از انتشار آن براي مخاطبان اصلي ويديو انجام دهيد.

همچنين لازم است براي انتشار ويديو تبليغاتي خود از پلتفرم‌هاي مختلف كمك بگيريد و به يك پلتفرم خاص اكتفا نكنيد. در اين مرحله مي‌توانيد از فراخوان‌هاي مختلف براي هر پلتفرم به‌صورت جداگانه استفاده كنيد تا بازخورد ويديوتان را بيشتر كنيد و نتيجه بهتري از ويديو تبليغاتي‌تان بگيريد.

سخن پاياني:

ايجاد يك انيميشن تبليغاتي يك‌راه قدرتمند براي انتقال پيام شما به مخاطبان هدف شما است. با تعيين اهداف خود، شناخت مخاطبان، انتخاب سبك انيميشن مناسب، نوشتن فيلم‌نامه، ايجاد استوري‌برد، انتخاب صداگذاري مناسب، افزودن جلوه‌هاي صوتي و موسيقي، استفاده از تصاوير باكيفيت بالا، كوتاه و شيرين نگه‌داشتن آن و تست و اصلاح  و ... مي‌توانيد انيميشني بسازيد كه به‌طور مؤثر پيام شمارا منتقل كند و تعداد زيادي از مخاطبان را به مشتري تبديل كند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۳۲:۳۷ توسط:paya موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :