payamarketing payamarketing .

payamarketing

مراحل توليد انيميشن 3 بعدي

انيميشن سه بعدي يك تكنيك گرافيكي است كه از حركت براي زنده كردن كاراكترها، اشياء، وسايل و موارد ديگر استفاده مي‌كند. انيميشن سه بعدي عمدتا در ايجاد بازي‌هاي ويدئويي، فيلم‌ها و برنامه‌هاي تلويزيوني استفاده مي‌شود. همچنين محبوبيت آن ها در حال افزايش است. در حال حاضر، انيميشن سه بعدي براي ايجاد تيزر تبليغاتي براي بازاريابي محصول و خدمات شركت‌ها استفاده مي‌شود.

متداول ترين تعريف انيميشن سه بعدي: فرايند ايجاد تصاوير متحرك يا انيميشني سه بعدي است، بعد از آن بايد تصاوير را در يك محيط ديجيتالي قرار داد. اين اشياء در نرم افزاري كه مخصوص انيميشن سه بعدي طراحي و توليد مي‌شوند. چنين برنامه هايي به انيماتورهاي سه بعدي اجازه مي‌دهد تا حركت مورد نياز براي زنده كردن اجسام را ايجاد كنند.

 براي سفارش ساخت انيميشن 3 بعدي  با پارت انيميشن در ارتباط باشيد :

https://partanimation.com/%d8%b3%d9%81%d8%a7%d8%b1%d8%b4-%d8%a7%d9%86%db%8c%d9%85%db%8c%d8%b4%d9%86-%d8%b3%d9%87-%d8%a8%d8%b9%d8%af%db%8c/

فرايند سه بعدي سازي اشياء

 

فرايند ايجاد حركت به اين اشياء به سه قسمت اصلي تقسيم مي شود: مدل سازي ، چيدمان و انيميشن و رندر.

 

 
مدلسازي

 

مدل سازي در انيميشن سه بعدي ، مرحله‌اي است كه در آن اشياء يا شخصيت ها توليد مي‌شوند. اين كار را مي‌توان با استفاده از ابزار مدل سازي يا اسكن اشياء واقعي در رايانه انجام داد.

هر دو تكنيك فوق العاده مفيد هستند و مزاياي متفاوتي را ارائه مي‌دهند. با ايجاد يك مدل به طور كامل به تنهايي، با استفاده از يك ابزار، كنترل بسيار بيشتري بر كل ظاهر آن داريد.

با اين حال، اسكن اشياء دنياي واقعي در رايانه، باعث صرفه جويي در زمان مي‌شود. مهم نيست از كدام روش استفاده مي‌كنيد، قبل از حركت به مرحله بعدي، بافت‌ها بايد به شي يا شخصيت اضافه شوند. بافت‌ها ظاهر واقعي تري را به ارمغان مي‌آورند و به مدل‌ها جان مي‌بخشند.

 

انيميشن و چيدمان

 

پس از تكميل مدل‌ها در ساخت انيميشن سه بعدي، آن‌ها را به مرحله طرح بندي و انيميشن منتقل مي‌كنيم. در اين مرحله، آنها در يك صحنه مخصوص قرار مي‌گيرند و به انيميشن تبديل مي‌شوند. ابتدا، طرح بايد به وسيله يك مجموعه و اضافه كردن اشياء به آن تعيين شود. سپس، اشياء و كاراكترها بايد با اختصاص متغيرهاي متحرك، حركت كنند.

 

رندر

 

مرحله نهايي، رندر، جايي است كه صحنه به تصوير نهايي در انيميشن سه بعدي تبديل مي‌شود. اين كار با استفاده از نرم افزار خاصي انجام مي‌شود، زيرا فرايند ارائه چيزي نيست كه يك كامپيوتر معمولي بتواند از عهده آن برآيد. مي‌توان يك پروژه را واقع بينانه تر ارائه داد، يا مي‌تواند براي اعمال يك سبك هنري خاص ارائه شود. هر يك از گزينه ها بستگي به پروژه و الزامات آن و ترجيحات كلي بصري دارد.

برنامه ريزي

 

هر يك از اين مراحل براي ساخت انيميشن سه بعدي، نياز به برنامه ريزي و كار زيادي دارد. هنرمندان سه بعدي زمان زيادي را در كل فرايند صرف خواهند كرد كه مطابق نظر مشتري باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۳۵:۳۶ توسط:paya موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :