payamarketing payamarketing .

payamarketing

فروش عمده لباس فرم مردانه در تهران

لباس فرم مردانه

مزاياي لباس فرم
سرمايه گذاري در لباس فرم  و يكدست كارمندان تصميمي دشوار براي كارفرما و نشان دهنده يك تعهد بزرگ مالي است.
لباس فرم، چه در مدارس و يا در محل كار، اغلب يكي از مهمترين موضوعات مورد بحث در محيط كاري ست. آيا لباس يكدست مفيد است؟ از همه مهمتر، اينكه چه كسي از لباس فرم يا لباس كاربهره مند ميشود، كارمند، كارفرما، و يا مشتري؟ خوب، پاسخ اينست هر سه مورد

۱- منافع كارفرما از لباس فرم و يكدست در شركت
سرمايه گذاري براي لباس فرم كارمندان يك تصميم دشوار براي يك كارفرمااست و تعهد بزرگ مالي است. بنابراين، دانستن اين موارد كه منافع لباس يكدست براي شركت شما چيست در ابتداي كار مهم است
بهره وري: يكي از بزرگترين منافع استفاده از لباس فرم افزايش بهره وري است. با توجه به نظرسنجي هاي انجام شده از بين ۵۵ درصد از كارگران آنان بر اين عقيده اند كه پوشيدن لباس فرم سازندگي را بالا مي برد.
نام تجاري: لباس فرم براي كارمندان يك ابزار بازاريابي موثر در مقايسه با ديگر تبليغات است.
ايمني: بسته به صنعت شما، لباس كار مي تواند ابزار ايمني مهمي باشد اين كه آيا لباس هاي فرم مي تواند به عنوان محافظ در برابر سوختگي و آسيب ديدگي همچنين جهت جلوگيري از آلودگي در محيط كار شود، و يا اينكه كمك كند تا كاركنان در محل كار بيشتر به چشم بيايند.

۲- منافع كاركنان از پوشيدن لباس فرم يكدست
در درجه اول از نگراني هاي كارمندان براي پوشيدن لباس روتين كار كاسته مي شود. همچنين لباس يكدست در محل كار حس برابري و كار گروهي توام ايجاد مي كند. در نتيجه كارمنداني شادتر، با ظاهري جذاب براي شركت بوجود مي آيد و كاركنان خوشحال بهره وري شركت را (كه يكي از منافع كارفرمايان است) بالا مي برند.
با توجه به مطالعه انجام شده توسط شركت Bright Horizons، تقريبا ۶۶ درصد از كارمندان با رضايت شغلي بالا به طور مداوم در محل كار خود مشغول بكارند و حتي در ساعت اضافي در محل كار مي مانند.

۳- منافع مشتري از برنامه لباس فرم يكدست كاركنان يك شركت
شايد بزرگترين منفعت كارمندان با لباس يكدست كار در محل كارشان ايجاد تصوير ذهني خوب به مشتريان باشد. با توجه به مطالعه ۲۰۰۰ UTSA ، “هنگامي كه يك مشتري يك كارمند را در لباس فرم مي بيند، اين احساس به مشتري القا مي شود كه يك محصول بهتر و با كيفيت بالاتر از خدمات دريافت خواهد كرد.” ۴۰٫۲۸٪ از پاسخ دهندگان معتقدند كارمندان با لباس فرم آگاهتر هستند، ۵۲٫۷۸ درصد معتقدند كه آنان قابل اعتمادترند، و ۵۴٫۱۷٪ پاسخ دادند كه آنها احساس راحتي بيشتري با يك كارمند با لباس فرم دارند.

نكاتي درباره لباس فرم مردانه

هر مجموعه حرفه اي، با هدفي كه دارد لباس فرم مخصوصي را براي كاركنان خود در نظر مي‌گيرد. ويژگي‌هاي يك لباس فرم به عوامل زيادي بستگي دارد. مهم ترين آنها داشتن دوخت‌هاي ظريف و استاندارد به همراه طراحي‌هاي زيبا است. مزيت يونيفرم‌هاي مخصوص هر شركت در اين است كه، آراستگي و نظم را به چشم مشتري‌هاي خود نمايان مي‌كنند.

استفاده از بهترين پارچه‌ها در يونيفرم
از مهم ترين ويژگي‌هاي يك يونيفرم خوب اين است كه از دوخت حرفه اي برخوردار باشد؛ براي داشتن يك لباس فرم ايده آل شما ابتدا بايد مشاوره با ايران فرم را بگذرانيد تا درباره اهداف مجموعه تان، رنگ مورد نظر و شكل و دوخت لباس ايده جمع شود. سپس با اجرا كردن طراحي لباس فرم و در جريان گذاشتن شما در گام به گام توليد، مي‌توانيد به لباس مورد نظر خود برسيد. در ادامه با استفاده از بهترين پارچه و دوخت‌ها، لباس ارگان خود را دريافت مي‌كنيد. اگر بخواهيد به صورت حرفه اي، لباس يونيفرم مجموعه خود را تهيه كنيد، بايد براي تابستان و زمستان يونيفرم جداگانه اي تدارك ببينيد. براي انتخاب يك پارچه مناسب، بايد نوع پارچه اي را انتخاب كنيد كه، درصد الياف طبيعي و نخ موجود در آن بيشتر باشد. به عنوان مثال پارچه‌هاي فاستوني باكيفيت براي محيط‌هاي اداري بسيار گزينه خوبي هستند چراكه ظاهري زيبا و آراسته را به كاركنان هديه مي‌دهند. همچنين فرد در لباس فرم خود احساس راحتي مي‌كند. با استفاده از يك پارچه مناسب مي‌توانيد از جلوي چروك شدن بيش از حد مانتو يا كت و شلوار جلوگيري كنيد، اين گونه كاركنان در طول روز حس بهتري دارند و در روزهاي قبل از كار، كمتر درگير لباس خود هستند. 
 
براي انتخاب رنگي مناسب بهتر است به شركت خود توجه كنيد

 استفاده از رنگ مناسب براي فرم اداري
ارگان‌هايي كه حرفه اي هستند و با يك هدف خاصي براي كاركنان خود اقدام به خريد يونيفرم مي‌كنند، به نكته‌هاي ديگري در طراحي لباس نيز توجه دارند؛ طراحي لوگو و اجراي آن بر لباس فرم، بسته بندي مناسب آن، انتخاب رنگ مناسب مجموعه از ديگر عواملي است كه بايد زمان خريد لباس توجه كنيد. براي انتخاب رنگي مناسب بهتر است به شركت خود توجه كنيد. چه رنگي در برند يا لوگوي شما بيشتر نمايان است. همان رنگ را در يونيفرم اجرا كنيد. اما اگر ايده اي براي رنگ آن نداريد، ساير رنگ‌هايي چون طوسي، مشكي، سرمه اي، كرمي و خاكستري از ديگر گزينه‌هايي است كه مي‌توانيد در هنگام خريد به آن اشاره كنيد. البته سعي كنيد رنگ مشكي در گزينه‌هاي بعدي خود قرار دهيد. چون اكثر يونيفرم‌ها، از رنگ طوسي و خاكستري هستند و بيشتر رسمي هستند. اگر تمايل به استفاده از طرح داريد، بهتر است كه از لباس‌هاي خط داري استفاده كنيد كه، خط‌هاي آن نازك و ساده باشند. براي لباس زير يونيفرم بهتر است از لباس‌هاي ساده با رنگ‌هاي روشن چون سفيد استفاده شود. اگر براي زنان خود تمايل به استفاده از كراوات، از رنگ‌هاي شادي چون قرمز يا بنفش انتخاب كنيد. 

 

از سايزهاي استاندارد غافل نشويد
شما و كاركنانتان به احتمال زياد در جلسايز مناسب، سايزي است كه فرد در آن احساس راحتي داشته باشد، نه بسيار تنگ باشد و نه بسيار گشاد. لباس‌هاي فرم اداري، لباس‌هاي اسپرت نيستند كه جذب باشند‌. بايد بر اساس استاندارد كلي براي فرم‌هاي اداري پيروي شود. استفاده از مانتو يا كت و شلوار يا حتي فرم‌هاي بيمارستان، نشان دهنده هويت سازمان شماست. براي انتخاب بهترين پارچه، شكل و ظاهر آن، در نظر گرفتن راحتي كارمندان خود از مواردي است كه بايد در هنگام مشورت با وبسايت دوخت يادگار  در نظر داشته باشيد. 

سات و قرارهاي مهمي بايد حاضر شويد. هميشه به ياد داشته باشيد كه در انتخاب لباس فرم مناسب خود، هرگز از مانتو تك استفاده نكنيد. يك يونيفرم كامل، به اين صورت است كه بايد ست باشد. 

 

ستفاده از يونيفرم براي جلب مشتري 
بي شك استفاده از يونيفرم در درآمد شما تاثير بسزايي دارد. چون با لباس فرم اين ذهنيت را در مشتري به وجود مي‌آورد كه، مجموعه شما داراي نظم و يك عملكرد مناسب است. شركت‌ها و مديران موفق در يك اصل با يكديگر هم نظر هستند؛ و آن خريد لباس فرم براي كارمندان است. چون كاركنان اولين كساني هستند كه با مشتريان ارتباط مستقيم برقرار مي‌كنند. همچنين داشتن فرم مناسب كار، از ارزيابي‌هاي مثبتي است كه، توسط مديران گزارش شده است. 

دلايل استفاده از لباس فرم 
لباس فرم به طور كلي منافع سه گروه را شامل مي‌شود: كارفرمايان، كاركنان و مشتري! بر خلاف تصور افراد كه فكر مي‌كنند شركت و ارگان‌ها هستند كه كاركنان خود را به پوشيدن يونيفرم مخصوص دعوت مي‌كنند و فقط آنها هستند كه از اين بابت سود مي‌برند. اما امروزه اين ديدگاه كنار رفته و منافع هر سه گروه را شامل مي‌شود. 
 
سرمايه گذاري بر روي لباس‌هاي فرم براي كارفرمايان هزينه بر است. اما سود آن بيشتر بوده و اين باعث ترويج پوشيدن لباس فرم در سازمان‌هاي مختلف شده است. جنبه‌هاي مثبت لباس فرم بسيار است. يكي از موارد مهم آن افزايش بهره وري كارمندان مي‌شود. بازدهي در افرادي كه در محل كار خود با لباس فرم حاضر مي‌شوند، ديده شده است. همچنين از اعضاي سازمان‌هاي مختلف درباره نظرشان از پوشيدن لباس‌هاي هماهنگ پرسيده شده و اكثريت با اين موضوع موافق بودند. يكي از دغدغه‌هاي آزاردهنده كارمندان اين است كه نمي دانند بايد چه لباسي بپوشند كه براي محيط كارشان مناسب باشد. به خصوص خانم‌ها كه درگيري آنها با پوشيدن مانتو مناسب بيشتر است. همين طور هر فرد داراي سليقه شخصي است و ممكن است لباسي بپوشد كه براي كار كردن مناسب نباشد. اما با ايده داشتن لباس فرم‌هاي مناسب اين دغدغه به طور كلي حذف مي‌شود. همچنين اگر پارچه يونيفرم آنها از پارچه با كيفيت باشد كه دير چروك شود، آنها حتي نياز نيست براي هر روز خود، لباس‌هايشان را آماده كنند. همين طور به وجود آمدن احساس يكپارچگي و برابري بودن در بين كارمندان به آنها حس خوبي مي‌دهد. آنها مي‌توانند ديگر نگران هزينه كردن براي لباس‌هاي گران قيمت نباشند. لباس‌هاي فرم در ارتباط با مشتري نيز تاثير خوبي دارد. 

دغدغه تمامي كسب و كارها، ديده شدن توسط مشتريان است. لباس هر فردي در ارتباط اوليه، مهمترين بخش است. مشتري با ديدن لباس‌هايي با ظاهري زيبا و مرتب، به تعهد و يكپارچگي مجموعه پي مي‌برد. همچنين ساده بودن مانتو يا كت و شلوار، شناسايي افراد را نيز راحت كرده است. شما مي‌توانيد از لوازم جانبي چون نام و سمت هر فرد را بر روي لباس‌هاي فرم آنها بخواهيد تا بزنند و اين گونه مشتري بهتر متوجه مي‌شود كه بايد با چه كسي ارتباط بگيرد. 
همه شركت و سازمان‌ها در تلاش براي ايجاد رابطه اي موثر با مشتريان خودشان هستند. اين مشتري است كه يك كسب و كار را نگه مي‌دارد. در نتيجه با داشتن لباس فرم و ايجاد احساس نظم در مشتري، باعث مي‌شود كه از همكاري با شما لذت ببرد. 

چند دليل براي انتخاب فرم ايران
•    داراي خدمات پس از فروش و همچنين داشتن ضمانت نامه 12 ماهه
•    سايزگيري رايگان از پرسنل شما و داراي يونيفرم‌هايي با انواع سايزها
•    ارائه مشاوره و ارسال نمونه دوخت و پارچه به صورت رايگان
•    خريد آنلاين يونيفرم به همراه ارسال رايگان و سريع آن
•    داراي تجربه كاري بالاي 7 سال
•    استفاده از چرخ‌هاي پيشرفته و صنعتي مدرن
•    دوخت استاندارد و مناسب براي كاركنان شما
•    استفاده از الگوي‌هاي فردي و منحصر به فرد
•    استفاده از مرغوب ترين پارچه‌هاي روز دنيا

لباس فرم اداري چيست؟

لباس فرم اداري به‌سادگي لباسي است كه كاركنان يك مجموعه (به‌خصوص آنهايي كه با ارباب رجوع سر و كار دارند) بايد آن را در محيط كار بپوشند. اين لباس معمولا بر اساس رنگ‌ها و عناصر هويت تصويري سازمان يا برند طراحي مي‌شود و كاركناني كه آن را مي‌پوشند از نگاه يك مشتري يا فرد بيروني يك گروه يا تيم داراي مديريت ديده مي‌شوند. وقتي با شخصي كه لباس فرم پوشيده مواجه مي‌شويد قبل از هر چيز شاغل بودن او در يك سازمان را متوجه مي‌شويد. اما اين فقط يكي از مزاياي لباس فرم سازماني است.

دوخت و فروش عمده لباس كار فرم مردانه

اگر شما صاحب توليدي ، كارخانه  يا شركت بزرگي هستيد ، بي شك تهيه لباس كار فرم مردانه يكي از دغدغه هاي شما براي تامين نياز كارمندان شماست .خريد لباس كار ف در تعداد بالا مسلما هزينه بر و  گران تمام مي شود اما خريد لباس كار فرم مردانه از توليدي مي تواند كاهش چشم گيري در مبلغ نهايي داشته باشد . 

توليدي لباس فرم دوخت يادگار ، با قدرت توليد و دوخت انواع لباس فرم مردانه و زنانه اين امكان را براي مشتريان فراهم كرده است كه انواع يونيفرم كار را به صورت مستقيم و با حذف واسطه ها به دست شما برساند ، تا قيمت لباس كار فرم مردانه ارزان تر و مناسب تر  شود . هم چنين امكان سفارشي دوزي و چاپ برند ، دوخت لوگو ، تغير رنگ پارچه و… فراهم شده است .

فروش عمده يونيفرم مردانه در سايز هاي مختلف و مدل هاي متنوع موجود در بازار امكان پذير است . ضمن اين كه جهت رفاه حال مشتريان دوخت يادگار ، خريد اينترنتي لباس كار فرم مردانه از طريق همين صفحه امكان پذير است .

مزاياي لباس فرم اداري براي سازمان و برندها

در يك محيط كاري بزرگ افراد زيادي شاغل هستند كه بعضي از آنها ممكن است تازه‌وارد و بعضي ديگر از كاركنان قديمي مجموعه باشند. لباس فرم اداري تفاوت افراد شاغل در سازمان با افرادي كه از بيرون وارد مي‌شوند و شاغل نيستند را نشان مي‌دهد.

اعتماد مشتري را جلب مي‌كند

مشتري وقتي با فردي كه لباس فرم پوشيده مواجه مي‌شود شاغل بودن او در محيط و تفاوت كاركنان با مشتريان ديگر را به سرعت متوجه مي‌شود. او با اين برداشت به كاركنان راحت‌تر اعتماد كرده و مشكل يا سوال خود را با آنها در ميان مي‌گذارد.

جلوي اتلاف وقت را مي‌گيرد

اگر تا به حال به آگهي‌هاي استخدام توجه كرده باشيد با اصطلاح مبهم «پوشش مناسب» مواجه شده‌ايد. در غياب لباس فرم اداري معمولا از اين اصطلاح براي برقراري تمايز با لباس شخصي استفاده مي‌شود. اما لباسي كه براي يك نفر رسمي يا كاري محسوب مي‌شود ممكن است از نظر فرد ديگر «مناسب» نباشد. به‌اين‌ترتيب لباس فرم راهكاري براي جلوگيري از اتلاف وقت و هزينه پيدا كردن پوشش مناسب است.

تفاوت افراد شاغل با مشتري را نشان مي‌دهد

مهم‌ترين مزيت و دليل طراحي و استفاده از لباس فرم در يك محيط كاري يا اداري ايجاد تمايز قابل ديدن بين كاركنان و مشتري يا ارباب رجوع است. كاركنان با پوشيدن لباس فرمي كه هويت سازمان را منتقل مي‌كند در نگاه مشتري حرفه‌اي و آگاه به مسائل مرتبط با سازمان تصور مي‌شوند.

ثبات و هويت سازماني ايجاد مي‌كند

پوشيدن لباس فرم اداري با عناصر هويتي برند يا سازمان توسط كاركنان ثبات و ساختاريافته بودن آن را به مشتري و افرادي كه بيرون از سازمان هستند نشان مي‌دهد. اين موضوع آگاهي از برند را افزايش مي‌دهد و به درك بهتر آن توسط افراد بيروني كمك مي‌كند.

روحيه جمعي بين كاركنان را افزايش مي‌دهد

كاركناني كه يك لباس فرم اداري مي‌پوشند راحت‌تر با يكديگر ارتباط برقرار كرده و يك تيم تشكيل مي‌دهند كه وظايف مشخصي را دنبال مي‌كند. آنها براي انجام وظايف كاري خود اين لباس را مي‌پوشند و با كاركنان ديگر احساس همدلي و اشتراك پيدا مي‌كنند.

عملكرد حرفه اي تر

از نظر رواني وقتي كاركنان لباس فرم مي‌پوشند بهتر به وظايف حرفه‌اي خود عمل كرده و نقش كاري خود را باور مي‌كنند. اين لباس جلوي ابهام، سردرگمي و سوالات و خواسته‌هاي بي‌ربط و شخصي را گرفته و مسئوليت كاري و شخصيت سازمان را برجسته مي‌كند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۱۹:۵۲ توسط:paya موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :