payamarketing payamarketing .

payamarketing

مزيت استفاده از كيسه قريزر

كيسه فريزر يكي از پر استفاده ترين محصولات پلي اتيلني به خصوص جهت مصارف خانگي است. همان طور كه از نام آن پيداست، كاربرد اصلي اين محصول بسته بندي مواد غذايي جهت نگهداري آن در يخچال و فريزر است. اين كار باعث حفظ تازگي مواد غذايي، افزايش مدت ماندگاري، و جلوگيري از نفوذ رطوبت و ميكروب به داخل آن مي شود. اما علاوه بر بسته بندي بهداشتي مواد غذايي كه كاربرد اصلي كيسه فريزر مي باشد، مي توان از آن جهت نگهداري و حمل و نقل اشيا و قطعات خرده ريز هم استفاده كرد. شركت توليدي آلفاپلاست از توليدكننده هاي كيسه فريزر در ايران است كه به توليد و فروش عمده كيسه فريزر مي پردازد كه قيمت نهايي كيسه فريزر ها براساس نوع مواد بكار رفته و ميزان كيفيت آنها متفاوت است .

مقاومت ، شفافيت ، بسته بندي مناسب و سهولت در استفاده از ويژگي هاي كيسه فريزر خوب مي باشد . به علاوه :

  • از آن جايي كه اين محصول در تماس مستقيم با ماده غذايي قرار دارد، استفاده از مواد اوليه درجه يك و بهداشتي در توليد آن از اهميت بالايي برخوردار است. لذا نمي توان براي توليد كيسه فريزر از مواد ضايعاتي يا درجه دو و سه استفاده نمود، چرا كه در صورت وجود كوچكترين آلودگي امكان سرايت آن به ماده غذايي وجود خواهد داشت.
  • هرچند كه غالبا مواد سنگين داخل كيسه فريزر قرار نمي گيرند، اما اين محصول بايد از دوخت مناسب و استحكام كافي برخوردار باشد تا به راحتي در اثر فشار پاره نشود. دوخت مناسب همچنين باعث مي شود تا در صورت قرار دادن مواد غذايي آبدار در داخل كيسه فريزر، آب از محل دوخت چكه نكند.

كيسه فريزر از جمله محصولاتي است كه با سايز استاندارد 25 در 35 براي سهولت  استفاده در انواع گوناگوني توليد مي شود كه عبارتند از :

كيسه فريزر رولي

در اين نوع بسته بندي، برگه هاي كيسه فريزر به دور يك بوبين كه استوانه اي از جنس مقواست رول مي شوند. با باز كردن رول مي توان هر برگه از كيسه فريزر را از محل پرفراژ كه در انتهاي آن قرار دارد از برگه هاي ديگر جدا كرد. جهت حفظ بهداشت، رول كيسه فريزرداخل يك لفاف پلاستيكي قرار داده مي شود تا از نشستن گرد و غبار و آلوده شدن آن جلوگيري شود. شكل ديگر بسته بندي، استفاده از برچسب شيرينگ است كه با استفاده از حرارت روي محصول وكيوم مي شود. كيسه فريزر رولي در سايز استاندارد ۳۵*۲۵ سانتيمتر توليد مي‌شود و هر رول آن حاوي ۱۵۰ تا ۲۰۰ عدد برگه كيسه فريزر است.

كيسه فريزر جعبه‌اي

كيسه فريزر جعبه اي در واقع همان كيسه فريزر رولي است كه داخل بسته بندي مقوايي قرار داده مي شود. اين كار باعث مي شود تا مصرف كيسه فريزر جعبه اي نسبت به نوع رولي راحت تر باشد. استفاده از كيسه فريزر جعبه اي مانند استفاده از دستمال كاغذي است، يعني هر برگه از آن را با كشيدن به سمت بالا مي توان به سادگي از ديگر برگه ها جدا كرد. به اين ترتيب هنگام جدا كردن برگه ها، دست كمترين تماس را با كيسه دارد و احتمال انتقال آلودگي به آن كمتر است. همچنين قرار داشتن برگه ها داخل جعبه باعث محافظت از آن ها در مقابل گرد و خاك و ساير عوامل محيطي مي شود.

شما اگر جزء مغازه داراني هستيد كه به فرو  لوازم پلاستيكي و يكبار مصرف مي پردازيد و يا صاحب يك فروشگاه زنجيره ايي هستيد و يا اگر قصد خريد عمده ي اين محصول را داريد و مي خواهيد به فروش عمده كيسه فريزر بپردازيد  مي توانيد با ديدن انواع كيسه فريزر ها  در لينك، محصول مورد نظر خود را انتخاب و  در جهت خريد آن اقدام كنيد.

كيسه فريزر زيپ دار

كيسه فريزر زيپ دار كه با نام زيپ كيپ هم شناخته مي شود،  از ضخامت بالاتر و ظاهري متفاوت تر نسبت به بقيه انواع كيسه فريزر برخوردار است. در قسمت بالاي اين كيسه ها زائده اي زيپ مانند تعبيه شده كه باعث مي شود دو لايه پلاستيك روي هم چفت شوند. به اين ترتيب امكان نفوذ هوا و رطوبت به محتويات داخل كيسه به حداقل خود رسيده و كيفيت نگهداري آن به مراتب افزايش مي يابد. 

فوايد استفاده از كيسه فريزر

علاوه بر مواردي كه تا اينجا در مورد نحوه بسته بندي و استفاده از مواد غذايي در كيسه فريزر و يخچال گفته شد استفاده از كيسه فريزر و قرار دادن در فريزر، كيفيت و ارزش غذايي مواد غذايي داخل آن حفظ خواهد شد كه در اينجا به چند مورد اشاره مي‌شود.

حفظ طراوت و كيفيت مواد غذايي

با بسته بندي به موقع و سريع مواد غذايي اضافي در كيسه فريزر و قراردادن آن در فريزر مي‌توانيد كيفيت و طراوت مواد غذايي را براي مدت زيادي حفظ كنيد چون بسياري از باكتري‌ها، انگل‌ها و مخمرها در دماي صفر و زير صفر عملا غير فعال مي‌شوند.

حفظ مواد مغذي و ارزش غذايي

با بسته‌بندي مواد غذايي در كيسه فريزر مناسب و قرار دادن آن در فريزر، ارزش مواد غذايي براي استفاده طولاني مدت حفظ مي‌شود.

كندتر كردن فعاليت آنزيم‌ها

فعاليت‌هاي آنزيمي مي‌تواند منجر به بدتر شدن كيفيت مواد غذايي شود. با توجه به اينكه آنزيم‌ها از قبل در سبزجات، ميوه‌ها و گوشت وجود دارند زماني كه شما آنها را در كيسه فريزر قرارداده و فريز مي‌كنيد فعاليت اين آنزيم‌ها را كندتر مي‌كنيد كه موجب ديرتر فاسد شدن مواد غذايي مي‌شود. براي فريز كردن سبزي‌ها، بهترين كار اين است كه قبل از فريز كردن، آنها را آب‌گرداني كنيم، يعني فقط در آب گرم گذاشته و در بياوريم؛ با اين كار، علاوه بر اينكه حجم سبزي‌ها كم شده و جاي كمتري را در فريزر خواهند گرفت، عمل آنزيم بري هم روي آنها انجام مي‌شود كه مانع از تغيير رنگ سبزي‌ها و تيره شدن آنها در طي فرآيند انجماد خواهد شد.

بسته بندي

بسته بندي مواد غذايي با استفاده از كيسه فريزر موجب حفظ كيفيت محتويات داخل آن و همچنين از خرابي در فريزر جلوگيري مي‌كند. چون اگر در كيسه فريزر بسته بندي شده قرار نگيرند احتمال نفوذ هوا يا تركيب شدن مواد غذايي باهم بالا مي‌رود كه در نتيجه به فاسد شدن مواد غذايي منجر مي‌شود. همچنين ممكن است مواد غذايي بدون محافظ كيسه فريزر توسط فريزر تغيير رنگ بدهند.

تغيير رنگ مواد غذايي

استفاده از كيسه فريزر مناسب مي‌تواند باعث كاهش تغيير رنگ مواد غذايي در طولاني مدت شود.

كيفيت انواع كيسه فريزر آلفاپلاست نسبت به ديگر محصولات مشابه خودش مي تواند برتري داشته باشد كه مي توانيد با ديدن انواع كيسه فريزر و مشخصاتشون ، محصول مدنظر خود را انتخاب كنيد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۰۲:۴۳ توسط:paya موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :