payamarketing payamarketing .

payamarketing

قيمت سرويس روتختي نوزاد به چه عواملي بستگي دارد ؟

قيمت سرويس خواب نوزاد به چه مواردي بستگي دارد ؟

 

با توجه به اهميت خواب در كودكان و نوزادان؛ لزوم خريد سرويس خواب كودك بيش از پيش احساس مي‌شود. به دليل اينكه نوزادان نياز به مراقبت بيشتري دارند، سرويس خواب آنها بايد در كنار مادر قرار بگيرد، بنابراين عملا نمي‌توان از سرويس خواب هاي بزرگ كه شامل: تخت، كمد لباس، دراور و… مي‌شود، استفاده كرد و بايد به سراغ خريد تشك‌هاي گارد دار، پتو و بالش برويد كه فضاي زيادي را اشغال نكند و در عين حال ايمن هم باشد.

 

پس در تعريف سرويس خواب كودك مي‌توان گفت كه وسيله‌اي است براي تامين خواب راحت كودكان و نوزادان، كه شامل تخت، كمد، دراور، تشك، پتو و بالش مي‌شود. شما عزيزان مي‌توانيد متناسب با سن فرزندتان نسبت به خريد مدل خاصي اقدام نماييد. در ادامه‌ي مطلب با انواع مدل‌هاي سرويس خواب كودك آشنا خواهيد شد.

حتما هنگام خريد به جنس محصول توجه نماييد. در مدل‌هاي داراي تخت خواب و كمد جنس آن بايد از چوب اصل و باكيفيت ساخته شده باشد و يا اينكه اگر فلزي است از مواد و متريال بسيار عالي استفاده شده باشد. در مدل فاقد تخت و كمد هم جنس تشك، پتو و بالش بابد فاقد مواد حساسيت زاد و متناسب با نرمي و لطافت پوست كودكان باشد.

• سايز و اندازه هم در هر دو مدل بسيار حائز اهميت است. مدل داراي تخت و كمد بايد به گونه‌اي باشد كه تخت آن متناسب با جثه و فرزندتان باشد تا بتواند به راحتي در آن به جست و خيز بپردازد و بازي كند. در مدل بدون تخت خواب هم اندازه ي تشك كودك نبايد مانع از انجام حركات وي شود و هم‌چنين خيلي بزرگ نباشد كه او مدام در آن غلت بزند.

 

• در هر دو مدل طرح و رنگي را انتخاب نماييد كه زيبايي خاصي به اتاق كودكتان ببخشد و هر بار مي‌خواهد در آن بخوابد، ذوق زده شود. معمولا رنگ‌هاي صورتي، بنفش، نارنجي و… جزو رنگ‌هايي هستند كه در سيسموني دخترانه مورد پسند والدين خواهند بود و رنگ آبي، زرد، قهوه‌اي، طوسي و… جزو رنگ‌هاي پسرانه محسوب خواهند شد، البته اين موارد سليقه‌اي است و به سليقه‌ي والدين بستگي خواهد داشت و يك مورد كلي نخواهد بود.

 

• چون كودكان در يك سن خاص به گاز گرفتن اشيا تمايل دارند و تخت خواب هم از اين قاعده مستثني نيست، بايد رويه‌ي بدنه‌ي تخت فاقد مواد حساسيت زا و شيميايي باشد تا سلامت كودك به خطر نيفتد.

 

• جنس بالش سرويس خواب بايد نرم و متناسب با آناتومي گردن كودكان باشد تا بعدا به مشكلات گردن درد و ستون فقرات دچار نشوند.

 

• اگر قصد خريد مدل داراي تخت خواب و كمد را داربد، بايد به سراغ مدلي برويد كه حفاظ آن ثابت باشد و خطري براي كودك در پي نداشته باشد. همچنين به گرد بودن زواياي تخت خواب هم توجه داشته باشيد تا مبادا بدن كودك شما در اثر برخورد با آن زوايا آسيب ببيند.

 

• سرويس خواب انتخابي شما بايد از كيفيت خيلي خوب، استحكام بالا، ايمني درست، اتصالات و بست‌هاي محكم و… برخوردار باشد تا خيالتان از هر بابت راحت باشد.

 

• مدل انتخابي شما بايد داراي نصب راحت و اساني باشد تا هنگام خريداري؛ خودتان بتوانيد به راحتي آن را نصب نماييد. اگر پدر خانواده به اصطلاح فني باشد به راحتي خواهد توانست تخت خواب را نصب كند.

 

• به كيفيت پتو و هم‌چنين جنس ِن توجه داشته باشيد. پتو بايد نرم، بزرگ، فاقد مواد شيميايي، ضخيم و… باشد، تا كودك خواب راحتي را تجربه نمايد.

 

• قيمت سرويس خواب هم بسيار مهم است. عواملي چون جنس، وجود تخت يا عدم وجود آن، كيفيت ساخت، محافظ و… بر دوي قيمت سرويس خواب اثرگذار خواهند بود. شما عزيزان بايد با توجه به بودجه و علاقه‌ي خود نسبت به خريد مدل خاصي اقدام نماييد.

ست روتختي نوزاد

سرويس خواب نوزاد ترك بخريم يا ايراني ؟

امروزه برند هاي مختلف ايراني و خارجي در بازار كالا و سرويس خواب وارد شده و توانسته اند محصولات خود را براي عرضه و فروش قرار دهند و اين تنوع باعث شده تا انتخاب براي مصرف كنندگان كمي سخت باشد.

 

امروزه برند هاي مختلف توليد كننده روتختي ايراني تلاش كرده با توجه به تغييراتي كه در توليد و طراحي هاي خود اعمال كرده اند رضايت مخاطبان خود را جلب كرده و سهم بيشتري از بازار تصاحب كنند.

 

اما همچنان روتختي و سرويس خواب هاي ترك طرفداران خاص خود را دارند و اين مشتريان هستند كه مي توانند با توجه به بودجه و كيفيت پارچه مدنظر خود در هنگام خريد تصميم گيري كنند كه سرويس خواب ايراني بخرند يا ترك.

قيمت روتختي نوزاد به چه عواملي بستگي دارد ؟

برند توليد كننده روتختي نوزاد

امروزه به توجه به استقبال خانواده ها از سرويس و كالاي خواب ترك، استفاده از محصول اين كشور در كنار استفاده از الياف طبيعي همچون مخمل و ابريشم باعث شده تا كشور و برند توليد كننده از عوامل تاثير گذار بر قيمت روتختي نوزاد باشد

 

يكي از بهترين توليدي ها در توليد و دوخت سرويس خواب نوزادي 4 تكه ، توليدي سرويس خواب نوزاد كارتزبيبي در تهران مي باشد كه با توليد كالاي با كيفيت نقش بسزايي در توليد و دوخت كالاي خواب كودك و روتختي نوزاد دارد .

 

جنس و پارچه بكار رفته در توليدات سرويس خواب نوزاد

با توجه به اينكه امروزه تنوع پارچه در بازار فراوان است ولي اينكه كدام نوع پارچه انتخاب بهتري است بايد مورد بررسي قرار بگيرد. طبيعتا پارچه به كيفيت هاي متفاوت، قيمت هاي متفاوتي نيز دارند

 

پارچه اي كه نرم و لطيف باشد، قابل شستشو باشد، حساسيت پوستي ايجاد نكند، تعريق زياد ايجاد نكند، با بدن انسان سازگار باشد و از همه مهمتر حس خوب همراه با آرامش در هنگام خواب منتقل كند از قيمت بالاتري نسبت به ساير جنس ها برخوردار هست.

 

اما نگران نباشيد تمامي محصولات توليد شده در كارتزبيبي علاوه بر ويژگي هاي ذكر شده از قيمت معقولي نيز برخوردار هستند بطوريكه قيمت تمام شده در اين مجموعه زير قيمت ساير فروشگاهاي آنلاين بوده زيرا كارتزبيبي تمامي محصولات خود را بدون واسطه عرضه مي كند. براي خريد ست روتختي نوزاد ايتجا كليك كنيد 

تعداد تكه هاي موجود در سرويس روتختي نوزاد

همانطور كه در بالا اشاره كريديم سرويس روتختي مي تواند شامل موارد مختلفي باشد از اين بعضي از سرويس ها مي توانند هركدام از اين اقلام را همراه با روتختي ارائه نكند لذا اين موارد هم مي تواند بر قيمت روتختي نوزاد تاثير گذار باشد

 

اندازه و ابعاد

با توجه سايز هاي استانداردي كه در قسمت قبلي ذكر شد. با توجه به سايز روتختي نوزاد ميزان پارچه مصرفي مي تواند متفاوت باشد. از اين رو ابعاد و اندازه پارچه مصرفي مي تواند از عوامل تاثير گذار بر قيمت روتختي نوزاد باشد

 

مدل، طرح و رنگ هاي خاص

طرح و مدل از ديگر عوامل تاثير گذار بر قيمت روتختي نوزاد هستند مثلا انتخاب روتختي سه بعدي با طرح خاص با توجه به تكنولوژي چاپ معمولا از طرح هاي ساده گرانتر هستند

 

 

 

 

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۰۲:۳۶ توسط:paya موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :