payamarketing payamarketing .

payamarketing

قيمت پوشاك صنعتي به چه عواملي بستگي دارد ؟

پوشاك صنعتي چيست؟

پوشاك صنعتي  به پوشاكي گفته ميشود كه در زمان فعاليت هاي كاري پوشيده ميشود، و ميتواند در انواع لباس كار تبليغاتي، لباسكار صنعتي، محافظتي و همچنين فرم هاي كارگري، كارمندي و اداري مورد استفاده قرار بگيرد. 

توليدي لباس كار دوخت يادگار  يكي از شركت هاي پيشرو در زمينه توليد انواع لباس كار  ايمني و اداري است و ميتواند و آماده خدمت رساني به مشتريان عزيز و بهبود كسب كارها است. 

انواع پوشاك صنعتي

هر صنعت و كسب و كاري لباس كار مخصوص خود را دارد و همچنين لباس هر شخص در هر مجموعه بيانگر فعاليت و مسئوليت او در مجموعه است. به عنوان مثال با ورود به مجموعه اي به راحتي ميتوانيد، به عنوان مثال فردي را كه در سمت نگهبان فعاليت دارد را از به دليل لباس متفاوتي كه به تن دارد تشخيص دهيد. در ادامه به برخي از انواع لباسكار خواهيم پرداخت.

لباس كار صنعتي

اين لباس ها براي افرادي كه در بخش هايي از جمله: صنايع نفت و گاز و پتروشيمي فعاليت دارند مناسب هستند. به اين دليل كه اين افراد در مقايسه با ساير افراد بيشتر در معرض مواد شيميايي و خطرناك قرار دارند. به همين دليل هم بايد از لباس هايي با مرغوبيت بيشتر استفاده كنند. 

لباسكار يكسره

لباس كار يكسره به نوع خاصي از لباس ها گفته ميشود كه به صورت شلوار و معمولا دو بنده به هم متصل هستند. و بخش هايي از آستين ها و سرشانه هاي آنها داراي پوشش نيست و از جنس پارچه كششي و قابل انعطاف توليد ميشوند و به همين دليل هم ازادي عمل زيادي را براي افرادي كه از آنها استفاده ميكنند فراهم ميكنند.

كاپشن كار تك

كاپشن كار به لباس تك گفته ميشود كه در بسياري از مشاغل مورد استفاده قرار ميگيرد و از جنس هايي مانند: كتان، فلامنت، پلي استر و جين ساخته شده باشد. اين لباس ها براي شرايط آب و هوايي مختلفي مورد استفاده قرار ميگيرد. 

زمان تعويض پوشاك صنعتي

در چندين سال قبل، لباس كار كارمندان و كارگران تا زماني تعويض مي شد كه حتما دچار آسيب ديده باشد و يا پاره شود و دچار ساييدگي و سوختگي شود و يا به مدت دو سال اين لباس مورد استفاده قرار ميگرفت. اما بعدها مديران متوجه اين موضوع شدند كه تعويض لباس كارمندان و كارگران حداقل سالي يك بار مي تواند تاثير خوبي در روند كاري آنان بگذارد و موجب افزايش بازدهي نيز گردد، از همين روي تصميم به انجام چنين كاري گرفتند. پس پيشنهاد ما به شما اين است كه بهتر است در فكر تعويض لباس هاي كاركنان باشيد كه اين كار تاثير خوبي بر روحيه ي آنها خواهد داشت.

ضرورت استفاده از پوشاك صنعتي

همانطور كه گفتيم استفاده از لباس كار داراي اهميت بسيار زيادي است و با استفاده از آنها از جان انسان ها محافظت كرد، از اين لباس ها به منظور جلوگيري از حوادثي مانند: آتش سوزي، برق گرفتگي، پرت شدن ارتفاع و… توليد ميشوند.

با توجه اينكه محيط هاي كاري مختلف داراي دما و شرايط محيطي متفاوتي هستند، ميتوان با تيره يا روشن در نظر گرفتن لباسهاي كار افراد با توجه به دما فعاليت آنها را مشخص كرد، به عنوان مثال لباسكار يك آتشنشان يا فردي كه در تاسيسات ساختماني فعاليت دارد متفاوت است.

ويژگي هاي پوشاك صنعتي حرفه اي 

در هنگام خريد پوشاك صنعتي به نكات زير توجه داشته باشيد

  • از خريد لباس گشاد يا تنگ خودداري نماييد. و حتما لباس كار اندازه و متناسب را خريداري نماييد.
  • پوشاك صنعتي را از يك فروشگاه مطمئن خريداري نماييد 
  • توجه داشته باشيد كه هيچ مواد قابل اشتعالي در توليد لباس كار به كار نرفته باشد.
  • اگر قصد خريد لباس كار نسوز را داريد حتما كلاه و كفش و دستكش مخصوص را هم خريدري نماييد.

پوشاك صنعتي

بهترين پوشاك صنعتي

بهترين پوشاك صنعتي، لباسي است كه داراي جنس پارچه، دوخت و كيفيت مناسبي باشد. 

چرا پوشاك صنعتي ارزان نخريم؟

كارگران و كارمندان در هر سمتي باشند، بايد لباس هاي خود را هر روز استفاده ميكنند. به همين دليل هم طبيعي است كه لباس ها خيلي سريع فرسوده و غير قابل استفاده شوند، اما در صورتي كه از لباس هاي كاركنان با كيفيت استفاده و حتي قيمت بالاتر استفاده كنيد، خيلي نياز به تعويض خواهد داشت. 

براي خريد پوشاك صنعتي مي توانيد به توليدي لباس كار دوخت يادگار در تهران مراجعه كنيد براي كسب اطلاعات بيشتر و ديدن نمونه كار پوشاك صنعتي به آدرس زير مراجعه كنيد :

https://dookhteyadegar.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%be%d9%88%d8%b4%d8%a7%da%a9-%d8%b5%d9%86%d8%b9%d8%aa%db%8c/

لباس كار و تجهيزات آتش نشاني

لباس هاي اتش نشانان ميتواند آنها را در برابر خطرات و آتش سوزي ها محافظت كند، البته در شغل آتش نشانان مسئوليت هاي متفاوتي از جمله: خاموش كردن آتش، گرفتن حيوانات وحشي و نجات افراد از آسانسور و… وجود دارد، كه با توحه به فعاليت نياز به استفاده از لباسهاي متفاوتي است. 

تجهيزات مختلفي براي عمليات آتش نشاني مورد استفاده قرار ميگيرد كه شامل كپسول مخصوص آتش نشاني، برانكارد، پتوي ضد حريق، چراخ قوه ضد انفجار، جبه كمك اوليه، سه پايه نجات، نردبان، قلاب مارگيري و ….. نيز مي باشد.

قيمت پوشاك صنعتي به چه عواملي بستگي دارد؟

هنگام خريد لباس كار بايد به اين توجه داشته باشيم كه لباس كاري كه انتخاب مي كنيم چه جنسي، چه مدلي و به چه تعدادي قصد خريد آن را داريم. چون همه اين موارد مي تواند روي قيمت آن تاثير داشته باشد. براي خريد لباس كار و پوشاك صنعتي  ارزان قيمت پيشنهاد مي شود كه از توليدي لباس را تهيه كنيد چون در كاهش بودجه نقش مهمي دارد. خريد از توليدي دوخت يادگار  اين امكان را براي شما فراهم مي سازد كه تعداد بيشتر در رنگ و ساز مختلف با قيمت پايين تر و كيفيت مناسب داشته باشيد.

 


برچسب: پوشاك صنعتي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۱۶:۰۴ توسط:paya موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :