payamarketing payamarketing .

payamarketing

بهترين مارك سرويس خواب نوزاد چيست ؟

  • سرويس خواب كودك، وسيله‌اي است براي تامين خواب راحت كودكان و نوزادان است. از آنجايي كه كودكان و نوزادان در سالهاي اوليه زندگي بيشتر اوقاتشان به خواب مي‌گذرد خريد و تهيه سرويس خواب از اهميت فراواني برخوردار خواهد شد.
  • در اين حين در نظر گرفتن فضا و جاي شما براي استفاده از سرويس‌هاي خواب كودك مهم است. مساله بعدي در نظر گرفتن سن نوزاد و يا كودك دلبند شماست. و از همه مهمتر هزينه‌اي كه شما در نظر گرفته‌ايد تا براي خريد اين بپردازيد.
  • انتخاب‌هاي شما براي تهيه يك سرويس خواب بي پايان است. دنيايي پر از تصوير و رنگ و طرح از ملحفه‌ها و تشك و متكا و پتوهاي آماده وجود دارد. ملحفه و رختخواب‌هاي نخي از بهترين انتخاب‌هاست. بر اساس طبقه‌بندي استاندارد نخ ۲۰۰ مناسب، نخ ۳۰۰ بسيار‌خوب و نخ ۴۰۰ عالي است. سرويسي را انتخاب كنيد كه به راحتي شستشو شوند و همگي سرويس خواب نوزاد در يك بار شستشوي ماشين‌ لباس‌شويي قرار گيرد. بهتر است جنس آن طوري باشد كه عاري از مواد پلاستيكي و شيميايي تهيه شده باشد. البته خود كارخانجاتي كه در تهيه البسه خواب كودك و نوزاد در فعاليت هستند بهترين‌ها را براي اين امر انتخاب مي‌كنند. 
  • بعد ازتوجه به جنس كالاي انتخابيتان نوبت مي‌رسد به سن نوزاد يا كودك. رختخواب را متناسب با سن نوزادتان انتخاب كنيد. به طوري كه نه بزرگ‌تر باشد نه كوچك‌تر.
  • رنگها را از ياد نبريد. رنگها باعث مي‌شود تا علاوه بر زيبايي زيادي كه به اتاق مي‌بخشد از نظر بصري نيز، چشم‌نواز باشد. اغلب سرويسهايي كه براي اين منظور در بازار موجود است داراي كاور تشك كه اكثرا كش‌دار هم هستند است. سپس ملحفه براي روي تشك قسمت ديگري از سرويس‌هاي چند تكه است. بعد از آن نوبت مي‌رسد به روبالشي و لحاف‌.

انتخاب بهترين  برند سرويس خواب  نوزاد

بعد از خواندن و توجه به اصلي­‌ترين نكات خريد روتختي نوزاد، به مسائل جانبي و سليقه­‌اي آن مي­پردازيم. قبل از خريد سيسموني نوزاد بهتر است از جنسيت فرزند خود آگاه شويد تا بتوانيد بهترين و مناسب­ترين طرح و رنگ نوزادي را براي اتاق او انتخاب نماييد. به علاوه بهتر است رنگ­هايي كه براي نوزاد انتخاب مي­كنيد علاوه بر شاد بودن، داراي طيفي ملايم باشد تا مخل آسايش كودك شما نگردد؛ چرا كه نوزادان زمان زيادي را يا در خواب هستند و يا در حال شير خوردن كه در هر دو صورت بهتر است آرامش آن­ها حفظ گردد، ولي هنگامي كه كودك شما بزرگ­تر شد، بهتر است در اتاق كودك (مانند رنگ ديوارها، رنگ پرده اتاق خواب و …) و وسايل اتاق كودكتان (شلف­‌هاي ديواري و تزئيني، روتختي كودك و …) از رنگ­هايي با تم شاد استفاده نماييد، چرا كه رنگ­ها مي­توانند تأثيرات بسزايي بر كودكان از جمله كمك به رشد احساسات، يافتن اعتماد به نفس كافي، احساس شادي، آرامش، تمركز و غيره داشته باشند. پس با استفاده از رنگ‌­ها شما مي­‌توانيد كودكي باهوش، شاد، سالم و اجتماعي داشته باشيد.

كارتزبيبي توليد كننده سرويس خواب نوزاد است كه با حذف واسطه ها سرويس خواب نوزاد را به قيمت توليدي به بازار عرضه مي كند و

براي خريد سرويس خواب نوزاد از توليدي كارتزبيبي اينجا كليلك كنيد .

 

جنس روتختي نوزاد

اولين نكته‌­اي كه براي خريد هر قطعه از سيسموني براي نوزاد بايد به آن توجه نماييد جنس و كيفيت آن­ها مي‌­باشد، به طور خاص جنس سرويس خواب نوزاد حتماً بايد از پارچه صد در صد نخ پنبه و ضدحساسيت بوده و كيفيت پارچه بايد به قدري بالا باشد كه با شستن در دماي بالا (مثلا ۶۰ درجه سانتي­گراد در ماشين لباسشويي) و در دفعات زياد از كيفيت آن كاسته نشده و اتفاقي براي لطافت پارچه، رنگ و طرح آن نيفتد.

ابعاد استاندارد سرويس خواب نوزاد

ابعاد استانداردي براي انتخاب تخت نوزاد وجود ندارد. مهم‌ترين معيار براي انتخاب تخت، طول قد و ميزان وزن نوزاد شماست. البته امروزه تخت‌هاي چندمنظوره‌اي توليد مي‌شوند كه از نوزادي تا نوجواني قابل استفاده‌اند. اين تخت‌ها ابتدا براي نوزاد و سپس براي سنين بالاتر قابل استفاده خواهند بود. تخت‌خواب‌هاي نوزاد-نوجوان لبه‌هاي بلندي دارند كه براي جلوگيري از سقوط نوزاد به روي زمين تعبيه شده اند. مي‌توانيد اين لبه‌ها را كم‌كم و با بالا رفتن سن كودك ‌برداريد تا تخت نوزاد به تخت نوجوان تبديل شود. همچنين ارتفاع تخت هم با بالا رفتن سن كودك شما قابل‌تنظيم خواهد بود. 

سرويس خواب نوزاد
رنگ سرويس خواب نوزاد

بهترين رنگ براي تخت نوزاد و سرويس خواب نوزاد، طيف رنگ كرم تا استخواني است. اين رنگ ضمن روشن‌تر و بزرگ‌تر نشان‌دادن فضاي اتاق، در صورت كثيف شدن، لك‌ها را بهتر نشان مي‌دهد. البته اين مورد كاملا سليقه‌ايست و هر پدر ومادري مي‌توانند بسته به سليقه خود رنگ اتاق خواب و سرويس خواب نوزاد خود را انتخاب كنند.

تخت‌خواب نوزاد مي‌تواند به رنگ ديوارهاي اتاق و يا رنگي متضاد آن باشد. مهم‌تر از رنگ بدنه تخت، رنگي است كه براي تشك تخت انتخاب مي‌كنيد. همچنين براي انتخاب تختخواب‌هاي دو طبقه، مدلي را انتخاب كنيد كه طبقه دوم، لبه مناسبي داشته باشد و ايمني فرزند شما تضمين شود. فراموش نكنيد كه طبقه دوم تخت‌هاي دو طبقه نبايد خيلي به سقف نزديك باشند. همچين روشنايي مستقيم مثل چراغ خواب يا آباژور نبايد در كنار ديواري كه تخت را قرار مي‌دهيد قرار داشته باشد.


نكته

نور طبيعي بهترين نور براي اتاق كودك است اما توجه داشته باشيد كه بد‌ترين جا براي قراردادن تخت، زير پنجره است. اگر اتاق كودك شما كوچك است و تنها جايي كه مي‌توانيد تخت را قرار دهيد زير پنجره است، حتما با نصب پرده‌اي مناسب جلوي ورود نور و تابش مستقيم آفتاب روي صورت دلبندتان را بگيريد.

انتخاب مدل سرويس خواب نوزاد

يك تخت استاندارد با طرحي ساده هميشه قابل استفاده است و هيچ وقت از مد نمي‌افتد. اگر قصد داريد تختي انتخاب كنيد تا كودك‌تان چند سال از آن استفاده كند، از انتخاب طرح‌هاي فانتزي روز بپرهيزيد زيرا بعدا پشيمان خواهيد شد. همچنين در دكوراسيون اتاق نوزاد نيازي نيست از قاب‌ عكس‌هاي مختلف استفاده كنيد. مهم‌ترين نكته در دكوراسيون اتاق نوزاد اين است كه مراقب باشيد تخت نوزاد را به هيچ عنوان زير پنجره قرار ندهيد.




 

 




برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۳۲:۰۵ توسط:paya موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :